רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מראשי עיריית ת"א | מראשי עיריית תל אביב תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מראשי עיריית ת"א. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מראשי עיריית תל אביב" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מראשי עיריית ת"א בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

ראשי עיריית תל אביב-יפו לדורותיהם: מעצבי דמותה של העיר העברית הראשונה

תל אביב-יפו: פסיפס אורבני בלב הפועם של ישראל

תל אביב-יפו, המטרופולין השוקק של ישראל, היא עיר ייחודית המשלבת היסטוריה עשירה, תרבות תוססת, חדשנות טכנולוגית וכלכלה משגשגת. כמרכז העסקים, הבילוי והתרבות של המדינה, היא מושכת אליה תושבים ומבקרים מכל רחבי הארץ והעולם. תפקידה של העירייה, בראשות ראש העיר, הוא קריטי בעיצוב דמותה של העיר, בקידום איכות החיים של תושביה ובהבטחת עתידה המשגשג. במאמר זה נצא למסע היסטורי ונכיר את ראשי העיר הבולטים שתרמו לעיצובה ולהתפתחותה של תל אביב-יפו לאורך השנים.

מאיר דיזנגוף: חזונו של "ריש גלותא" לעיר עברית מודרנית

מאיר דיזנגוף, איש חזון ואידיאליסט, היה ממייסדי אחוזת בית, השכונה העברית הראשונה מחוץ לחומות יפו, ושימש כיושב ראש הוועד שלה. ב-1921, עם הכרזתה של תל אביב כמועצה מקומית, נבחר דיזנגוף לראש העיר הראשון של ת"א. חזונו היה להפוך את תל אביב לעיר עברית מודרנית ותוססת, והוא פעל נמרצות לקידום התרבות, האמנות והחינוך בעיר. דיזנגוף יזם את הקמתם של מוסדות תרבות מרכזיים כמו מוזיאון תל אביב לאמנות ו"יריד המזרח", שתרמו רבות לביסוס מעמדה של תל אביב כמרכז תרבותי וכלכלי. בנוסף, הוא דאג לפיתוח התשתיות העירוניות, להקמת גנים ציבוריים ולעידוד התיירות.

ישראל רוקח: הנהגה איתנה בצל אתגרים ביטחוניים

ישראל רוקח, מהנדס חשמל במקצועו, נבחר לראשות העיר בשנת 1936, בתקופה סוערת של מאורעות אלימים ומלחמה. רוקח הנהיג את העיר ביד רמה בתקופת המרד הערבי הגדול, מלחמת העולם השנייה ומלחמת העצמאות, ודאג לחיזוק הביטחון וההגנה על התושבים. הוא יזם את הקמתם של מקלטים ציבוריים, פיתח את מערך הכבאות וההצלה והקים את המשמר האזרחי. לאחר קום המדינה, רוקח הוביל את איחודן של תל אביב ויפו לעיר אחת, ופעל לשיקום יפו ולשילוב תושביה הערבים בחיי העיר. הוא גם דאג לפיתוח התשתיות העירוניות, להרחבת מערכת החינוך ולהקמת בתי חולים חדשים.

מרדכי נמיר: בונה העיר החדשה ומקדם החינוך והרווחה

מרדכי נמיר, איש תנועת העבודה ומזכ"ל ההסתדרות לשעבר, נבחר לראשות העיר בשנת 1959. בתקופתו, תל אביב-יפו חוותה צמיחה דמוגרפית מהירה, ונמיר פעל נמרצות לפתרון בעיית הדיור ולשיפור איכות החיים של התושבים. הוא יזם את הקמתן של שכונות חדשות, פינוי שכונות מצוקה והעברת תושביהן לשיכונים מודרניים. נמיר גם שם דגש על פיתוח מערכת החינוך העירונית, הקמת מתנ"סים ומוסדות חינוך בלתי פורמלי, והרחבת שירותי הרווחה הניתנים על ידי העירייה. בתקופתו הוקם בניין העירייה החדש בכיכר מלכי ישראל, והוכנו תוכניות ראשוניות לפיתוח נתיבי איילון ולשיקום חופי הים.

שלמה (צ'יץ') להט: ראש עיר כריזמטי ואהוב, מקדם תרבות ואמנות

שלמה להט, הידוע בכינויו "צ'יץ'", כיהן כראש עיריית תל אביב-יפו במשך 19 שנים, מ-1974 עד 1993. אישיותו הכריזמטית והססגונית, יחד עם אהבתו הגדולה לעיר, הפכו אותו לאחד מראשי העיר האהובים ביותר בתולדותיה. להט פעל רבות לקידום התרבות והאמנות בעיר, והקים מוסדות תרבות מרכזיים כמו המשכן לאמנויות הבמה ומרכז סוזן דלל. הוא גם יזם את שיפוץ ופיתוח הטיילת והמרינה, והוביל פרויקטים לשיקום שכונות מצוקה. בתקופתו, תל אביב-יפו הפכה למרכז תרבותי ובילוי בינלאומי, והמוניטין שלה כעיר תוססת ופלורליסטית התחזק.

רון חולדאי: מנהיגות מודרנית בעידן של חדשנות ושינוי

רון חולדאי, טייס קרב לשעבר ומנהל הגימנסיה העברית "הרצליה", נבחר לראשות העיר בשנת 1998 ומכהן בתפקיד עד היום. חולדאי הוביל את תל אביב-יפו לעידן של חדשנות ושינוי, תוך שהוא מקדם את העיר כמרכז טכנולוגי וכלכלי מוביל. הוא יזם פרויקטים תחבורתיים גדולים כמו הרכבת הקלה, פיתח את מערך שבילי האופניים והרחיב את השימוש בתחבורה ציבורית. חולדאי גם פעל למען איכות הסביבה, קידם את השימוש באנרגיות מתחדשות והקים פארקים וגנים ציבוריים חדשים. הוא גם דאג לפיתוח התרבות והאמנות בעיר, והקים את היכל התרבות החדש. חולדאי הוא דמות שנויה במחלוקת, אך אין ספק כי הנהגתו הותירה חותם משמעותי על העיר והפכה אותה למטרופולין מודרני ותוסס.

ראשי העיר של תל אביב-יפו לדורותיהם היו אנשים בעלי חזון ומנהיגות, שתרמו רבות לעיצובה ולהתפתחותה של העיר. כל אחד מהם הותיר את חותמו הייחודי על העיר, והוביל אותה להישגים מרשימים בתחומים שונים. תל אביב-יפו היא כיום עיר מרכזית ובעלת השפעה רבה בישראל ובעולם, והיא ממשיכה להתפתח ולשגשג תחת הנהגתה של ראש העיר הנוכחי, רון חולדאי. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: להט
פתרון 4 אותיות: בלוך, נמיר, רוקח, שלוש
פתרון 5 אותיות: לבנון, מילוא (מראשי עיריית ת"א)
פתרון 6 אותיות: חולדאי
פתרון 7 אותיות: דיזנגוף (ראש העיר הראשון של ת"א)
פתרון 8 אותיות ומעלה: בלומנפלד, רבינוביץ
פתרון של שתי מילים ומעלה: דוד בלוך-בלומנפלד, חיים לבנון, יהושע רבינוביץ, ישראל רוקח, מאיר דיזנגוף, מרדכי נמיר, משה שלוש, רון חולדאי, רוני מילוא, שלמה להט
ביטויים דומים: מראשי עיריית תל אביב מילון, מראשי עיריית תל אביב תשבץ, מראשי עיריית תל אביב תשחץ, מראשי עיריית ת"א 7 אותיות, מראשי עיריית ת"א שם משפחה
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו