רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שיר של חוה אלברשטיין | משירי חוה אלברשטיין תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שיר של חוה אלברשטיין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משירי חוה אלברשטיין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר של חוה אלברשטיין בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

חוה אלברשטיין היא זמרת ישראלית ותיקה בעלת השפעה משמעותית על עולם המוזיקה הישראלי. לאורך קריירה ענפה בת למעלה מ-60 שנה, הוציאה אלברשטיין 62 אלבומים, ביניהם אלבומים קלאסיים שזכו להצלחה אדירה, כגון "פרח הלילך", "כמו צמח בר", "משירי ארץ אהבתי" ועוד.

יצירתה של אלברשטיין מתאפיינת במגוון רחב של סגנונות מוזיקליים, נושאים ותכנים. שיריה נוגעים באהבה, טבע, מורשת יהודית, צדק חברתי ועוד. אלברשטיין ידועה בקולה הייחודי, בפרשנותה הרגשית והעמוקה ובכתיבתה הכנה והנוגעת ללב.

הביטוי "משירי חוה אלברשטיין" מתייחס הן לאלבומיה והן לשירים הבודדים שהיא ביצעה. רבים משיריה הפכו לנכסי צאן ברזל בזמר העברי, ביניהם "אל תלכי בשדה", "ימי בנימינה", "לו יהי", "כמו צמח בר", "פרח הלילך", "את חרותי", "שיר משמר" ועוד.

השפעתה של אלברשטיין על התרבות הישראלית ניכרת הן ברמה המוזיקלית והן ברמה החברתית. היא זכתה להערכה רבה לאורך הקריירה שלה, הן בישראל והן בעולם. אלברשטיין זכתה בפרסים רבים, ביניהם פרס אקו"ם על מפעל חיים, פרס אופיר, פרס התיאטרון הישראלי ועוד.

להלן מספר דוגמאות לשירי חוה אלברשטיין:

אל תלכי בשדה: השיר מתאר שאיפה לחוות חיים פשוטים ושלווים, תוך קבלת קשיי החיים ותלאותיהם.
ימי בנימינה: השיר נכתב על ידי אהוד מנור והולחן על ידי מתי כספי בשנת 1975. הוא נכלל באלבומה של חוה אלברשטיין "כמו צמח בר", שיצא לאור לאחר מלחמת יום הכיפורים.

לו יהי: הוא שיר עוצמתי ומרגש, שהפך לסמל של תקווה ועידוד עבור רבים. הביצוע של חוה אלברשטיין תרם רבות להפיכתו לאחד השירים האהובים בישראל.
כמו צמח בר: בביצוע חוה אלברשטיין הוא שיר אהבה נוגע ללב, המציג את צדדיה הקשים והיפים של אהבה וחווית פרידה. הביצוע המרגש של אלברשטיין הפך את השיר לאחד משירי האהבה הישראליים האהובים ביותר.

פרסים:

  • פרס אקו"ם על מפעל חיים (2011).
  • תארי דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר אילן.
  • תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת ברנדייס (2018)
  •  עיטור נשיא מדינת ישראל.(2023)

השפעה:

  • דמות מרכזית בזמר העברי.
  • השראה לדור של יוצרים.
  • יצירתה נוגעת בנושאים חברתיים, פוליטיים ואישיים.

לסיכום

הביטוי "משירי חוה אלברשטיין" הוא שם נרדף למוזיקה איכותית, עמוקה ומרגשת, שנוגעת בנפש ומעוררת השראה. יצירתה של אלברשטיין מהווה נדבך חשוב בתרבות הישראלית ותמשיך להוות מקור השראה לדורות הבאים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
אהבה, כנרת, נעמה   
פתרון 5 אותיות: אדישה, מיכאל, מילים, נמלים 
פתרון 6 אותיות: אופליה, לונדון  
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
 
אבק של כוכבים, אדבר איתך, אהבה בת עשרים, אולי אני אהיה מלכה, אחרי שלושים שנה, אין לך זכות חנינה בעולם, אישה אחת ששרה, אני אשתגע, אתה פלא, את חירותי, בובה זהבה, במדינת הגמדים, ברוך הבא, ברית עולם, החיטה צומחת שוב, הלילה הוא שירים, חלומות שמורים, ירושלים של זהב, כל שעה נשיקה, לו יהי, מה אברך, מיהו המילל ברוח, מקהלה עליזה, מר רוזנברג מעיד, סוף המסיבה, עד מחר, עץ עירוני, נח אמיץ כח, פגישה לאין קץ, פרח הלילך, רקמה אנושית אחת, שיעור מולדת
ביטויים דומים: משירי חוה אלברשטיין 7 אותיות, משירי חוה אלברשטיין מילון, משירי חוה אלברשטיין פירוש, שיר של חוה אלברשטיין תשחץ, שיר של חוה אלברשטיין מילה נרדפת 
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו