רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בגרמניה | מערי גרמניה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר בגרמניה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בגרמניה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מערי גרמניה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

גרמניה: מסע מרתק בין עבר, הווה ועתיד

בלב אירופה שוכנת גרמניה, פנינה רב-גונית המציעה למטיילים מסע מרתק דרך מסדרונות הזמן. מהשורשים העתיקים של עברה המפואר ועד לנופים החדשניים של עתידה, גרמניה פורשת בפניכם שטיח עשיר של היסטוריה, תרבות וחדשנות.

היסטוריה מפוארת:

המסע לגרמניה הוא מסע היסטורי סוחף, המתאר תקופות של ניצחון ותהפוכות. מהארמונות המפוארים של האימפריה הרומית הקדושה ועד לצלקות מלחמות העולם, ערי גרמניה הן עדות חיה לגאות ושפל לאורך מאות שנים.

דוגמאות:

  • צפו בשרידי חומת ברלין, סמל מוחשי לחלוקת גרמניה ולמלחמה הקרה.
  • בקרו במחנה הריכוז דכאו, שם תוכלו ללמוד על זוועות השואה ולהעמיק את ההבנה שלכם על ההיסטוריה האפלה של גרמניה.

מורשת היסטורית עשירה:

בנוסף לאתרים היסטוריים מפורסמים, גרמניה שופעת במוזיאונים מרתקים, גלריות, טירות עתיקות, כנסיות מפוארות ועוד.

דוגמאות:

  • במוזיאון הארכיאולוגי הלאומי בברלין תוכלו לחזות באוסף מרשים של מוצגים מתקופות היסטוריות שונות.
  • גלריית האולד מאסטרס בדרזדן מציגה יצירות מופת של אמנים ידועים כמו רמברנדט ורפאל.
  • טיול לאורך טירת נוישוונשטיין, טירה מהאגדות שנבנתה על ידי המלך לודוויג השני, יגלה לכם עולם של פנטזיה ורומנטיקה.

מרכזים עירוניים תוססים:

ברחבי גרמניה פזורות ערים שוקקות חיים, וכל אחת מהן מציעה חוויה ייחודית.

דוגמאות:

  • ברלין: בירת גרמניה, מושכת אליה תיירים מכל רחבי העולם בזכות שילוב מרתק של אמנות אוונגרד, אתרים היסטוריים מרתקים וחיי לילה תוססים. אל תפספסו ביקור בשער ברנדנבורג, הרייכסטאג, אנדרטת השואה ומוזיאון האי הדמיוני.
  • מינכן: עיר הבירה של בוואריה, מזמינה אתכם להסתובב בסמטאותיה הציוריות, לחוות את האווירה הייחודית ולטעום מהבירה המקומית המשובחת. אל תחמיצו ביקור באוקטוברפסט, פסטיבל הבירה המפורסם בעולם, או ביקור בארמון נימפנבורג, פנינה אדריכלית מרשימה.
  • קלן: עיר היסטורית ומרשימה, מתגאה בקתדרלה המפוארת שלה, סמל לחוסן ועמידות לאורך הדורות. טיילו לאורך נהר הריין, בקרו במוזיאון השוקולד ותיהנו מהאווירה הצעירה והתוססת של העיר.
  • פרנקפורט: מרכז פיננסי בינלאומי, תמצאו גורדי שחקים מודרניים לצד מובלעות היסטוריות, הממחישים את הדו-קיום ההרמוני בין מסורת ומודרניות. בקרו ברובע רומברג , אזור היסטורי ציורי, טיילו לאורך נהר המיין ותיהנו מהנוף המרהיב של העיר.

פסיפס תרבותי עשיר:

התרבות הגרמנית היא פסיפס מרתק ורב-גוני, הכולל מוזיקה קלאסית, ספרות מפוארת ופילוסופיה מעוררת השראה. צפו בהצגות תיאטרון מרהיבות בברלין, טיילו בין גלריות האמנות המפורסמות של מינכן, והתפעלו מהאדריכלות המדהימה של קלן. גרמניה היא ביתם של גדולי המלחינים, הסופרים וההוגים, ביניהם בטהובן, גתה, קאנט ומרקס. יצירותיהם ממשיכות להדהד ברחבי העולם ולהוות מקור השראה לתרבויות רבות.

לסיכום

גרמניה היא יעד תיירות מושלם לכל מי שמעוניין לחוות מסע מרתק דרך ההיסטוריה, התרבות והחדשנות. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי אמנות, או פשוט מחפשים מקום ליהנות בו מחופשה בלתי נשכחת, גרמניה היא המקום בשבילכם. בהצלחה!



מודעות




פתרון 2 אותיות: לר
פתרון 3 אותיות: אסן, בון, ינה, קיל, קלן
פתרון 4 אותיות: אאכן, אמדן, ברמן, דכאו, דסאו, המלן, וימר, וצלר, 
לובן, פירט, פסאו, קאסל
פתרון 5 אותיות: בוכום, במברג, במנטל (עיירה בגרמניה), ברלין (עיר הבירה של גרמניה), דרזדן, המלין, הנובר, וורמס, ויימר (ויימאר), ויסמר, זילאו, לנדאו, מיינץ, מינכן (עיר בדרום גרמניה), פורסט (עיירה בגרמניה), קמניץ 
פתרון 6 אותיות: ארלנגן, ארפורט, ביסקאו, הכינגן (עיירה בגרמניה), המבורג (עיר נמל בגרמניה), הרצברג, וופרטל, ויסבדן, טורגאו, מינסטר, פרלברג, קובלנץ, רוסטוק (עיר בצפון גרמניה), שוורין 
פתרון 7 אותיות: ביזינגן, ביירוית, גרינברג, דיסבורג, ויטנברג, ויסבאדן, לברקוזן, לייפציג, מגדבורג, נירנברג, פוטסדאם, פרנצלאו, קונסטנץ, רוזנפלד, שטוטגרט
פתרון 8 אותיות ומעלה: אאוגסבורג, אברסוולדה, אוברסולם, אוסטלסהיים, אופנבורג, אורניינבורג, אינגולשטאדט, בופפינגן, גלזנקירכן, דורטמונד, דיסלדורף, היידלברג, היילברון, ויינהיים, וירצבורג, זינסהיים, זנפטנברג, נוירופין, פרייבורג, פרנקפורט, קרלסרוהה, רגנסבורג, שטוטגארט
פתרון שתי מילים ומעלה: אסלינגן אם נקר, באד בול (עיירה בגרמניה), באדן-באדן (עיירה בגרמניה)
ביטויים דומים: עיר בגרמניה פירוש, עיר בגרמניה מילה נרדפת, עיר הבירה של גרמניה, עיר בגרמניה 3 אותיות, עיר בגרמניה תשחץ,
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

4 תגובות:

  1. לפי התשחץ עיר בגרמניה 4 אותיות יוצא ״יינה״ אני לא מכיר עיר כזאת

    השבמחק
  2. העיר מתחילה באות ו האות השלישית מ ארבע אותיות מה התשובה

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו