רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משחק ספורט בין שתי קבוצות מאותה העיר | משחק בין קבוצות מאותה העיר מילון | משחק ספורט בין שתי קבוצות מאותה העיר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה משחק בין קבוצות מאותה העיר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משחק ספורט בין שתי קבוצות מאותה העיר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משחק ספורט בין שתי קבוצות מאותה העיר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

יריבויות עירוניות שמרעידות את עולם הכדורגל

הדרבי, במובנו הרחב, הוא משחק ספורט בין שתי קבוצות מאותו אזור גאוגרפי, לרוב מאותה עיר. מקור המושג הוא במרוצי סוסים באנגליה במאה ה-18, אך כיום הוא מזוהה בעיקר עם כדורגל. ייחודו של הדרבי הוא לא רק ביריבות הספורטיבית, אלא במשמעותו העמוקה יותר. הדרבי הוא מפגש טעון רגשית, תרבותית וחברתית, המייצג את הזהות והגאווה של קהילות שלמות. הוא מביא לידי ביטוי מתחים היסטוריים, הבדלים מעמדיים ואפילו אמונות פוליטיות. לדרבי חוקים משלו, שבהם לתוצאות העבר ולטבלת הליגה יש פחות משמעות. כל דרבי הוא סיפור בפני עצמו, קרב שבו הכל אפשרי.

הדרבי של תל אביב: קרב אדום-צהוב

היריבות בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב היא מהעתיקות והטעונות ביותר בכדורגל הישראלי. שורשיה נעוצים עוד בשנות ה-20 וה-30 של המאה הקודמת, כאשר מכבי ייצגה את מעמד הביניים והמקצועות החופשיים, בעוד הפועל הוקמה על ידי ההסתדרות וזוהתה עם מעמד הפועלים. מאז, הדרבי התל אביבי הפך לסמל של העיר, מפגש בין שתי קבוצות שכל אחת מהן מייצגת חלק משמעותי מהזהות התל אביבית. רגעי השיא של הדרבי כוללים משחקים בלתי נשכחים, שערים דרמטיים, מהפכים מדהימים, ואפילו אירועים אלימים שהעידו על עוצמת הרגשות. עבור האוהדים, הדרבי הוא יותר ממשחק כדורגל – זהו עניין של כבוד, של זהות ושל אהבה לעיר.

הדרבי של חיפה: ירוק מול אדום בכרמל

הדרבי של חיפה (עיר בארץ), בין מכבי חיפה להפועל חיפה, הוא סיפור של עיר אחת ושתי קבוצות עם היסטוריה עשירה ומורכבת. בעוד מכבי חיפה מזוהה עם הצלחה ועם קהל אוהדים גדול ומגוון, הפועל חיפה מייצגת מסורת מפוארת וקהילה ותיקה ונאמנה. היריבות בין המועדונים הייתה בעבר בעלת גוון פוליטי ומעמדי, אך כיום היא מתמקדת בעיקר בהיבט הספורטיבי. הדרבי החיפאי מתאפיין באווירה חמה וצבעונית, בשירה ביציעים ובתשוקה אדירה של שני מחנות האוהדים.

הדרבי של מילאנו: דרבי דלה מדונינה – קרב על העיר

הדרבי של מילאנו, המכונה "דרבי דלה מדונינה", הוא אחד ממשחקי הדרבי המרתקים והיצריים בעולם. הוא מפגיש בין אינטר ומילאן, שתי קבוצות פאר איטלקיות בעלות היסטוריה עשירה ויריבות עמוקה. הדרבי המילאנזי הוא לא רק קרב על תואר או על נקודות, אלא גם מאבק על השליטה בעיר ועל הלבבות של האוהדים. המשחקים בין שתי הקבוצות מתאפיינים בעוצמות רגשיות אדירות, במהלכים מבריקים ובדרמות בלתי נשכחות.

הדרבי של מנצ'סטר: יונייטד נגד סיטי – מאבק על השליטה בעיר

הדרבי של מנצ'סטר, בין קבוצות הכדורגל באנגליה - מנצ'סטר יונייטד למנצ'סטר סיטי, נחשב לאחד ממשחקי הדרבי החשובים והגדולים בעולם. היריבות בין שתי הקבוצות התעצמה בשנים האחרונות, עם ההשקעה הכספית האדירה במנצ'סטר סיטי והצלחתה בליגה האנגלית. הדרבי המנצ'סטרי הוא מפגש בין שתי קבוצות בעלות סגנונות משחק שונים, פילוסופיות שונות ואוהדים שרופים. המשחקים בין שתי הקבוצות מושכים תשומת לב עולמית ומתאפיינים בדרמה, במתח ובאווירה מחשמלת.

הדרבי של מדריד: ריאל נגד אתלטיקו – קרב על הבירה

הדרבי של מדריד, בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד, הוא אחד ממשחקי הדרבי המסקרנים ביותר בכדורגל הספרדי. ריאל, המועדון המעוטר ביותר בספרד ובאירופה, מייצג את הממסד וההצלחה, בעוד אתלטיקו, המועדון הצנוע יותר, מזוהה עם רוח הלחימה והתשוקה. הדרבי המדרידאי הוא מפגש בין שתי קבוצות בעלות סגנונות משחק שונים, פילוסופיות שונות ואוהדים שרופים. המשחקים בין שתי הקבוצות מושכים תשומת לב רבה בספרד ובעולם ומתאפיינים בדרמה, במתח ובאווירה מחשמלת.

סיכום: הדרבי – תופעה עולמית

הדרבי הוא תופעה עולמית, המתרחשת בערים רבות ברחבי העולם. הוא מפגיש בין קבוצות יריבות, בין קהילות שונות ובין זהויות שונות. הדרבי הוא יותר ממשחק כדורגל – הוא חוויה תרבותית וחברתית, הוא מפגש בין עבר להווה, בין מסורת לקדמה. הדרבי הוא הוכחה לכך שכדורגל הוא לא רק ספורט, אלא גם דרך חיים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: דרבי
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
משיכת חבל (תחרות כוח בין שתי קבוצות)
ביטויים דומים: משחק בין קבוצות מאותה העיר מילון, משחק ספורט בין שתי קבוצות מאותה העיר פירוש, משחק ספורט בין שתי קבוצות מאותה העיר 4 אותיות, משחק בין קבוצות מאותה העיר מילה נרדפת, תחרות בין שתי קבוצת מאותה עיר
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו