רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עוף אוסטרלי | עוף אוסטרלי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עוף אוסטרלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עוף אוסטרלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עוף אוסטרלי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

אוסטרליה היא יבשת ייחודית עם מגוון ביולוגי מרשים, ובמיוחד מגוון ציפורים יוצא דופן. בין הציפורים האוסטרליות ניתן למצוא כמה מהגדולות בעולם, כולן חסרות מעוף, וכולן ממלאות תפקיד חשוב באיזון המערכת האקולוגית.

מבין העופות באוסטרליה ניתן למצור את העופות הבאים:

אמו: הגדולה מכולם

האמו היא הציפור הגדולה ביותר באוסטרליה, ואחת הגדולות בעולם. היא חסרת מעוף, אבל מהירה מאוד ורצה במהירות של עד 50 קמ"ש. האמו ניזונה ממגוון רחב של מזונות, כולל דשא, זרעים, חרקים וירקות.

קזואר: המלך של היער

הקזואר הוא ציפור חסרת מעוף נוספת, אבל היא גם אחת המסוכנות ביותר באוסטרליה. היא ידועה בהתנהגותה האגרסיבית, וביכולתה לגרום לפציעות חמורות. הקזואר ניזונה ממגוון רחב של מזונות, כולל צמחים, פירות, חיות קטנות ואפילו נחשים.

סוכי: האמנית של הטבע

ציפור באוור היא מין נדיר של ציפורים חסרות מעוף, הידועות בכישורי בניית הקן המורכבים שלהן. הקינים שלהן עשויים מחומרים שונים, כולל עלים, ענפים, עשבים ופרחים. ציפור באוור ניזונה ממגוון רחב של מזונות, כולל זרעים, פירות וחרקים.

קקדו: החכם של העצים

קקדו הוא תוכי גדול ואינטליגנטי, הידוע ביכולתו לחקות דיבור אנושי. קקדו ניזונים ממגוון רחב של מזונות, כולל פירות, זרעים ואגוזים.

עיט קטן: הצייד השקט

עיט קטן הוא עוף דורס קטן, הידוע ביכולתו לצוד ביעילות גם בתנאי אור נמוכים. הוא ניזון ממגוון רחב של חיות קטנות, כולל מכרסמים, ציפורים וזוחלים.

החשיבות של ציפורים אוסטרליות גדולות

ציפורים אוסטרליות גדולות ממלאות תפקיד חשוב במערכת האקולוגית של המדינה. הן עוזרות בשליטה באוכלוסיות החרקים, זוחלים, יונקים וציפורים קטנות. בנוסף, הן מסייעות בהפצת זרעים, מה שתורם לשמירה על הצומח.

המשמעות לבני אדם

ציפורים אוסטרליות גדולות משמעותיות גם לבני אדם. הן משמשות כמקור מזון, וחלקן אף משמשות כחיות מחמד. יתר על כן, הן מושכות תיירים, מה שתורם לכלכלת המדינה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: אמו (עוף אוסטרלי גדול), דיה, עיט
פתרון 4 אותיות: 
אווז, זנבן, יונה, עיטם, קקדו, שליו, תוכי 
פתרון 5 אותיות: ברווז, ינשוף, קורקס 
פתרון 6 אותיות: חרמשית, קיווית, תמירון
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: 
אווז עורבני, ברווז ורוד-אוזן, ברווז מושק, ברווז מנומש, ברווז עצים אוסטרלי, ברווז שורק הדור, גדרון הפיה, דאה שחורת-כתף אוסטרלית, דגרתל ההודו, דיה מרובעת זנב, דיה שחורת-חזה, דיית ברהמיני, זנבן רופוס, זרון אוסטרלי, זרזיר מתכתי, חוברה אוסטרלית, חופמי שדות, טדורנה אוסטרלית, טדורנת ראג'ה, יונה מצויצת, ינשוף חזק, ינשוף נובח, ליפואה מצויה, נבלי הדור, נץ פסכיאטוס, סוכי ירוק, סוכי מערבי, סוכי משיי, עיט מחודד-זנב, עיטם לבן-גחון, פינגווין זוטר, פרוש גולדיאן, צחראש כחול-מקורציפור הדבקון, קוצנית מקור צהובת-שת, קוקברה כחולת-זנב, קוקברה צוחקת, קורמורן מנומר אוסטרלי, קורמורן קטן דוגוני, קורמורן קטן שחור, קורמורן שחור-פנים, קורקס אפור, קזואר מצוי, קיווית המסכה, קקדו גאנג גאנג, קקדו דקלים, קקדו ורדרד, קקדו צהוב-ציצית, קקדו שחור אדום-זנב, קקדו שחור מבריק, רוסלת קרימסון, שחפית אנטארקטית, שחפית בנגלית, שחפית ורדרדת, שחפית צהובת-מקור, שחפית רסן, שחף הקלפ, שחף כסוף, שחף פסיפי, שלדג קדוש, שליו זיפני, שליו סיני, שלך מזרחי, שקנאי אוסטרלי, שחף פסיפי, שלדג קדוש, שקנאי אוסטרלי, תוכון מצוי, תוכי הנסיכה, תוכי כתום-בטן, תוכי מלכותי אוסטרלי, תור יהלום, תמירון מפוספס
ביטויים דומים: עוף אוסטרלי מילון, עוף אוסטרלי 3 אותיות, עוף אוסטרלי תשחץ, עוף אוסטרלי תשבץ, עוף אוסטרלי מילה נרדפת, עוף קרקע אוסטרלי
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו