רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ספר מאת ס' יזהר | ספר של ס' יזהר תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ספר מאת ס' יזהר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ספר מאת ס' יזהר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ספר של ס' יזהר תשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

ילדות ורקע משפחתי:

יזהר סמילנסקי נולד בשנת 1916 בחוות ניסויים בחולה, כבן למשפחה בעלת שורשים עמוקים בארץ ישראל. אביו, זאב סמילנסקי, היה סופר ומנהיג ציוני ידוע, ואילו דודו, משה סמילנסקי, היה סופר ומחנך מוערך. יזהר גדל בסביבה ספרותית ותרבותית עשירה, עובדה שהשפיעה רבות על התפתחותו ככותב.

השכלה וחינוך:

יזהר למד בגימנסיה הרצליה בתל אביב ובבית הספר החקלאי כדורי. לאחר מכן, שירת כקצין מודיעין בחטיבת "חיסול הצניעות" במלחמת העצמאות. חוויותיו הקשות במלחמה השאירו חותם עמוק על חייו ויצירתו.

קריירה ספרותית:

יזהר החל לכתוב סיפורים קצרים בשנות ה-30 של המאה ה-20. סגנונו הייחודי, המשלב שפה עשירה, תיאורים מפורטים ודמויות מורכבות, זכה להערכה רבה בקרב הקהילה הספרותית. בין יצירותיו המוכרות ניתן למנות את "אפרים חוזר לאספסת", "החורשה בגבעה", "ימי צקלג" ו"השבוי".

"ימי צקלג":

"ימי צקלג", מגנום אופוס (היצירה הגדולה שלו!) בן שני כרכים, נחשב לאחד הרומנים החשובים ביותר שנכתבו בישראל. הרומן מתאר מחלקת חיילים המתכוננת לקרב במלחמת העצמאות, וחושף את המורכבות והקושי של החוויה הצבאית. דרך דמויותיו המרתקות, יזהר מעלה שאלות עמוקות על משמעות החיים, המוות והחברות.

פעילות חברתית ופוליטית:

יזהר היה אדם בעל מודעות חברתית גבוהה, והיה מעורב באופן פעיל בפוליטיקה ובחברה הישראלית. כתביו עסקו רבות בנושאים חברתיים ופוליטיים, כגון מציאות המלחמה, יחסים בין עדתיים ופערים חברתיים. יזהר ראה בכתיבה כלי רב עוצמה לשינוי חברתי, והשתמש בה כדי לעורר דיון ציבורי ולעודד מודעות לבעיות חברתיות.

חינוך:

יזהר האמין בחינוך ככלי לשינוי חברתי, ודגל ברפורמות חינוכיות מתקדמות. הוא ייסד את בית הספר "הר וגיא" בירושלים, בית ספר ניסיוני שש שם דגש על פיתוח חשיבה עצמאית וערכים חברתיים. יזהר כתב רבות על נושא החינוך, והשפעתו על מערכת החינוך הישראלית ניכרת עד היום.

מורשת:

יזהר נחשב לאחד מגדולי הסופרים העבריים. יצירותיו תורגמו למספר שפות וזכו להערכה בינלאומית. יזהר זכה בפרסים רבים, ביניהם פרס ישראל, על תרומתו יוצאת הדופן לספרות העברית. יזהר הלך לעולמו בשנת 2006, אך מורשתו ממשיכה לחיות ולהוות השראה לדורות של סופרים, הוגים ואנשי רוח. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
 השבוי
פתרון 6 אותיות: אצל הים, מקדמות, צדדיים, צלהבים
פתרון 7 אותיות: טרזינות , ימי צקלג 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: אפרים חוזר לאספסת, בפאתי הנגב, גילוי אליהו, דרך גשומה, החורשה בגבעה, הכרכרה של הדוד משה, חרבת חיזעה, ימי צקלג, לילה ללא יריות, מלקומיה יפייפיה, מסע אל גדות הערב, סעודה בפלוג'ה, ערימת הדשן, שיירה של חצות, תפו ופוזה
ביטויים דומים: ספר מאת ס' יזהר מילון, ספר מאת ס' יזהר תשבץ, ספר מאת ס' יזהר תשחץ, ספר של ס' יזהר 7 אותיות, ספר של ס' יזהר שתי מילים
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו