רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בגרמניה

פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה עיר בגרמניה הן:
מידע קצר על גרמניה. גרמניה ממוקמת ביבשת אירופה ועיר בירתה היא ברלין שהיא גם העיר הגדולה ביותר בגרמניה.
גרמניה היא פדרציה המורכבת מ-16 מדינות שלכל מדינה יש ערים. 
ולכן כשיש הגדרה של עיר בגרמניה לרוב רושמים על מה מדובר, למשל - עיר במערב גרמניה או עיר במזרח גרמניה. לעתים יכולה להופיע הגדרה דומה כמו: עיר נמל בגרמניה או מדינה במערב גרמניה.

גרמניה, ארץ יפהפייה בעלת היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת וערים תוססות, מציעה חוויות ייחודיות לכל מבקר. בין אם אתם מחפשים את האווירה הדינמית של ברלין, עם ציוני הדרך המפורסמים והרחובות ההומים או את הקסם הבווארי של מינכן, עם הארכיטקטורה המרהיבה והפסטיבלים התוססים, גרמניה מציעה לכל אחד משהו שמתאים לו.

בואו לגלות את הקסם של ערי גרמניה, החל מההיסטוריה והתרבות ועד לאווירה התוססת והאטרקציות המגוונות. הן המטיילים והן המקומיים ייהנו מהפיתוי הייחודי שכל עיר מציעה.

1. ברלין: עיר הבירה של גרמניה, עיר תוססת וקוסמופוליטית עם היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואטרקציות תיירותיות רבות. בין היתר, ניתן למצוא בברלין את שרידי חומת ברלין, שער ברנדנבורג (שער ניצחון), בניין הרייכסטאג - מושבו של הפרלמנט הגרמני, אי המוזיאונים - אי בין שני קצוות של נהר שפרה.

2. מינכן: עיר הבירה של בוואריה, עיר יפהפייה עם ארכיטקטורה מרשימה, אווירה נעימה וחיי תרבות עשירים. מינכן ידועה גם באוקטוברפסט, פסטיבל הבירה המפורסם בעולם, הגן האנגלי - פארק עירוני ציבורי שקיים כבר למעלה מ- 200 שנה.

3. המבורג: עיר נמל תוססת, השנייה בגודלה בגרמניה, עם היסטוריה ימית עשירה, ארכיטקטורה מרשימה וחיי לילה תוססים. בין היתר, ניתן למצוא בהמבורג את נמל המבורג, אגם אלסטר, כנסיית ניקולאי הקדוש, אחת מחמש הכנסיות הראשיות של המבורג או מוזיאון "ארץ הפלאות המיניאטורית".

4. דורטמונד: בעבר, הייתה ידועה בעיקר כעיר תעשייתית אפורה, שם מכרות פחם, מפעלי פלדה ורכב ותעשייה כבדה היו עיקר הנוף. אולם, בעשורים האחרונים עברה העיר טרנספורמציה מרתקת, והיא התמקדה בתחומים חדשניים כמו מחקר, היי-טק, ביוטכנולוגיה, שירותים ותרבות. כיום, דורטמונד היא עיר מודרנית ותוססת, המציעה מגוון רחב של הזדמנויות תעסוקה, לימודים ופנאי, תוך שמירה על מורשתה התעשייתית העשירה.

5. דיסלדורף: דיסלדורף, גרמניה, עברה טלטלה משמעותית במלחמת העולם השנייה. אזורים רבים בעיר הופצצו ונבנו מחדש לאחר המלחמה בסגנון מודרני. בניגוד לערים אחרות באזור, כמו בון, קלן ו-וופרטל, שם ניתן למצוא שכונות היסטוריות עם בתים מפוארים מהמאה ה-20, דיסלדורף מתאפיינת באווירה מודרנית יותר. למעט העיר העתיקה ומספר כנסיות בודדות, קשה למצוא בה מבנים עתיקים.

6. בון: עיר הבירה של גרמניה המערבית לשעבר, עם ארכיטקטורה מרשימה, מוזיאונים רבים וחיי תרבות עשירים. בון היא עיר עתיקה ששורשיה נעוצים עוד בתקופה הרומית, נוסדה זמן קצר לאחר תחילת הספירה הנוצרית. שרידים מעטים מהתקופה ההיא עדיין ניתן למצוא ברחבי העיר. בון ידועה כעיר הולדתו של המלחין הנודע לודוויג ואן בטהובן, שנולד בה בשנת 1770. דמותו של בטהובן הפכה לסמל העיר, ואתרים רבים בה קרויים על שמו, ביניהם בית הולדתו המשמש כמוזיאון. כמו כן, ניתן למצוא בעיר את בית הפרלמנט לשעבר, גן החיות ועוד.

לסיכום

גרמניה, מדינה אירופאית עתיקה ומרתקת, מזמינה אתכם לצאת למסע בין עריה המגוונות. בין אם אתם מחפשים היסטוריה ותרבות עשירה בברלין, אווירה תוססת ותעשייתית בדורטמונד, יופי עירוני וטבע פסטורלי במינכן, או עיר נמל ייחודית עם היסטוריה ימית עשירה בהמבורג, גרמניה מציעה לכם חוויה בלתי נשכחת.

בכל עיר תגלו ארכיטקטורה ייחודית, מוזיאונים מרתקים, חיי תרבות תוססים, אירועים מיוחדים וקולינריה משובחת. טיילו ברחובותיהן ההיסטוריים, ספגו את האווירה המקומית ותיהנו מכל מה שיש לכל עיר להציע.

בין אם אתם זוהי הפעם הראשונה שאתם מטיילים בגרמניה או שאתם נופשים ותיקים, גרמניה היא יעד מושלם לחופשה בלתי נשכחת. תכננו את מסלולכם בקפידה, בחרו את הערים המתאימות לכם ביותר והתכוננו לחוויה מרתקת שתישאר אתכם עוד הרבה אחרי שתשובו הביתה. בהצלחה!



מודעות





פתרון 2 אותיות: לר
פתרון 3 אותיות: אסן, בון, ינה, קיל (עיר בצפון גרמניה / עיר נמל בצפון גרמניה), קלן (עיר גדולה בגרמניה / עיר בגרמניה, נוסדה על ידי הרומאים בשנת 38 לפנה"ס)
פתרון 4 אותיות: אאכן, אמדן, ברמן, דכאו, דסאו, המלן (המלין), וימר (עיר במרכז גרמניה), וצלר, לובן, נויס, פסאו (עיר בגרמניה), קאסל (קסל)
פתרון 5 אותיות: בוכום, במברג (עיר בגרמניה), ברלין (בירה באירופה | בירת גרמניה), דרזדן, המלין, הנובר (עיר בגרמניה), וורמס, ויימר, ויסמר (עיר נמל בגרמניה), זילאו, לנדאו, מיינץ, מינכן (עיר בדרום גרמניה), פורסט (עיירה בגרמניה), קמניץ
פתרון 6 אותיות: ארלנגן, ארפורט, ביסקאו, הכינגן (עיירה בגרמניה), המבורג (עיר נמל בגרמניה), הרצברג, וופרטל, ויסבדן, טורגאו, מינסטר, פרלברג, קובלנץ, רוסטוק (עיר בצפון גרמניה), שוורין  (עיר בצפון גרמניה)
פתרון 7 אותיות: ביזינגן, ביירוית, גרינברג, דיסבורג (עיר במערב גרמניה), ויטנברג, ויסבאדן, לברקוזן, לייפציג, מגדבורג, נירנברג, פוטסדאם, פרנצלאו, קונסטנץ, רוזנפלד, שטוטגרט
פתרון 8 אותיות ומעלה: אאוגסבורג, אברסוולדה, אוברסולם, אוסטלסהיים, אופנבורג, אורניינבורג, אינגולשטאדט, בופפינגן, גלזנקירכן, גרייפסוואלד (עיר נמל בגרמניה / עיר נמל במזרח גרמניה), דורטמונד, דיסלדורף, היידלברג היילברון, ויינהיים, וירצבורג, זינסהיים, זנפטנברג, נוירופין, פרייבורג, פרנקפורט, קרלסרוהה, רגנסבורג, שטוטגארט (עיר גדולה בגרמניה)
ביטויים דומים: עיר בגרמניה 3 אותיות, עיר בגרמניה תשבץ, עיר בגרמניה מילון, רשימת ערים בגרמניה, עיר הבירה של גרמניה
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

55 תגובות:

  1. בחמש אותיות העיר וורמוס בגרמניה

    השבמחק
  2. בחמש אותיות יש הרבה תשובות אבל צריך תשובה מסויימת ואין

    השבמחק
  3. תודה רבה לשניכם.
    התשובה נוספה לתוצאות!

    השבמחק
  4. יש גם דסאו

    השבמחק
  5. וופרטל היא עיר במדינת נורדריין-וסטפאליה שבגרמניה. בשנת 2011 חיו בעיר כ-350,000 איש. זוהי העיר ה-17 בגודלה בגרמניה והשביעית בגודלה בנורדריין-וסטפאליה. כ-15% מתושבי וופרטל אינם אזרחים גרמניים; רוב הזרים הם טורקים. ויקיפדיה
    שטח: 168.4 קמ"ר
    זמן מקומי: יום חמישי 20:06

    השבמחק
  6. קרלסרוהה
    קרלסרוהה היא עיר בגרמניה שהייתה בעבר בירת מחוז באדן. העיר שוכנת בצפון מדינת באדן-וירטמברג, על גדות נהר הריין, סמוך לגבול גרמניה-צרפת. אחרי שטוטגרט ומנהיים קרלסרוהה היא העיר השלישית בגודלה במדינת באדן-וירטמברג, עם שטח של כ-173 קמ"ר.

    השבמחק
  7. 4 אותיות-יינה

    השבמחק
  8. יינה ב4 אותיות, לא רק ב3.

    השבמחק
  9. מנהיים - עיר בגרמניה ב6 אותיות

    השבמחק
  10. 8 אותיות, יש גם רגנסבורג

    השבמחק
  11. תוסיף את העיר ורבורג. תודה

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו