רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים | כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים

בעברית, ישנם מספר כינויים המשמשים להגדרת אנשים הולכי בטל, ריקים ופוחזים. שני הכינויים הנפוצים ביותר הם "ארחי פרחי" ו"יושבי קרנות".

ארחי פרחי

הביטוי "ארחי פרחי" הוא ביטוי עברי עתיק, שמקורו בארמית. הביטוי פירושו "אורחים ומבקרים לרגע". בהשאלה, הביטוי משמש לכינוי אנשים הולכי בטל, שאינם עוסקים במשהו משמעותי, ואשר מגיעים וחולפים בחיים כמו אורחים מהירים.

יושבי קרנות

הביטוי "יושבי קרנות" הוא ביטוי עברי מודרני יותר, שמקורו בספרות התלמודית. הביטוי מתייחס לאנשים הולכי בטל, שאינם עוסקים בעבודה או בלימודים, ואשר מבלים את זמנם בישיבה בבתי קפה או במקומות אחרים, בשיחה בטלה.

מה קורה לאנשים שנקראים "ארחי פרחי" או "יושבי קרנות"?

אנשים שנקראים "ארחי פרחי" או "יושבי קרנות" עלולים למצוא את עצמם במצבים לא נעימים. הם עלולים להיות מואשמים בחוסר אחריות, בחוסר רצינות ובחוסר תועלת.

איך אפשר להימנע מלהיקרא "ארחי פרחי" או "יושבי קרנות"?

הדרך הטובה ביותר להימנע מלהיקרא "ארחי פרחי" או "יושבי קרנות" היא להשקיע את הזמן שלכם בדברים משמעותיים. זה יכול להיות עבודה, לימודים, פעילות חברתית, התנדבות או כל דבר אחר שעוזר לכם להתפתח ולצמוח כאנשים.

טיפים להימנע מלהיקרא "ארחי פרחי" או "יושבי קרנות":

  • מצאו עבודה או תחביב שאתם אוהבים, והשקיעו בו את זמנכם.
  • למדו משהו חדש, ופתחו את האופקים שלכם.
  • היו חברים טובים, והשקיעו ביחסים שלכם עם אחרים.

אם תשימו לב לטיפים האלו, תוכלו להימנע מלהיקרא "ארחי פרחי" או "יושבי קרנות", ותהיו בדרך להיות אנשים משמעותיים וראויים להערכה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
בטלן, עצלן
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: בטלנים, עצלנים 
 
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
ארחי פרחי, 
יושב בטל, יושבי קרנות 
ביטויים דומים: כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים מילה נרדפת, כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים 8 אותיות, מה זה כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים?, כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים תשבץ, כינוי להולכי בטל, ריקים ופוחזים תשחץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו