רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ספר ילדים של יאנוש קורצ'אק | מספרי יאנוש קורצ'אק תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מספרי הילדים של יאנוש קורצ'אק. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ספר ילדים של יאנוש קורצ'אק" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ספר ילדים של יאנוש קורצ'אק בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 
יאנוש קורצ'אק היה רופא וסופר פולני, שנרצח בשואה יחד עם ילדי בית היתומים שלו. הוא כתב מספר ספרי ילדים, שתורגמו לשפות רבות, כולל לעברית.
יותם הקסם הוא אחד מספרי הילדים המפורסמים ביותר של יאנוש קורצ'אק. יותם הוא ילד שובב וחסר מנוחה, שמוצא עניין בעולם הקסמים. הוא מתחיל ללמוד קסמים, ומגלה שיש לו כישרון טבעי לכך. יותם משתמש בקסם שלו כדי לעזור לאנשים,והוא חי חיים כפולים, כלפי חוץ כילד רגיל, ובלבו פנימה קוסם בעל כוחות נסתרים. ספר ילדים נוסף שלו הוא : המלך מתיא, ילד בן עשר, שמאבד את הוריו בתאונה. הוא הופך למלך בעל-כורחו, ומתחיל את שלטונו בגיל צעיר מאוד. מתיא הוא מלך טוב לב ורחום, והוא רוצה לשפר את חיי תושבי הממלכה שלו, ובעיקר הילדים. הוא מחוקק רפורמות נועזות, אך הן נתקלות בהתנגדות מצד השרים והאצילים. מתיא מנסה גם ליצור שלום עם שכניו, אך הוא נכשל. מלחמה פורצת, ומתיא מתנדב לצבא בעילום שם. הוא לוחם בקרב, וכושל, בסופו של דבר הוא מוגלה לאי בודד. לספר זה יש ספר המשך.
לסיכום, שני הסיפורים עוסקים בילדים צעירים שמתמודדים עם אתגרים גדולים. יותם הקסם צריך ללמוד להשתמש בכוחותיו בצורה אחראית, והוא צריך להתמודד עם העולם הגדול והמורכב. המלך מתיא צריך ללמוד להיות מלך טוב, והוא צריך להתמודד עם המציאות הקשה של העולם. הם מלמדים על חשיבותה של החמלה והאכפתיות, והם מעודדים ילדים להיות טובים יותר לעצמם ולאחרים בדגש על ערכים חשובים כמו חברות, אהבה, וחמלה. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: בובו  
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: התהילה 
פתרון 7 אותיות: הרהורים  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
בני האדם הם טובים, דז'ק הקטן, המלך מתיא באי השומם, המלך מתיא הראשון, הנער העקשני: חיי לואי פסטר, ילדות של כבוד, יותם הקסם (קיטוש הקוסם), כאשר אשוב ואהיה קטן, כיצד לאהוב ילדים, מושקים יושקים שרוליקים בקייטנה, עם הילד
ביטויים דומים: ספר ילדים של יאנוש קורצ'אק מילון, ספר ילדים של יאנוש קורצ'אק תשבץ, ספר ילדים של יאנוש קורצ'אק תשחץ, מספרי הילדים של יאנוש קורצ'אק 8 אותיות, מספרי הילדים של יאנוש קורצ'אק מורדו, סופר ומחנך יהודי בעבר
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו