רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות | כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות  בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים

הביטוי "ארחי פרחי" הוא כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים. הביטוי מורכב משתי מילים: "ארחי" ו"פרחי". המילה "ארחי" פירושה "אורחים" או "מבקרים", והמילה "פרחים" פירושה "באים והולכים".

במשמעות המקורית שלו, הביטוי "ארחי פרחי" מתייחס לאנשים נודדים, המגיעים למקום אחד למשך זמן קצר, ואז עוברים למקום אחר. בעבר, אנשים רבים נדדו ממקום למקום בחיפוש אחר פרנסה או מקלט, והם נחשבים לעתים קרובות לאנשים חסרי בית או חסרי אמצעים.

בהשאלה, הביטוי "ארחי פרחי" משמש גם כדי לתאר אנשים עצלנים או חסרי מטרה. אנשים אלה נחשבים לעתים קרובות לאנשים ריקים ופוחזים, שאינם עושים דבר עם חייהם.

דוגמאות:

  • "הוא היה ארחי פרחי, שלא עבד מעולם".
  • "העיר הייתה מלאה ארחי פרחי, שהסתובבו ברחובות".

הרחבות והבהרות:

  • הביטוי "ארחי פרחי" הוא ביטוי עברי עתיק, שמופיע כבר בספרות העברית של ימי הביניים.
  • הביטוי "ארחי פרחי" משמש גם בארמית, בשם "ארחא ופרָחָא".

הערכה:

הביטוי "ארחי פרחי" משקף את היחס השלילי של החברה כלפי אנשים נודדים. אנשים אלו נחשבים לעתים קרובות לאנשים חסרי שורשים, חסרי ערכים, וחסרי מוסר.

בעבר, אנשים נודדים היוו חלק משמעותי מהחברה. הם היוו כוח עבודה חשוב, וסיפקו שירותים שונים, כגון מסחר, עבודות כפיים, ואמנויות. עם זאת, הם גם נתפסו לעתים קרובות כסכנה לחברה, מכיוון שהם לא היו כפופים לחוקים ולמסורות המקומיים.

הביטוי "ארחי פרחי" משמש עד היום כדי לתאר אנשים עצלנים או חסרי מטרה. אנשים אלה נחשבים לעתים קרובות לאנשים ריקים ופוחזים, שאינם עושים דבר עם חייהם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
בטלן, עצלן
פתרון 5 אותיות: 
מתבטל, "פדלאה"
פתרון 6 אותיות: בטלנים, עצלנים

פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
ארחי פרחי (אורחי ופרחי / כינוי שלילי ליושבי קרנות וחסרי תרבות), יושב בטל
ביטויים דומים: כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות תשחץ, כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות תשבץ, כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות פירוש, כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות מילה נרדפת, כינוי להולכי בטל ויושבי קרנות 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו