רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עוף אוסטרלי גדול | עוף קרקע אוסטרלי תשבץ | עוף אוסטרלי מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עוף אוסטרלי גדול. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עוף אוסטרלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עוף קרקע אוסטרלי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

אוסטרליה היא ביתם של מגוון ציפורים, שחלקן מדורגות בין הגדולות בעולם, התורמות באופן משמעותי למערכת האקולוגית של המדינה. מיני עופות אלה ממלאים תפקידים אקולוגיים מכריעים על ידי ויסות אוכלוסיות חרקים וסיוע בהפצת זרעים.

דוגמאות של ציפורים אוסטרליות:

אמו - אחת מהציפורים הגדולות בעולם, מגיעה לגבהים של 1.75 מטר ומשקלה עד 55 קילוגרם. נאמו הוא נוודי באופיו, וצורך תזונה מגוונת הכוללת עשבים, זרעים, חרקים וירקות. בלי יכולת לעוף, הוא מסתמך על ריצה ויכול להגיע למהירויות של עד 50 קמ"ש.

קזואר - ציפור בגודל בינוני חסרת מעוף, גובהה כ-85 סנטימטרים.  קזואר ניזון מתזונה מגוונת של בעלי חיים קטנים כמו נחשים, צפרדעים, חלזונות וצמחים ופירות שונים.

סוכי - שייך למשפחת הציפורים שמקורה ביערות הגשם של אוסטרליה וגינאה החדשה. במשפחה זו מינים רבים ציפורים שונים. הזכרים בונים קנים משוכללים כדי לחזר אחרי נקבות, ומקשטים אותן בעלים וחפצים צבעוניים.

קקדו - סוג של תוכי הידוע בנוצות ייחודיות. מקורו באוסטרליה, אינדונזיה והסביבה, מוכר בזכות אינטליגנציה גבוהה, קוליות ויכולת לחקות דיבור אנושי. הקקדו צורך תזונה של פירות, זרעים ואגוזים.

עיט קטן -  הוא עוף דורס נפוץ באוסטרליה, עם אורך של כ-50 ס"מ ומשקל של כ-800 גרם. הוא בעל ראש צהוב, כנפיים חומות ובטן ורגלים לבנות. הוא חי בכל רחבי אוסטרליה, למעט המדבריות של דרום מערב המדינה.

החשיבות של ציפורים אוסטרליות גדולות

ציפורים אלו ממלאות תפקיד קריטי בשמירה על איזון אקולוגי על ידי ויסות אוכלוסיות של חרקים, זוחלים, יונקים וציפורים קטנות. בנוסף, תרומתם להפצת זרעים מסייעת בשימור המערכת האקולוגית.

משמעות לבני אדם

לעוף אוסטרלי גדול יש חשיבות עבור בני אדם בכמה דרכים. הוא משמש כמקור מזון ומוחזק כחיית מחמד. בנוסף, ציפורים אלו מושכות תיירות, מה שמספק מקור הכנסה לקהילות המקומיות.

לסיכום

עופות אוסטרליים גדולים מהווים חלק בלתי נפרד מהמגוון הביולוגי של המדינה, וממלאים תפקידים חיוניים במערכת האקולוגית. שימור מינים אלו חיוני לא רק לאיזון אקולוגי אלא גם לדרכים השונות שבהן הם תורמים לרווחתם ולכלכלה של הקהילות המקומיות. בהצלחה !


מודעות





פתרון 2 אותיות:  
פתרון 3 אותיות: אמו (עוף קרקע גדול / עוף קרקע אוסטרלי / עוף אוסטרלי), עיט, שחף
פתרון 4 אותיות: אווז, מגלן, נבלי, סוכי, קקדו, שלדג 
פתרון 5 אותיות: ינשוף, יסעור, קזואר, רוסלה, שחפית  
פתרון 6 אותיות: ליפואה, עורבני , קוקברה  
פתרון 7 אותיות: קורמורן
פתרון 8 אותיות ומעלה: פינגווין
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אווז עורבני, ברווז ורוד-אוזן, ברווז מושק, ברווז מנומש, ברווז עצים אוסטרלי, ברווז שורק הדור, גדרון הפיה, דאה שחורת-כתף אוסטרלית, דגרתל ההודו, דיה מרובעת זנב, דיה שחורת-חזה, דיית ברהמיני, זנבן רופוס, זרון אוסטרלי, זרזיר מתכתי, חוברה אוסטרלית, חופמי שדות, טדורנה אוסטרלית, טדורנת ראג'ה, יונה מצויצת, ינשוף חזק, ינשוף נובח, כפן מלכותי, כפן צהוב-מקור, לבנית קטנה, לבנית שונית פסיפית, לורי קשת, ליפואה מצויה,מגלן לבן-צוואר, מגלן קדוש אוסטרלי, נבלי הדור, נץ פסכיאטוס, סוכי ירוק, סוכי מערבי, סוכי משיי, עיט מחודד-זנב, עיטם לבן-גחון, פינגווין זוטר, קורמורן מנומר אוסטרלי, קורמורן קטן דוגוני, קורמורן קטן שחור, קורמורן שחור-פנים, קורקס אפור, קזואר מצוי, קיווית המסכה, קקדו גאנג גאנג, קקדו דקלים, קקדו ורדרד, קקדו צהוב-ציצית, רוסלת קרימסון, שחף הקלפ, שחף כסוף, שחף פסיפי, שחפית אנטארקטית, שחפית בנגלית, שחפית ורדרדת, שחפית צהובת-מקור, שחפית רסן, שלדג קדוש, שליו זיפני, שליו סיני, שלך מזרחי, שקנאי אוסטרלי, שחף פסיפי, שלדג קדוש, שקנאי אוסטרלי, תוכון מצוי, תוכי הנסיכה, תוכי כתום-בטן, תוכי מלכותי אוסטרלי, תור יהלום, תמירון מפוספס
ביטויים דומים: עוף אוסטרלי גדול 3 אותיות, עוף אוסטרלי גדול מילון, עוף אוסטרלי גדול פירוש
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו