רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סוג של כלב ציד | סוג של כלב ציד תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סוג של כלב ציד. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סוג של כלב ציד" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סוג של כלב ציד בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

כלבי ציד: כשאינסטינקט פוגש באימון – סקירה של גזעים מובילים

מבוא לעולם כלבי הציד

כלבי ציד הם גזעים אשר טופחו במשך מאות שנים על מנת לסייע לאדם בציד. תפקידם ההיסטורי כלל איתור, רדיפה ולעתים אף הבאה של הטרף. כיום, בעוד שציד הפך לפחות נפוץ, כלבי ציד רבים עדיין משמשים למטרות ספורטיביות, תחרויות ואף כבני לוויה נאמנים. המאפיינים הבולטים של כלבי ציד כוללים חוש ריח חד כתער, אנרגטיות בלתי נלאית, אינטליגנציה גבוהה ויצר ציד חזק. גזעים שונים מתמחים בסוגי ציד שונים, החל מציד עופות בשמיים הפתוחים ועד לרדיפת יונקים קטנים במחילות תת-קרקעיות.

משפחת הסטר: אלגנטיות ויעילות בשטח

הסטר האירי, הסטר האנגלי והגורדון סטר הם שלושה תתי-גזעים של הסטר, כלב ציד בעל היסטוריה עשירה. מקורם באיים הבריטיים, והם פותחו במיוחד לציד עופות. כל שלושת תתי-הגזעים חולקים תכונות משותפות כמו מבנה גוף אתלטי, פרווה משיית ואופי ידידותי. עם זאת, כל אחד מהם מתאפיין במראה ייחודי ובתכונות אופי שונות במקצת. הסטר האירי ידוע בפרוותו האדומה העשירה ובאופיו התוסס והעצמאי, בעוד שהסטר האנגלי והגורדון סטר מתהדרים בפרווה מנוקדת ובטמפרמנט רגוע יותר. חשוב לציין כי גזעי הסטר עלולים להיות מועדים לבעיות בריאותיות מסוימות, כמו דיספלזיה של מפרק הירך ותת-פעילות של בלוטת התריס, ולכן מומלץ לבצע בדיקות בריאותיות מקיפות לפני הבאת גור חדש הביתה.

סטר אירי: היפהפה הלוהט

הסטר האירי, עם פרוותו האדומה המרהיבה, הוא אחד מכלבי הציד המזוהים ביותר. מוצאו באירלנד, שם שימש לציד עופות בר בשטחים פתוחים. הסטר האירי ידוע באופיו הנמרץ, העצמאי והשובב. הוא כלב אינטליגנטי ובעל יכולת למידה גבוהה, אך לעיתים עלול להיות עקשן ודורש אילוף סבלני ועקבי. כדי לשמור על סטר אירי מאושר ובריא, חשוב לספק לו פעילות גופנית מרובה, גירוי מנטלי ומשחקים אינטראקטיביים. טיולים ארוכים, ריצות בפארק ומשחקי הבאה הם רק חלק מהפעילויות שיסייעו להוציא את האנרגיה הרבה של הסטר האירי ויעודדו את התפתחותו הפיזית והנפשית.

סטר אנגלי וגורדון סטר: בני דודים בעלי סגנון

הסטר האנגלי והגורדון סטר הם שני תתי-גזעים בעלי מראה דומה אך עם כמה הבדלים עדינים. הסטר האנגלי מתאפיין בפרווה לבנה עם כתמים שחורים או כתומים, בעוד שלגורדון סטר פרווה שחורה עם כתמים חומים-אדמדמים. מבחינת אופי, הסטר האנגלי נוטה להיות חברותי וידידותי יותר, בעוד שהגורדון סטר מעט יותר שמור ורגוע. שני הגזעים ניחנים באינסטינקט ציד חזק ומתאימים במיוחד לציד עופות. אילוף הסטר האנגלי והגורדון סטר דורש סבלנות והתמדה, אך בעזרת חיזוקים חיוביים ושיטות אילוף מודרניות ניתן להגיע לתוצאות מרשימות.

ג'ק ראסל טרייר: הקטן והנועז

הג'ק ראסל טרייר, שפותח על ידי הכומר ג'ון ראסל במאה ה-19, הוא כלב קטן אך בעל אישיות גדולה מהחיים. במקור, הגזע שימש לציד שועלים, אך כיום הוא פופולרי כחיית מחמד וככלב עבודה במגוון תחומים. הג'ק ראסל טרייר מתאפיין באופי תוסס, אמיץ וסקרן. הוא כלב אנרגטי וזקוק לפעילות גופנית מרובה כדי לשמור על בריאותו הפיזית והנפשית. ג'ק ראסל טרייר הוא כלב אינטליגנטי וקל לאילוף, אך חשוב לספק לו מסגרת ברורה וגבולות כדי למנוע התנהגויות לא רצויות. משחקים מאתגרים ופעילויות שדורשות חשיבה יעזרו לנצל את הפוטנציאל האינטלקטואלי הגבוה של הגזע.

איירדייל טרייר: הרבגוני והאמיץ

האיירדייל טרייר, שמקורו בעמק אייר שבאנגליה (מדינה באירופה), הוא גזע רבגוני ובעל היסטוריה מרתקת. הוא שימש ככלב ציד, כלב שמירה וכלב שירות במלחמות העולם. כיום, האיירדייל טרייר פופולרי כחיית מחמד וככלב עבודה במגוון תחומים, כולל חיפוש והצלה, איתור סמים ואפילו טיפול. האיירדייל טרייר (זן כלבים) הוא כלב אינטליגנטי, אמיץ ובעל יכולת למידה גבוהה. הוא זקוק לאילוף מגיל צעיר וסוציאליזציה נכונה כדי להבטיח התנהגות מאוזנת ובטוחה. פעילות גופנית סדירה חיונית לשמירה על בריאותו הפיזית והנפשית של האיירדייל טרייר.

סיכום

כלבי ציד הם גזעים מגוונים בעלי היסטוריה עשירה ותכונות ייחודיות. הסטר האירי, הסטר האנגלי, הגורדון סטר, הג'ק ראסל טרייר והאיירדייל טרייר הם רק חלק מהגזעים הרבים שמשמשים לציד ולמטרות אחרות. כל גזע מתאפיין במראה ייחודי, באופי שונה ובדרישות טיפול ספציפיות. לפני הבאת כלב ציד הביתה, חשוב לחקור את הגזע לעומק ולהבין את הצרכים שלו. התאמה נכונה בין הגזע לאורח החיים של הבעלים היא המפתח לגידול כלב מאושר ובריא. אם אתם שוקלים לאמץ כלב ציד, מומלץ לבדוק בארגוני הצלה ובמקלטים, שם תוכלו למצוא כלבים רבים שמחפשים בית חם ואוהב. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: סטר (גזע כלבים), תחש 
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
דלמטי, טרייר
פתרון 6 אותיות: פוינטר
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
איירדייל טרייר, גורדון סטר, ג'ק ראסל טרייר, טרייר אמריקאי, סטר אירי, סטר אנגלי,  
ביטויים דומים: סוג של כלב ציד מילון, סוג של כלב ציד תשבץ, סוג של כלב ציד תשחץ, סוג של כלב ציד 3 אותיות, סוג של כלב ציד מילון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו