רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיתונאית ושדרנית רדיו ישראלית | עיתונאית, סופרת ושדרנית טלוויזיה ישראלית מילון | עיתונאית ושדרנית ישראלית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיתונאית ושדרנית ישראלית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיתונאית, סופרת ושדרנית רדיו ישראלית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיתונאית ושדרנית טלוויזיה ישראלית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 
עיתונות ישראלית: היסטוריה והשפעה

העיתונות הישראלית משקפת את ההיסטוריה המורכבת של המדינה והחברה הישראלית. ראשיתה נעוצה עוד בתקופת היישוב, כאשר עיתונים כמו "הארץ" ו"דבר" התחילו לפעול ולשקף את ההשקפות הפוליטיות והחברתיות של הקהילות השונות. עם הקמת המדינה ב-1948, התרחבה העיתונות הישראלית וכללה עיתונים רבים, כל אחד מהם ייצג קשת רחבה של דעות והשקפות. במהלך השנים, העיתונות הפכה לכלי מרכזי בעיצוב דעת הקהל ובהשפעה על ההחלטות הפוליטיות והחברתיות. העיתונות הישראלית תמיד הייתה במרכז תשומת הלב הציבורית, עם עיתונאים חוקרים שחשפו פרשיות שחיתות, כתבות עומק על הסכסוך הישראלי-פלסטיני ותחקירים על נושאים כלכליים וחברתיים.

ידיעות אחרונות: מהמייסדים ועד היום

"ידיעות אחרונות", שנוסד בשנת 1939, הוא אחד העיתונים הוותיקים והמשפיעים ביותר בישראל. העיתון התחיל כעיתון ערב אך עם הזמן התפתח והפך לעיתון בוקר פופולרי. לאורך השנים, העיתון עבר שינויים רבים, הן מבחינת בעלות והן מבחינת קו עריכתו. במהלך שנות ה-60 וה-70, "ידיעות אחרונות" הפך לעיתון הנמכר ביותר בישראל, וממשיך לשמור על מעמד זה גם היום. העיתון ידוע בסיקור מקיף של נושאים שונים, מהפוליטיקה והכלכלה ועד לתרבות וספורט. "ידיעות אחרונות" מצליח לשמור על איזון בין חדשות קשות לתכנים קלילים יותר, מה שהופך אותו לפופולרי בקרב מגוון רחב של קוראים.

ישראל היום: מהפכה במדיה הישראלית

"ישראל היום" הוקם בשנת 2007 על ידי המיליארדר שלדון אדלסון, והפך במהירות לאחד העיתונים הנפוצים בישראל. מה שמייחד את "ישראל היום" הוא שהוא מחולק חינם, מה שאפשר לו להגיע לתפוצה רחבה מאוד תוך זמן קצר. העיתון מתמקד בחדשות יומיות, אך גם מציע פרשנויות וכתבות עומק. לעיתים קרובות מבקר את השלטון הנוכחי ומשבח את ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו. "ישראל היום" זכה לביקורות רבות מצד המתחרים שטענו כי הוא מהווה כלי פוליטי ולא עיתון עצמאי. עם זאת, הצלחתו בשוק המקומי מוכיחה כי יש לו מקום חשוב במדיה הישראלית.

קול ישראל: מצעדים למולטי-פלטפורמות

"קול ישראל" התחיל את דרכו כתחנת הרדיו הלאומית של ישראל בשנת 1936, ושידר תוכניות רבות ומגוונות, החל מחדשות ועד למוזיקה ותוכניות תרבות. התחנה הייתה ועודנה גורם חשוב בהעברת מידע וביצירת תודעה ציבורית. עם השנים, "קול ישראל" עבר מהפכות רבות, בעיקר עם המעבר לשידור דיגיטלי ואינטרנטי. התחנה פעלה ועדיין פועלת להנגיש את תוכן השידורים גם דרך אפליקציות, אתרים ורשתות חברתיות. "קול ישראל" מהווה דוגמה מצוינת לדרך שבה מדיה מסורתית מתאימה את עצמה לעידן הדיגיטלי וממשיכה להיות רלוונטית ומשפיעה.

הארץ: יותר ממאה שנות דיו

העיתון "הארץ" הוא היומון הוותיק ביותר הפועל בישראל, נוסד ב-18 ביוני 1919 על ידי יצחק לייב גולדברג. בתחילה, נקרא העיתון "חדשות הארץ" ושימש כעיתון ציוני-לאומי תחת שלטון המנדט הבריטי. בדצמבר 1919, שינה העיתון את שמו ל"הארץ". מאז שנת 1935, נמצא העיתון בבעלות משפחת שוקן, אם כי בשנים האחרונות נמכרו 40% ממניותיו לאלפרד דומונט ולאוניד נבזלין. כיום, העיתון מונחה בידי המו"ל עמוס שוקן, העורך הראשי אלוף בן ומנכ"ל קבוצת "הארץ" רמי גז. "הארץ" מתאפיין בקו שמאל מדיני, וכולל סיקור מעמיק בנושאים פוליטיים, חברתיים ותרבותיים. שיעור החשיפה של העיתון בינואר 2022 עמד על 5.1% בימות השבוע ו-5.5% בסופי השבוע. "הארץ" מפעיל גם אתר חדשות מקוון, שמרבית תכניו פתוחים למנויים בלבד מאז מרץ 2013.

מעריב: עיתון הערב הוותיק

העיתון "מעריב" נוסד ב-15 בפברואר 1948 על ידי קבוצה של עיתונאים בראשות עזריאל קרליבך, לאחר פרישתם מ"ידיעות אחרונות". בשנות ה-50 וה-60, היה "מעריב" לעיתון הנפוץ ביותר בישראל, אך עם הזמן עבר להיות השני בתפוצתו אחרי "ידיעות אחרונות". העיתון עבר לשיטת טבלואיד עם תמונות צבע וכותרות גדולות בשנותיו האחרונות. ב-2014, נמכר העיתון לקבוצת "ג'רוזלם פוסט" שבשליטת אלי עזור, ששינה את שמו ל"מעריב השבוע" והפך אותו לעיתון יומי. "מעריב" מתאפיין בסגנון כתיבה קליל ותמציתי, ועוסק במגוון נושאים מפוליטיקה וכלכלה ועד בידור ורכילות. העורכים הנוכחיים הם דורון כהן וגולן בר יוסף. תחילתו של "מעריב" בסכסוך עם "ידיעות אחרונות" משקף את הפער בין עיתון כעסק כלכלי לבין עיתון ככלי ציבורי, והקמתו הייתה אירוע משמעותי בהיסטוריה של העיתונות הישראלית. בהצלחה !



מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: גיא
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
לינור, נויבך
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 איש-שלום
פתרון 8 אותיות ומעלה: יחימוביץ'
פתרון שתי מילים ומעלה: 
כרמית גיא (עיתונאית ישראלית), 
עירית לינור, קרן נויבך, שלי יחימוביץ', תמר איש שלום (עיתונאית ושדרנית ישראלית)
ביטויים דומים: שם של עיתונאית ושדרנית ישראלית, עיתונאית ושדרנית ישראלית מילון, עיתונאית, סופרת ושדרנית טלוויזיה ישראלית פירוש, עיתונאית, סופרת ושדרנית טלוויזיה ישראלית שם משפחה, עיתונאית ושדרנית רדיו ישראלית 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו