רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מחזה של גתה | מחזה של גתה תשבץ | יצירה של גתה | טרגדיה של גתה

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ממחזותיו של גתה . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "יצירה של גתה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה טרגדיה של גתה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

פתיחה:

יוהאן וולפגנג פון גתה, דמות רב-תחומית מרתקת, נטבע בתודעה כגאון ספרותי, משורר, מחזאי, פילוסוף, מדען ומדינאי. יצירתו הענפה השפיעה עמוקות על התרבות הגרמנית והאירופית, והיא ממשיכה להקסים ולעורר השראה עד היום. במאמר זה ניצלול אל תוך עולמו המרתק של גתה, נגלה את תחומי עיסוקיו השונים, נבחן את השפעתו העצומה ונכיר את מורשתו המתמשכת.

גאון ספרותי:

גתה נחשב לאחד מגדולי הסופרים והמשוררים בכל הזמנים. יצירתו הספרותית עשירה ומגוונת, וכוללת רומנים, מחזות, שירה, פואמה אפית ועוד. יצירתו המפורסמת ביותר, "פאוסט", נחשבת לאחת היצירות החשובות ביותר בספרות העולמית. "פאוסט" עוסקת במסע רוחני ופילוסופי של אדם המוכר את נשמתו לשטן בתמורה לידע ולכוח בלתי מוגבלים.

משורר הטבע:

גתה היה חובב מושבע של הטבע, ויצירתו משקפת אהבה עמוקה זו. שירתו מתארת את יופיו של הטבע בפרטי פרטים, ומבטאת את תחושת ההתפעלות וההערצה של גתה כלפי העולם הטבעי. יצירתו "פאוסט" משלבת גם אלמנטים רבים של פילוסופיה של הטבע, ומציגה תפיסה הוליסטית של הקשר בין האדם לטבע.

מחזאי מחונן:

גתה כתב מספר מחזות חשובים, ביניהם "גץ מברליכינגן עם יד הברזל", "איפיגניה בטאוריס", "אגמונט" ו"פאוסט". מחזותיו של גתה עוסקים בנושאים מגוונים, ביניהם אהבה, מוות, פוליטיקה, חברה ועוד. הם כתובים בסגנון ייחודי המשלב ריאליזם עם רומנטיזם, וזכו להצלחה רבה הן בגרמניה והן ברחבי העולם.

פילוסוף וחוקר:

גתה התעניין בתחומים רבים ומגוונים, ביניהם פילוסופיה, מדע, היסטוריה, ספרות ועוד. הוא כתב מספר חיבורים פילוסופיים, ביניהם "על תורת המדע", "על המטמורפוזה של הצמחים" ו"תורת הצבעים". גתה היה גם חוקר מדעי, וערך מחקרים בתחומים שונים, ביניהם בוטניקה, גאולוגיה ואופטיקה.

מדינאי ופוליטיקאי:

גתה שימש בתפקידים ציבוריים רבים לאורך חייו. הוא היה יועץ פוליטי לדוכס סקסוניה-ויימאר, מנהל תיאטרון, מנהל מוזיאון, ואף שר האוניברסיטה. גתה תרם רבות לפיתוחה של ויימאר כמרכז תרבותי חשוב, והיה דמות משפיעה בזירה הפוליטית והתרבותית של גרמניה.

מורשת מתמשכת:

יוהאן וולפגנג פון גתה השאיר מורשת עשירה ומתמשכת. יצירתו הספרותית תורגמה לשפות רבות וזכתה להצלחה רבה ברחבי העולם. עבודתו בתחום המדע והפילוסופיה תרמה רבות להתפתחות הידע האנושי. גתה נחשב לאחד מגדולי ההוגים והיוצרים של כל הזמנים, ויצירתו ממשיכה להשפיע על התרבות ועל החשיבה האנושית עד היום.

סיכום:

יוהאן וולפגנג פון גתה, דמות מרתקת ורב-תחומית, הותיר אחריו מורשת אדירה שהשפיעה עמוקות על התרבות ועל ההיסטוריה. יצירתו הענפה והמגוונת, שכללה ספרות, שירה, מחזות, פילוסופיה, מדע ופוליטיקה, הפכה אותו לאחד מגדולי ההוגים והיוצרים בכל הזמנים.

הישגים ספרותיים:

גתה נחשב לאחד מגדולי הסופרים והמשוררים בכל הזמנים. יצירתו הספרותית עשירה ומגוונת, וכוללת רומנים, מחזות, שירה, פואמה אפית ועוד.
יצירתו המפורסמת ביותר, "פאוסט", נחשבת לאחת היצירות החשובות ביותר בספרות העולמית. "פאוסט" עוסקת במסע רוחני ופילוסופי של אדם המוכר את נשמתו לשטן בתמורה לידע ולכוח בלתי מוגבלים.

גתה כתב מספר מחזות חשובים, ביניהם "גץ מברליכינגן עם יד הברזל", "איפיגניה בטאוריס", "אגמונט" ו"פאוסט". מחזותיו של גתה עוסקים בנושאים מגוונים, ביניהם אהבה, מוות, פוליטיקה, חברה ועוד.

מורשת מתמשכת:

יוהאן וולפגנג פון גתה השאיר מורשת עשירה ומתמשכת. יצירתו הספרותית תורגמה לשפות רבות וזכתה להצלחה רבה ברחבי העולם. עבודתו בתחום המדע והפילוסופיה תרמה רבות להתפתחות הידע האנושי. גתה נחשב לאחד מגדולי ההוגים והיוצרים של כל הזמנים, ויצירתו ממשיכה להשפיע על התרבות ועל החשיבה האנושית עד היום. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: ורתר (יצירה של גתה)
פתרון 5 אותיות: פאוסט (טרגדיה של גתה / מחזה של גתה)
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים: איפיגניה בטאוריס, הרמן ודורותיאה, וילהלם מייסטר, טורקבטו טסו, נווה הצדק, ריינקה השועל, שוליית הקוסם, שר היער, תאוריית הצבעים
פתרון של שתי מילים ומעלה: גץ פון ברליכינגן (יצירה של גתה), ייסורי ורתר הצעיר
ביטויים דומים: מחזה של גתה , מחזה של גתה מילון, מחזה של גתה פירוש, מיצירותיו של גתה 5 אותיות, ממחזותיו של גתה תשבץ , מחזה של גתה 
מחפשים תשובות נוספות השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו