רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי חוה אלברשטיין | משירי חוה אלברשטיין תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משירי חוה אלברשטיין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משירי חוה אלברשטיין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר של חוה אלברשטיין בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


חוה אלברשטיין: זמרת, יוצרת, אגדה

חוה אלברשטיין היא זמרת-יוצרת, פזמונאית, מלחינה, מוזיקאית, סופרת ושחקנית ישראלית, הפעילה מאז שנות ה-60 של המאה ה-20. לאורך הקריירה הארוכה והענפה שלה, הוציאה אלברשטיין למעלה מ-60 אלבומים, יותר מכל זמר או זמרת אחרים בישראל, זכתה בפרסים רבים, הופיעה ברחבי העולם והפכה לאחת הדמויות המרכזיות והמשפיעות ביותר בתרבות הישראלית.

הקריירה המוזיקלית:

  • שנות ה-60 וה-70: אלברשטיין פרצה לתודעה בשנות ה-60 עם שירים כמו "פרח הלילך", "מקהלה עליזה" ו"פנס בודד". היא הפכה לאחת הזמרות המובילות בישראל, וביצעה שירים רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל, ביניהם "אליעזר בן-יהודה", "חיוכים", "ויויו גם", "את חרותי", "שיר ארץ", "שיר סיום", "כמו עשב בניסן", "את תלכי בשדה", "נחל התנינים", "כפל", "שיר משמר" ועוד.
  • שנות ה-80 וה-90: אלברשטיין החלה לכתוב ולהלחין יותר שירים משלה, והמוזיקה שלה הפכה אישית ומחאתית יותר. היא הוציאה אלבומים מצליחים כמו "נמל בית", "לונדון", "האהבה מאלתרת", "דרך אחת" ועוד.
  • המאה ה-21: אלברשטיין זכתה להצלחה מחודשת בארץ ובעולם, עם אלבומים כמו "מוצאי חג", "קוקוס", "לעמעלע", "טבע האדם", "ברוך הבא", "ילדת טבע", "ואיך אצלך" ועוד.

הישגים ופרסים:

  • פרס אקו"ם על ביצוע, הפצה וקידום הפזמון הישראלי (2004)
  • תואר דוקטור לשם כבוד מטעם אוניברסיטת תל אביב (2005)
  • פרס אקו"ם על מפעל חיים (2011)
  • תואר דוקטור לשם כבוד ממכון ויצמן למדע (2011)
  • פרס מפעל חיים של הרשות הלאומית לתרבות היידיש (2018)

השפעה תרבותית:

חוה אלברשטיין נחשבת לאחת הדמויות החשובות והמשפיעות ביותר בתרבות הישראלית. יצירתה תרמה רבות לעיצוב הזהות הישראלית, והיא השפיעה על דורות של מוזיקאים ויוצרים.

לסיכום:

חוה אלברשטיין היא זמרת יוצאת דופן, בעלת קול ייחודי ויצירה עשירה ומגוונת. היא תרמה רבות למוזיקה הישראלית ולתרבות הישראלית בכלל, והיא מהווה מודל לחיקוי עבור אמנים רבים.


בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
 אהבה, כנרת, נעמה   
פתרון 5 אותיות: אדישה, מיכאל, מילים, נמלים 
פתרון 6 אותיות: אופליה, לונדון  
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
 
אבק של כוכבים, אדבר איתך, אהבה בת עשרים, אולי אני אהיה מלכה, אחרי שלושים שנה, אין לך זכות חנינה בעולם, אישה אחת ששרה, אני אשתגע, אתה פלא, את חירותי, בובה זהבה, במדינת הגמדים, ברוך הבא, ברית עולם, החיטה צומחת שוב, הלילה הוא שירים, חלומות שמורים, ירושלים של זהב, כל שעה נשיקה, לו יהי, לכל איש יש שם, מה אברך, מה שלומך אחות, מיהו המילל ברוח, מקהלה עליזה, מר רוזנברג מעיד, סוף המסיבה, עד מחר, עץ עירוני, נח אמיץ כח, פגישה לאין קץ, פרח הלילך, רקמה אנושית אחת, שיעור מולדת, שיר ארץ, שיר תשרי
ביטויים דומים: משירי חוה אלברשטיין מילון, משירי חוה אלברשטיין תשבץ, משירי חוה אלברשטיין תשחץ, משירי חוה אלברשטיין 6 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו