רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיתונאית ישראלית | עיתונאית ישראלית בעבר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה עיתונאית ישראלית בעבר . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה עיתונאית ישראלית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. לא פעם יופיע בתשחץ הגדרות דומות כמו : עיתונאית ומגישה ישראלית בטלוויזיה, עיתונאית ומגישת חדשות ישראלית או עיתונאי ומנחה ישראלי

עיתונאיות ישראליות - נשים מובילות בעולם התקשורת

ישראל היא מדינה קטנה עם היסטוריה עשירה ותרבות מגוונת. היא גם מדינה עם מערכת תקשורת ענפה ומפותחת, הכוללת עיתונים, טלוויזיה, רדיו ואינטרנט. במערכת התקשורת הישראלית, כמו בעולם כולו, ישנה נוכחות משמעותית של נשים. נשים ישראליות רבות הן עיתונאיות מצליחות, המכסות מגוון רחב של תחומים, החל מפוליטיקה ועד תרבות ופנאי.

להלן כמה דוגמאות לעיתונאיות ישראליות מובילות:

  • קרן נויבך היא מגישת חדשות ותחקירנית ידועה, המכהנת כמגישת התוכנית "סדר יום" בכאן ב' של תאגיד השידור הישראלי. נויבך ידועה בזכות הכישרון העיתונאי שלה, היכולת שלה להגיע למקורות מידע ולפרסם כתבות בנושאי תקיפה מינית של נשים, ותמיכה שלה בזכויות אדם.
  • כרמלה מנשה היא עיתונאית ותחקירנית, המכהנת ככתבת לענייני צבא וביטחון בתאגיד השידור הישראלי כאן. מנשה ידועה בזכות הכתבות שלה על נושאים חברתיים, מחדלים ושערוריות במערכת הביטחון. ולא סתם תויגה בכינוי "האמא של החיילים".
  • גאולה אבן היא עיתונאית, אשת רדיו וטלוויזיה ישראלית, ב-2023 החלה להגיש את שומרי הסף ברשת 13, אחרי רפרטואר עשיר של תכניות כמו: "העולם הבוקר" בערוץ רשת 13, "בוקר טוב ישראל" ו"יומן" בערוץ הראשון ו"מהדורת החדשות המרכזית" אבן ידועה בזכות הידע וההבנה העמוקה שלה בפוליטיקה הישראלית, והיכולת שלה לנתח אירועים בצורה חד משמעית.
  • דנה ויס היא עיתונאית ותחקירנית, משמשת כפרשנית המדינית ומגישת "חדשות סוף השבוע" בחברת החדשות. בעבר הגישה את התוכנית "פגוש את העיתונות". ויס ידועה בזכות היכולת שלה לנהל ראיונות קשים עם אישים פוליטיים, והיכולת שלה להגיע ללב הדברים.

עיתונאיות ישראליות אלו הן דוגמה ומודל לחיקוי לנשים בכל העולם. הן נשים מוכשרות, חזקות ועצמאיות, המקדמות את ערכי הדמוקרטיה וחופש העיתונות.

השפעת העיתונאיות הישראליות

עיתונאיות ישראליות תורמות רבות לחברה הישראלית. הן מסייעות לציבור להבין את האירועים המתרחשים בארץ ובעולם, ומקדמות שיח ציבורי פתוח ודמוקרטי. עיתונאיות ישראליות גם תורמות לקידום נשים בעולם התקשורת. הן מוכיחות שנשים יכולות להיות עיתונאיות מצליחות, גם בתחומים הנחשבים "גבריים".

העתיד של העיתונות הישראלית

העתיד של העיתונות הישראלית תלוי ביכולתן של העיתונאיות הישראליות להמשיך ולספק דיווח איכותי ומהימן. העיתונאיות הישראליות צריכות להמשיך לחקור ולחשוף סיפורים חשובים, גם אם הם קשים או מאתגרים. הן צריכות גם להמשיך לקדם את ערכי הדמוקרטיה וחופש העיתונות. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות: דן, רז
פתרון 3 אותיות: 
אבן (עיתונאית ומגישת טלוויזיה ישראלית), באש, גיא, ויס, זמר, פרץ, רוט, שיר
פתרון 4 אותיות: אברך, אנזל, גולן, גליק, דואק, דיין (עיתונאית, שדרנית ותחקירנית ישראלית), חסון, מנשה, נעים
פתרון 5 אותיות: אנסקי, נויבך (עיתונאית ומגישה חדשות ישראלית), קדמון, שוורץ
פתרון 6 אותיות: 
אבן-סער, וילנאי, מושיוף, ספקטור
פתרון 7 אותיות: מרציאנו
פתרון 8 אותיות ומעלה: 
יחימוביץ', מוסקונה-לרמן
פתרון של שתי מילים ומעלה: אבירמה גולן (סופרת ועיתונאית ישראלית), אודטה שוורץ, אורלי וילנאי, אילה חסון, אילנה דיין (עיתונאית ומגישה ישראלית בטלוויזיה / עיתונאית ותחקירנית ישראלית), אפרת אנזל, בילי מוסקונה-לרמן, גאולה אבן-סער, דנה באש, דנה ויס, דנה ספקטור (עיתונאית ומנחת טלוויזיה), דניאל רוט, חנה זמר (עיתונאית ישראלית בעבר), יעל דן, יפעת גליק, כרמית גיא (עיתונאית ושדרנית ישראלית), כרמלה מנשה, לי נעים, ליסה פרץ, מיכל אנסקי, מירה אברך, סימה קדמון, סמדר שיר (סופרת ועיתונאית ישראלית), עירית לינור (סופרת ועיתונאית ישראלית), עמליה דואק, קרן מרציאנו, קרן נויבך (עיתונאית ומגישה ישראלית), שירלי מושיוף, שלי יחימוביץ', שרי אנסקי, שרי רז
ביטויים דומים: עיתונאית ישראלית 8 אותיות, עיתונאית ישראלית מילון, עיתונאית ישראלית פירוש, שם של עיתונאית ישראלית, עיתונאית ישראלית תשבץ
לחיפוש תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

15 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו