רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עוף אוסטרלי | עוף אוסטרלי גדול תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עוף אוסטרלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עוף אוסטרלי גדול" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עוף אוסטרלי גדול בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

אוסטרליה היא ביתם של מגוון רחב של עופות, כולל כמה מהגדולים ביותר בעולם. עופות אלה ממלאים תפקידים חשובים במערכת האקולוגית של אוסטרליה, כולל אכילת חרקים, זרעים וצמחים. הם גם מהווים מקור מזון חשוב עבור בעלי חיים אחרים, כגון חיות טורפות וטורפות.

סוגי עופות אוסטרליים גדולים

הנה כמה דוגמאות לעופות אוסטרליים גדולים:

  • אמו: אחד העופות הגדולים ביותר בעולם. הוא יכול להגיע לגובה של 1.75 מטרים ולמשקל של עד 55 קילוגרם. האמו הוא עוף נוודי שאוכל מגוון רחב של מזונות, כולל עשבים, זרעים, חרקים וירקות. בעתות סכנה הוא מיטיב לרוץ, ומסוגל להגיע למהירות של עד 50 קמ"ש . עוף זה אינו מעופף.
  • קזואר: קזואר הוא עוף בינוני בגודלו חסר יכולת תעופה החי באוסטרליה. הוא יכול להגיע לגובה של 85 סנטימטרים. הקזואר ניזון ממגוון רחב של בעלי חיים קטנים, כוללנחשים, צפרדעים, חלזונות ומצמחים ופירות.
  • סוכי: סוכי הם משפחה של עופות אוסטרליים החיים ביערות הגשם באוסטרליה וגינאה החדשה. ישנם מינים רבים של סוכים, חלקם גדולים מאוד. הסוכיים הזכרים בונים קיני ראווה לשם חיזור אחר נקבה, ומעטרים אותו בעלים ובחפצים נוצצים וצבעוניים
  • קקדו: הוא סוג של תוכי. נודע בזכות הנוצות הייחודית שלו. תוכי זה הוא יליד אוסטרליה, אינדונזיה והאזורים שמסביב. כמו כן, תוכי זה הוא ציפור אינטליגנטית מאוד וידוע בקוליות שלו. הוא גם מוכר ביכולתו לחקות דיבור אנושי. הקקדו אוכל פירות, זרעים ואגוזים.

חשיבותם של עופות אוסטרליים גדולים

עופות אוסטרליים גדולים ממלאים תפקידים חשובים במערכת האקולוגית של אוסטרליה. הם מסייעים בשמירה על איזון האוכלוסייה של בעלי חיים אחרים, כולל חרקים, זוחלים, יונקים ועופות קטנים. הם גם עוזרים להפיץ זרעים של צמחים, מה שתורם לשמירת המערכת האקולוגית.

חשיבותם לאדם

עופות אוסטרליים גדולים הם גם חשובים לאדם. הם מהווים מקור מזון חשוב עבור בני אדם, וחלקם משמשים גם כחיות מחמד. עופות אלה גם מהווים מושא לתיירות, ומהווים מקור הכנסה חשוב עבור הקהילות המקומיות.

לסיכום

עופות אוסטרליים גדולים הם חלק חשוב מהטבע של אוסטרליה. הם ממלאים תפקידים חשובים במערכת האקולוגית, וחשוב לשמרם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: נץ
פתרון 3 אותיות: אמו (עוף אוסטרלי גדול), עיט, שחף
פתרון 4 אותיות: 
אווז, מגלן, נבלי, סוכי, קקדו, שלדג 
פתרון 5 אותיות: ינשוף, יסעור, קזואר, רוסלה, שחפית  
פתרון 6 אותיות: ליפואה, עורבני , קוקברה  
פתרון 7 אותיות: קורמורן
פתרון 8 אותיות ומעלה: פינגווין 
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אווז עורבני, אמו אי הקנגורו, ינשוף טסמני מנוקד, יסעור כהה, יסעור קצר-זנב, מגלן לבן-צוואר, מגלן קדוש אוסטרלי, נבלי הדור, נץ אוסטרלי, נץ פסכיאטוס, סוכי זהוב, סוכי ירוק, סוכי מערבי, סוכי משונן-מקור, סוכי משיי, סוכי ענק, סוכי צנוע, עורבני פעמון שחור, עיט קטן, פינגווין זוטר, קוקברה כחולת-זנב, קוקברה צוחקת, קורמורן מנומר אוסטרלי, קורמורן קטן דוגוני, קורמורן קטן שחור, קזואר מצוי, קורקס אפור, קקדו שחור צהוב-זנב, רוסלה מזרחית, שחפית בנגלית, שחפית ורדרדת, שחפית צהובת-מקור, שחפית רסן, שחף פסיפי, שלדג קדוש, תוכי הנסיכה
ביטויים דומים: עוף אוסטרלי 3 אותיות, עוף אוסטרלי תשבץ, עוף אוסטרלי תשחץ, עוף אוסטרלי תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו