רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


חוסר אומץ, פחדנות | פחדנות, חוסר אומץ תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה פחדנות, חוסר אומץ. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "חוסר אומץ, פחדנות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה חוסר אומץ, פחדנות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

פחדנות - לא רק חולשה, אלא הזדמנות לצמיחה

פחד הוא רגש אנושי טבעי וחיוני, המשמש אותנו כאות אזהרה מפני סכנה. הוא גורם לנו להימנע ממצבים מסוכנים, ומאפשר לנו לשרוד ולהגן על עצמנו. עם זאת, כאשר הפחד הופך מוגזם או בלתי נשלט, הוא עלול להתפתח לפחדנות - התנהגות נמנעת הנובעת מחשש מוגבר.

פחדנות אינה רק חולשה או פגם באופי. היא תופעה מורכבת בעלת גורמים רבים, גנטיים, סביבתיים ופסיכולוגיים. אנשים פחדנים עשויים לחוות חרדה, דיכאון, תחושת ערך עצמי נמוכה, וקשיים בתפקוד בתחומי חיים שונים.

פחדנות: השפעות מרחיקות לכת

השפעות הפחדנות על חיי האדם יכולות להיות מרחיקות לכת. היא פוגעת בתחום החברתי, בקריירה, בביטחון העצמי ובתחומים רבים נוספים. אנשים פחדנים עשויים להימנע מיצירת קשרים חברתיים, לוותר על הזדמנויות מקצועיות, לחוות קושי בהופעות בפני קהל, ואף להסתגר בביתם ולמנוע מעצמם לחוות את החיים במלואם.

תחושת הפחד וחוסר הביטחון העצמי עלולות להוביל גם להתנהגויות הרסניות כמו התמכרות לסמים ואלכוהול, אכילה לא בריאה, הימורים, וקשיים בניהול מערכות יחסים בריאות.

פחדנות: לא גזירה משמיים

חשוב לזכור שפחדנות אינה גזירה משמיים. ניתן להתגבר עליה באמצעות טיפולים פסיכולוגיים, טכניקות התמודדות עצמיות, ותמיכה חברתית.

טיפולים פסיכולוגיים שונים, כמו טיפול קוגניטיבי-התנהגותי, טיפול פסיכודינאמי, וטיפול תרופתי, יכולים לסייע לאנשים פחדנים להבין את מקור הפחד שלהם, לפתח מנגנוני התמודדות יעילים, ולשפר את הביטחון העצמי שלהם.

טכניקות התמודדות עצמיות, כמו חשיפה הדרגתית, רכישת מיומנויות חברתיות, טכניקות הרפיה, ופעילות גופנית, יכולות גם הן לסייע בהפחתת החרדה והפחד, ולשפר את איכות החיים.

תמיכה חברתית ומשפחתית יכולה אף היא לתרום רבות להתמודדות עם פחדנות. תחושת השייכות והקבלה, והידיעה שיש אנשים שאכפת להם ממך ורוצים לעזור לך, יכולות להעניק לך כוח ותקווה.

פחדנות: כלי להעצמה אישית

גישה חיובית יותר לפחדנות רואה בה הזדמנות לצמיחה אישית ולפיתוח כוחות פנימיים. התמודדות עם פחדנות כאתגר יכולה ללמד אותנו להתגבר על קשיים, לפתח אומץ לב, ולשפר את הביטחון העצמי שלנו.

אנשים רבים שהתגברו על פחדנות הצליחו בחייהם והגיעו להישגים משמעותיים. הם למדו להפוך את הפחד שלהם לכלי להעצמה אישית, ולנצל אותו כדי להגשים את חלומותיהם.

פחדנות: דמויות מעוררות השראה

לאורך ההיסטוריה, היו לא מעט דמויות מפורסמות שהתמודדו עם פחדנות והצליחו להתגבר עליה. הן מהוות דוגמה ומופת עבור אנשים רבים הסובלים מפחדנות, ומעניקות להם תקווה ואמונה ביכולת שלהם להשתנות.

נלסון מנדלה:

נלסון מנדלה, מנהיג דרום אפריקה וחתן פרס נובל לשלום, ידוע בסיפור חייו המופלא. הוא נולד למשפחה ענייה באפרטהייד, שם חווה גזענות ואפליה קשה. למרות הקשיים הרבים, מנדלה לא ויתר על חלומו לחברה צודקת ושוויונית. הוא נאבק באפרטהייד בדרכים לא אלימות, ונכלא במשך 27 שנים בתנאים קשים.

לאחר שחרורו מהכלא, מנדלה הפך למנהיג דרום אפריקה הראשון השחור, והוביל את המדינה לעידן חדש של שלום ודמוקרטיה. סיפור חייו של מנדלה הוא עדות מרגשת לכוח האדם להתגבר על פחד, קשיים ואפליה, ולשנות את העולם לטובה.

אופרה ווינפרי:

אופרה ווינפרי, מגישה ומנחה טלוויזיה אמריקאית מפורסמת, ידועה גם היא בסיפור חייה המרתק. היא נולדה למשפחה ענייה במיסיסיפי, וחוותה ילדות קשה ומלאת קשיים, כולל התעללות מינית.

למרות הקשיים, ווינפרי לא ויתרה על חלומותיה. היא גילתה כישרון יוצא דופן לתקשורת, ועלתה לגדולה בעולם הטלוויזיה. ווינפרי הפכה לאחת הנשים המשפיעות בעולם, והיא ידועה בפעילותה הפילנתרופית ובמאבקה למען צדק חברתי. סיפור חייה של ווינפרי הוא דוגמה מעוררת השראה לכוח האדם להתגבר על קשיים, להגשים חלומות ולעשות שינוי בעולם.

סטיבן הוקינג:

סטיבן הוקינג, פיזיקאי תיאורטי וקוסמולוג מפורסם, ידוע בסיפור חייו יוצא הדופן. הוא חלה במחלת ניוון שרירים ALS בגיל צעיר, והרופאים נתנו לו לחיות רק כמה שנים.

למרות זאת, הוקינג לא ויתר על אהבתו למדע ועל רצונו לחקור את היקום. הוא המשיך במחקריו, פיתח תיאוריות פורצות דרך בתחום הקוסמולוגיה, והפך לאחד המדענים המפורסמים בעולם. סיפור חייו של הוקינג הוא עדות מרגשת לכוח האדם להתגבר על קשיים פיזיים, להגשים חלומות ולעשות תרומה משמעותית לעולם.

לסיכום:

פחדנות היא תופעה אנושית נפוצה בעלת השפעות משמעותיות על חיי האדם. חשוב להבין שפחדנות אינה חולשה או פגם באופי, אלא מצב הניתן לטיפול ולשינוי.
באמצעות טיפולים פסיכולוגיים, טכניקות התמודדות עצמיות, ותמיכה חברתית, ניתן להתגבר על פחדנות ולפתח חיים מלאים ומשמעותיים יותר.

דמויות מעוררות השראה אלה הן רק דוגמאות אחדות לאנשים רבים שהתמודדו עם פחדנות והצליחו להתגבר עליה. הן מהוות הוכחה לכך שפחדנות אינה גזירה משמיים, וניתן להתגבר עליה באמצעות אומץ לב, התמדה ורצון עז.
חשוב לזכור שפחדנות אינה גזירה משמיים. כל אחד יכול להתגבר עליה, ולהפוך אותה לכלי להעצמה אישית ולצמיחה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: חולשה
פתרון 6 אותיות: רפיסות  
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
העדר אומץמורך לב, רפיון לב 
ביטויים דומים: פחדנות, חוסר אומץ תשחץ, פחדנות, חוסר אומץ תשבץ, פחדנות, חוסר אומץ מילון, חוסר אומץ, פחדנות פירוש, מה זה חוסר אומץ, פחדנות?, חוסר אומץ, פחדנות מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו