רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי אריק איינשטיין | משירי אריק איינשטיין תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משירי אריק איינשטיין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משירי אריק איינשטיין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משירי אריק איינשטיין בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע בתשבצים ערכים דומים, למשל: שיר של אריק איינשטיין, שיר עברי שביצע אריק איינשטיין, שיר עברי שביצע אריק איינשטיין, משירי אריק איינשטיין ועוד... 
בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
אגדה, אדלה, אורה, אותך, אחכה, לילה, מאיה, פראג, שביר
פתרון 5 אותיות: אבישג, בגללך
פתרון 6 אותיות: אבשלום, אליפלט
פתרון 7 אותיות: שכשנבוא

פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים: 
אברהם ושרה, אגדת דשא, אדוני השופט, אדון שוקו, אדם האמין, אהבה חופשית, אובלדי אובלדה, אחותי הלבנה, איילת אהבים, איילת החן, אמא אדמה, אמא שלי, אמרו לו, אם תרצי, אנו נפגש, אני ואתה, אני מבין, בית הערבה, במדינת הגמדים, דון קישוט, האדון הרופא, ילד מזדקן, לבכות לך, לי ולך, מה איתי, מי שחלם, מכופף הבננות, סדום ועמורה, סוס עץ, סן פרנסיסקו, סע לאט, עוד נפגש, עוף גוזל, עטור מצחך, עיר לבנה, פסק זמן, פרח הלילך, פרידת מלח, צא מזה, צליל מכוון, קפה טורקי, שבת בבוקר, שחק אותה, שלום חבר, תרנגולת כחולה
פתרון של שלוש מילים: אהבה ממבט ראשון, אהבת פועלי בנין, אוהב להיות בבית, אחד מן הגח"ל, אחינועם לא יודעת, אח מילת מפתח, אל תוותרי עלי, אני אוהב לישון, אני מרגיש מלך, אני מתגעגע אבא, דמעות של מלאכים, הוא חזר בתשובה, הימים הארוכים העצובים, הכניסיני תחת כנפך, זה בראש שלך, זו אותה האהבה, חייל של שוקולד, יושב מול הנייר, יושב על הגדר, ילדים של החיים, ירושלים של זהב, יש בי אהבה, כל השבוע לך, מה עושות האיילות, פגישה לאין קץ, קח לך אישה
פתרון של ארבע מילים: אהבה פנים רבות לה, אהובתי שלי לבנת צוואר, אולי את לא יודעת, אני אוהב אותך היום, הילדה הכי יפה בגן, השיר על התוכי יוסי, זה לא בדיוק געגוע, יכול להיות שזה נגמר, כמה טוב שבאת הביתה, למה לי לקחת ללב, שיר של אחרי מלחמה
פתרון של חמש מילים ומעלה: אולי צריך לתת לזה עוד זמן,  אז מה אם בן אדם, אני רואה אותה בדרך לגימנסיה, יד אחת עושה את זה, כשאת בוכה את לא יפה, מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר
ביטויים דומים: משירי אריק איינשטיין תשחץ, משירי אריק איינשטיין 3 מילים, משירי אריק איינשטיין תשבץ, אחד משירי אריק איינשטיין 
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו