רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי חוה אלברשטיין | שיר של חוה אלברשטיין תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שיר של חוה אלברשטיין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שיר של חוה אלברשטיין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים. 

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משירי חוה אלברשטיין בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

חוה אלברשטיין, זמרת-יוצרת, מלחינה, פזמונאית, שחקנית וסופרת ישראלית, פעילה בתחום התרבות הישראלית מזה למעלה מארבעה עשורים. גוף עבודתה המקיף משקף רבגוניות יוצאת דופן, הן מבחינת סגנונותיה והן מבחינת נושאים ותפיסות עולם.

יצירותיה:

  • שירי ארץ ישראל: בשנות ה-60 וה-70, חיה התפרסמה בזכות ביצועיה לשירים רבים בז'אנר שירי ארץ ישראל, ביניהם "אליעזר בן-יהודה", "חיוכים", "ויויו גם", "את חרותי", "שיר ארץ", "שיר סיום", "כמו עשב בניסן", "את תלכי בשדה", "נחל התנינים", "כפל", "שיר משמר" ועוד רבים. שירים אלו הפכו ללהיטים גדולים והפכו את חיה לאחת הזמרות המצליחות בישראל.
  • בלדות היסטוריות: חיה הקליטה גם מספר בלדות היסטוריות ידועות הקשורות להיסטוריה של מדינת ישראל, חלקן למלחמות ולשכול. ביניהם ניתן למצוא את "מרדף", "בשביל אל הבריכות", "לו יהי", "החיטה צומחת שוב", "לכל איש יש שם", "החול יזכור".
  • שירים אישיים: לצד שירי המולדת, חיה ביצעה גם שירים אישיים רבים המבטאים את נפש האדם ובעיקר את נפש האישה. שירים אלו באים לידי ביטוי בולט בתוכנית היחיד הראשונה שלה בשנת 1971, וכן באלבום "כמו צמח בר" משנת 1975.
  • שירי ילדים: חיה הקליטה לאורך השנים גם מספר אלבומי ילדים, ביניהם "צעצועיה של אסנת", "קרוסלה" ועוד.
  • יידיש: חיה הקליטה מספר אלבומים בשפה היידיש, ביניהם "די קרעניצע - הבאר" עם להקת הקלזמטיקס, "The Well" ("הבאר") ו-"Foreign Letters" ("אותיות זרות").

תרומה לתרבות:

  • אלברשטיין תרמה רבות לתרבות הישראלית הן כזמרת והן כיוצרת.
  • יצירותיה משקפות את מורכבות החברה הישראלית, נוגעות בנושאים חברתיים ופוליטיים, ומעוררות מחשבה ורגש.
  • היא זכתה בפרסים רבים על תרומתה למוזיקה הישראלית, ביניהם פרס אקו"ם על מפעל חיים ותואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת תל אביב וממכון ויצמן למדע.
  • אלברשטיין ממשיכה ליצור ולהופיע גם היום, בגיל 77, ועדיין מהווה השראה לדור חדש של זמרים ויוצרים.

השפעה:

  • חוה אלברשטיין השפיעה רבות על עולם המוזיקה הישראלי.
  • שיריה הפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, ומלווים את הישראלים לאורך כל חייהם.
  • היא מהווה דמות מופת עבור זמרים ויוצרים רבים, הן בזכות כישוריה המוזיקליים והן בזכות אישיותה הייחודית.

לסיכום:

חוה אלברשטיין היא אבן יסוד בתרבות הישראלית. גוף עבודתה המרשים, תרומתה למוזיקה הישראלית והשפעתה על דור חדש של יוצרים, מבטיחים את מקומה כאחת הדמויות החשובות והמשפיעות ביותר בתרבות הישראלית. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
אהבה, כנרת, נעמה   
פתרון 5 אותיות: אדישה, מיכאל, מילים, נמלים 
פתרון 6 אותיות: אופליה, לונדון  
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
 
אבק של כוכבים, אדבר איתך, אהבה בת עשרים, אולי אני אהיה מלכה, אחרי שלושים שנה, אין לך זכות חנינה בעולם, אישה אחת ששרה, אני אשתגע, אתה פלא, את חירותי, בובה זהבה, במדינת הגמדים, ברוך הבא, ברית עולם, החיטה צומחת שוב, הלילה הוא שירים, חלומות שמורים, ירושלים של זהב, כל שעה נשיקה, לו יהי, לכל איש יש שם, מה אברך, מה שלומך אחות, מיהו המילל ברוח, מקהלה עליזה, מר רוזנברג מעיד, סוף המסיבה, עד מחר, עץ עירוני, נח אמיץ כח, פגישה לאין קץ, פרח הלילך, רקמה אנושית אחת, שיעור מולדת, שיר ארץ, שיר תשרי
ביטויים דומים: משירי חוה אלברשטיין 6 אותיות, שיר של חוה אלברשטיין תשבץ, משירי חוה אלברשטיין מילון, שיר של חוה אלברשטיין שתי מילים
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו