רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


זמר ויוצר ישראלי | זמר ויוצר ישראלי תשבץ | זמר ויוצר ישראלי בעבר

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה זמר ויוצר ישראלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "זמר ויוצר ישראלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה זמר ויוצר ישראלי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

זמרים-יוצרים ישראלים: הקולות שעיצבו את המוזיקה שלנו

בעולם המוזיקה הישראלית, הזמרים-היוצרים הם הדמויות המרכזיות שעיצבו את הנוף המוזיקלי ותרמו רבות לעושר התרבותי והלשוני. אלו הם האמנים שלא רק שרים ומנגנים, אלא גם כותבים את השירים, מלחינים את הלחנים ויוצרים יצירות מקוריות שהופכות לחלק בלתי נפרד מהתודעה התרבותית הישראלית.

שלמה ארצי: הקול שמלווה דורות

שלמה ארצי הוא אחד הזמרים-היוצרים הבולטים והמשפיעים ביותר בנוף המוזיקלי הישראלי. קולו הייחודי והטקסטים המרובדים שכתב, הפכו אותו לאייקון תרבותי שמלווה דורות של ישראלים. מ"גבר הולך לאיבוד" ועד להיטים כמו "תגידי" ו"ירח", ארצי יצר שירים שנגעו בחיי האנשים ובמציאות הישראלית.  הוא לא רק זמר ויוצר, אלא גם פזמונאי, מפיק מוזיקלי ואישיות תרבות מרכזית שהשפיעה על דורות של אמנים ישראלים.

שלום חנוך: חלוץ הרוק הישראלי

שלום חנוך נחשב לאחד מראשוני היוצרים ברוק הישראלי והדמות שהניחה את היסודות לסגנון הייחודי הזה. בשיתוף פעולה עם אריק איינשטיין, הוא יצר אלבומים פורצי דרך כמו "שבלול" ו"פלסטלינה" שהציגו סאונד חדשני ובלתי שגרתי. חנוך לא רק הלחין והפיק מוזיקה, אלא גם כתב טקסטים עשירים בשפה עברית ספרותית ויצירתית.  יצירותיו כמו "קח לך אישה" ו"לילה של כוכבים" הפכו ללהיטים קלאסיים והשפיעו על דורות של מוזיקאים ואמנים ישראלים.

יהודית רביץ: המגשרת בין תרבויות

יהודית רביץ היא זמרת-יוצרת מרכזית שתרמה רבות לעושר התרבותי והמוזיקלי של ישראל. בעלת קול ייחודי וכישרון יוצר מופלא, רביץ שילבה בין סגנונות מגוונים כמו ג'אז, רוק, מוזיקה קלאסית ומסורות ישראליות עתיקות. היא גשרה בין תרבויות וזרמים שונים ויצרה מוזיקה היברידית שמשקפת את הפסיפס הישראלי. שיריה כמו "באה מאהבה" לקחת את ידי בידך" הפכו ללהיטים ולחלק מהתרבות הפופולרית בישראל.

עידן רייכל: המחדש של הדור הצעיר

עידן רייכל הוא אחד הזמרים-היוצרים הבולטים מהדור הצעיר שמביא גוונים חדשים ורעננים לז'אנר הישראלי. בעל קול ייחודי וכתיבה פיוטית, רייכל משלב בין השפעות מודרניות לבין מסורות מוזיקליות ישראליות. הוא נע בין סגנונות שונים כמו רוק, פופ ואלקטרוניקה ויוצר מוזיקה רב-תרבותית שמשקפת את המציאות הישראלית העכשווית. שירים כמו "שאריות של החיים", "מעגלים" ו"אם תלך" הפכו ללהיטים גדולים ורייכל נחשב לאחד הקולות הבולטים והמשפיעים בתרבות הישראלית העכשווית.

מילים שהופכות לשירה

מה שמאפיין את הזמרים-היוצרים הישראלים הוא היכולת לשלב בין המוזיקה לבין הכתיבה הספרותית. הם לא רק שרים ומלחינים, אלא גם יוצרים טקסטים עשירים ומרובדים שמעשירים את השפה העברית ואת התרבות הישראלית כולה. השירים שלהם הופכים למעין יצירות ספרותיות קצרות, שמספרות סיפורים, מעלות תהיות ומשקפות את המציאות הישראלית על גוניה השונים.

האמנים שמעצבים את הקול הישראלי

הזמרים-היוצרים הישראלים הם הדמויות המרכזיות שעיצבו את הקול המוזיקלי הייחודי של ישראל. מדור לדור, מאריק איינשטיין ועד לעידן רייכל ועלמה זהר, הם יצרו מוזיקה אותנטית שמשקפת את הזהות הישראלית המורכבת והעשירה. באמצעות הטקסטים והמנגינות שלהם, הם תיעדו את החוויה הישראלית ויצרו תרבות עשירה ומגוונת שמאחדת בין מסורות עתיקות להשפעות מודרניות. בכך, הם הפכו לדמויות משמעותיות שלא רק עיצבו את המוזיקה שלנו, אלא גם את הזהות התרבותית והלשונית של ישראל כולה. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: לב 
פתרון 3 אותיות: אוז, גפן, טסה, כהן, שבן, שגב
פתרון 4 אותיות: ארצי, בנאי, ברמן, גושן, לידר, חנוך, כספי, רכטר  
פתרון 5 אותיות: אריאל, בוטנר, בניון, דוכין, לב ארי, מדינה, רייכל, שטרית
פתרון 6 אותיות: אבן צור, גרוניך, מקייטן, פורטיס  
פתרון 7 אותיות: סנדרסון
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: אביב גפן, 
אביהו מדינה, אהוד בנאי, ארז לב ארי (זמר ויוצר ישראלי), ארקדי דוכין, בני ברמן (זמר ויוצר ישראלי בעבר), גלעד שגב, ג'קי מקייטן, דודו טסה, דני סנדרסון, חמי רודנר, טל שגב, יוני רכטר (זמר ויוצר ישראלי), לירון לב, מאור כהן, מאיר אריאל, מאיר בנאי, מיכה שטרית, מתי כספי, נתן גושן, עברי לידר, עידן רייכל, עילי בוטנר, עמיר בניון, קובי אוז, רמי פורטיס, שחר אבן צור, שלום חנוך, שלומי שבן, שלמה ארצי, שלמה גרוניך
ביטויים דומים: מי זה זמר ויוצר ישראלי, רשימת זמרים ויוצרים ישראלים, זמר ויוצר ישראלי 8 אותיות, זמר ויוצר ישראלי תשחץ, זמר ישראלי
מחפשים תשובות נוספות השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

8 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו