רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיתונאית ושדרנית ישראלית | עיתונאית ושדרנית ישראלית תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיתונאית ושדרנית ישראלית . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיתונאית ושדרנית ישראלית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיתונאית ושדרנית ישראלית בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מבוא – חברת החדשות בלב השיח הציבורי

חברת החדשות הישראלית, המוכרת יותר בשם "חדשות 12", היא גוף תקשורת מרכזי ומשפיע בנוף התקשורתי הישראלי. מאז הקמתה בשנת 1993, היא שימשה כמקור מידע מרכזי לציבור הישראלי, והתוכניות והמבזקים שלה הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת היום של רבים. בעידן של ריבוי ערוצי תקשורת ושינויים טכנולוגיים מהירים, חברת החדשות נדרשת להתאים את עצמה למציאות המשתנה, תוך שמירה על אמינותה ומקצועיותה. כיצד היא עושה זאת? מהם האתגרים וההזדמנויות העומדים בפניה? בכתבה זו נבחן את תולדות חברת החדשות, את תוכניות הדגל שלה, את השפעתה על השיח הציבורי ואת האתגרים הניצבים בפניה בעידן הדיגיטלי.

היסטוריה ונקודות ציון – המסע של חברת החדשות

חברת החדשות הוקמה בשנת 1993 עם תחילת שידורי ערוץ 2 המסחרי, והפכה במהרה לאחד הגופים המזוהים ביותר עם הערוץ. במשך שנים רבות, היא הפיקה את מהדורות החדשות ותוכניות האקטואליה עבור כל זכייניות ערוץ 2 – טלעד, קשת ורשת. עם פיצול ערוץ 2 בנובמבר 2017, חברת החדשות שידרה במקביל בערוצים קשת 12 ורשת 13, עד שב-2019 עברה לבעלות בלעדית של קשת. מאז, היא משדרת באופן בלעדי בערוץ 12.

במהלך השנים, חברת החדשות הרחיבה את פעילותה מעבר למהדורה המרכזית, והשיקה תוכניות אקטואליה, תרבות וכלכלה מגוונות. היא גם השיקה אתר חדשות בשם N12, המתופעל על גבי אתר מאקו, והחלה לשדר מבזקי חדשות בתחנות רדיו אזוריות. נקודות ציון נוספות בהיסטוריה של חברת החדשות כוללות את המעבר לאולפנים בנווה אילן בשנת 2000, את השקת מהדורת החדשות המוקדמת "מהדורה ראשונה" ב-2002, ואת השקת תוכנית התחקירים "עובדה" ב-1993.

מבזק החדשות – עמוד התווך של חברת החדשות

מבזק החדשות, המוכר גם כ"מהדורת חדשות קצרה", הוא כלי מרכזי בהעברת מידע חדשותי לציבור. הוא משודר בדרך כלל מספר פעמים ביום, ומספק עדכון קצר ותמציתי על האירועים החשובים ביותר שהתרחשו. מבזק החדשות כולל בדרך כלל מספר אייטמים מרכזיים, המלווים בפס כתוביות בתחתית המסך ובקטעי וידאו.

מבזקי החדשות של חברת החדשות הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת היום של רבים, והם משפיעים באופן משמעותי על סדר היום הציבורי והשיח ברשתות החברתיות. המבזקנים, המגישים את המבזקים, הפכו לדמויות מוכרות ואהודות, והם משפיעים על האופן שבו הציבור תופס את האירועים השונים.

תוכניות הדגל – "סדר יום", "שלושה שיודעים" והתוכנית לאם ולילד

חברת החדשות הפיקה במהלך השנים מגוון רחב של תוכניות, שחלקן הפכו לתוכניות דגל בעלות קהל צופים נאמן. אחת התוכניות הבולטות היא "סדר יום" בהגשת קרן נויבך, שעוסקת בנושאים חברתיים-כלכליים באופן מעמיק וביקורתי. התוכנית זכתה להצלחה רבה ופרסים רבים, והיא נחשבת לאחת מתוכניות האקטואליה החשובות ביותר בישראל.

תוכנית נוספת שזכתה להצלחה רבה היא "שלושה שיודעים", תוכנית רדיו מדעית יומית בהשתתפות מומחים מתחומים שונים. התוכנית מספקת למאזינים הצצה לעולם המדע בצורה נגישה ומרתקת, והיא זכתה בפרס אגודת העיתונאים לשנת 2021.

"התוכנית לאם ולילד", ששודרה ברשת א' של קול ישראל בשנות ה-60, ה-70 וה-80, הייתה תוכנית רדיו יומית שכללה סיפורים, שירים ותסכיתים לילדים. התוכנית זכתה לפופולריות רבה בקרב ילדים והורים כאחד, והיא נחשבת לאחת מתוכניות הילדים האהובות והמשפיעות ביותר בישראל.

אתגרים והזדמנויות בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי מציב בפני חברת החדשות אתגרים רבים, אך גם הזדמנויות חדשות. התחרות הגוברת מצד גופי תקשורת אחרים, כמו גם מצד הרשתות החברתיות, מחייבת את החברה להתאים את עצמה למציאות המשתנה. עליה להמשיך ולהיות רלוונטית עבור קהל הצופים והמאזינים, תוך שמירה על אמינותה ומקצועיותה.

אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני חברת החדשות הוא התמודדות עם תופעת הפייק ניוז. בעידן שבו כל אחד יכול להפיץ מידע ברשת, חשוב יותר מתמיד שגופי תקשורת אמינים יספקו לציבור מידע מהימן ומדויק. חברת החדשות צריכה להמשיך ולהשקיע משאבים באימות עובדות ובבדיקת מקורות, כדי להבטיח שהמידע שהיא מספקת לציבור הוא אמין ומדויק.

במקביל לאתגרים, העידן הדיגיטלי מציע לחברת החדשות גם הזדמנויות חדשות. הפלטפורמות הדיגיטליות מאפשרות לה להגיע לקהל רחב יותר, ולהציע לו תוכן מגוון ואינטראקטיבי. שיתופי פעולה עם גופי מדיה אחרים יכולים גם הם לסייע לחברה להרחיב את השפעתה ולהגיע לקהלים חדשים.

ביקורת והשפעה על השיח הציבורי

חברת החדשות, כמו כל גוף תקשורת, אינה חפה מביקורת. היא הואשמה לאורך השנים בהטיה פוליטית, בסנסציוניות ובמתן עדיפות לרייטינג על פני ערכים עיתונאיים. ביקורת נוספת שנמתחה על החברה היא על כך שהיא אינה מייצגת את כל הקולות בחברה הישראלית, ושהיא נותנת במה בעיקר לדעות המיינסטרים.

לביקורות אלו יש השפעה על האופן שבו הציבור תופס את חברת החדשות, ועל האמון שהוא נותן בה. כדי לשמור על אמינותה ומקצועיותה, חברת החדשות צריכה להתמודד עם הביקורות באופן שקוף ופתוח, ולהיות קשובה לקולות שונים בחברה הישראלית.

סיכום ומבט לעתיד

חברת החדשות היא גוף תקשורת מרכזי ומשפיע בישראל, והיא ממלאת תפקיד חשוב בעיצוב השיח הציבורי. בעידן הדיגיטלי, היא ניצבת בפני אתגרים רבים, אך גם בפני הזדמנויות חדשות. כדי להמשיך ולהיות רלוונטית, עליה להתאים את עצמה למציאות המשתנה, תוך שמירה על אמינותה ומקצועיותה.

בעתיד, חברת החדשות תצטרך להמשיך ולהתפתח ולהשתנות, כדי להישאר רלוונטית בעולם התקשורת המשתנה. היא תצטרך למצוא דרכים חדשות להגיע לקהל, להציע לו תוכן איכותי ומגוון, ולשמור על אמינותה ומקצועיותה. רק כך תוכל להמשיך ולמלא את תפקידה החשוב בעיצוב השיח הציבורי בישראל. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: גיא
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
לינור, נויבך 
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: 
איש שלום  
פתרון 8 אותיות ומעלה: יחימוביץ'
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
כרמית גיא, עירית לינור, קרן נויבך, שלי יחימוביץ', תמר איש שלום
ביטויים דומים: עיתונאית ושדרנית ישראלית מילון, עיתונאית ושדרנית ישראלית תשבץ, עיתונאית ושדרנית ישראלית תשחץ, עיתונאית ושדרנית ישראלית שם משפחה, שדרנית ועיתונאית ישראלית 10 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו