רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מראשי עיריית ת"א | מראשי עיריית ת"א בעבר תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מראשי עיריית תל אביב. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מראשי עיריית ת"א" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מראשי עיריית תל אביב בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

ראשי העיר של תל אביב:

תל אביב-יפו היא העיר השנייה הגודלה בישראל, והיא ידועה כעיר בלי הפסקה. העיר עברה שינויים רבים במהלך השנים, וראשי העירייה שלה שיחקו תפקיד חשוב בפיתוח שלה.

מייסד תל אביב

ראש העיר הראשון של תל אביב היה מאיר דיזינגוף, מייסד העיר. דיזינגוף האמין כי תל אביב צריכה להיות עיר מודרנית ובינלאומית, והוא תרם רבות לפיתוחה של העיר. בין השאר, הוא דאג לבניית תשתיות מתקדמות כמו כבישים, חשמל ומים, בנייה מואצת, הגיע להסכמים עם שכונות סמוכות לסיפוחן לתל אביב. וכן לבניית מבנים ציבוריים חשובים, כמו בית העירייה, בנק אשראי, "יריד המזרח", מוזיאון לאמנות שמשכנו הראשון היה ביתו של דיזנגוף (תרם לאחר מות אשתו). נוסף לזאת הוא תווה את העדלאידע המסורתית שעברה ברחבי העיר בכל חג פורים. מדי יום היה עובר ברחובות העיר כשהוא רכוב על סוסתו, לבדוק שהכול מתנהל כשורה. דיזינגוף אף תרם רבות לתרבות בעיר כאשר שיכנע אנשי רוח כמו "אחד העם" וחיים נחמן ביאליק לבוא להתיישב בעיר.

העיר העברית הגדולה

בשנות ה-50 וה-60, תל אביב הפכה לעיר העברית הגדולה ביותר. ראשי העירייה של העיר בתקופה זו, כדוגמת ישראל רוקח, חיים לבנון ומרדכי נמיר דאגו לקלוט את המוני העולים שהגיעו לישראל. בין השאר, הם דאגו לבניית שכונות חדשות, פיתחו את התחבורה הציבורית בעיר, וגם שיפרו את שירותי הבריאות והתרבות.

תקופת הצמיחה

במהלך המאה ה-20, תל אביב צמחה במהירות. ראשי העירייה של העיר בתקופה זו, כמו יוסף אהרונסון, ישראל רוקח ודוד רמז, דאגו להמשיך את פיתוחה של העיר. בין השאר, הם דאגו לבניית שכונות חדשות, פיתח את התעשייה והמסחר בעיר, ושיפור שירותי החינוך והרווחה. ההתפתחות האורבנית של העיר באה לידי ביטוי התרחבות צפונה משנות ה־50 ועד שנות ה־70, תחילת התחדשות מרכז העיר בשנות ה־80, ופיתוח מרכז העסקים סביב נתיבי איילון החל משנות ה־90.

עיר בינלאומית

בשנות ה-70 וה-80, תל אביב הפכה לעיר בינלאומית. התחילה מגמה של בניית בתי המלון לאורך החוף והפיכתו של חוף הים למוקד תיירות חשוב. ראשי העירייה של העיר בתקופה זו: שלמה להט ויהושע רבינוביץ, דאגו לפתח את העיר כמרכז תרבותי, עסקי ותיירותי. בין השאר, הם דאגו לבניית מרכזי תרבות חדשים, לפתח את התעשייה התיירותית בעיר, ולשפר את איכות החיים של התושבים.

עיר בלי הפסקה

כיום, תל אביב-יפו היא עיר תוססת ופעילה, המציעה מגוון רחב של אפשרויות בילוי ותרבות. ראש העירייה הנוכחי של העיר, רון חולדאי, ממשיך להוביל את פיתוחה של העיר. בין השאר, הוא דאג להרחבת חופי הים של העיר, לשפר את שירותי הביטחון והרווחה ולפתח את התשתיות התחבורתיות בעיר. בשנת 2023 החלה לפעול בעיר הרכבת הקלה ובעתיד צפויים להיכנס קווים נוספים כדי לקשר את תל אביב יפו לפרבריה.

נקודות ציון היסטוריות

לאורך השנים, תל אביב עברה שינויים רבים. הנה כמה נקודות ציון היסטוריות שהתרחשו בכהונה של ראשי העירייה של העיר:

  • 1925: אימוץ סמל העיר תל אביב.
  • 1936: ישראל רוקח פותח את נמל תל אביב.
  • 1956: הוכרזה הקמת אוניברסיטת תל אביב.
  • 1959: אבא חושי פותח את נמל תל אביב.
  • 1962: הוקם אצטדיון בלומפילד.
  • 1965: נחנך מגדל שלום, אז גורד השחקים הגבוה במזרח התיכון.
  • 1973:  נפתח הסינמטק
  • 1996: חנוכת תחנת הרכבת תל אביב.
בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: להט 
פתרון 4 אותיות: בלוך, נמיר, רוקח, שלוש    
פתרון 5 אותיות: לבנון, מילוא 
(מראשי עיריית ת"א)
פתרון 6 אותיות: חולדאי  
פתרון 7 אותיות: דיזנגוף (ראש העיר הראשון של ת"א)
פתרון 8 אותיות ומעלה: בלומנפלד, רבינוביץ 
פתרון של שתי מילים ומעלה: דוד בלוך-בלומנפלד, חיים לבנון, יהושע רבינוביץ, ישראל רוקח, מאיר דיזנגוף, מרדכי נמיר, משה שלוש, רון חולדאי, רוני מילוא, שלמה להט 
ביטויים דומים: מראשי עיריית ת"א מילון, מראשי עיריית תל אביב יפו  בעבר6 אותיות, מראשי עיריית ת"א תשחץ, מראשי עיריית ת"א תשבץ, מראשי עיריית תל אביב בעבר שם משפחה
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו