רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שיר של אריק איינשטיין | משירי אריק איינשטיין

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה משירי אריק איינשטיין . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר של אריק איינשטיין בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: אגדה, אדלה, אורה, אותך, אחכה, לילה, מאיה, פראג, שביר
פתרון 5 אותיות: אבישג, בגללך
פתרון 6 אותיות: אבשלום, אליפלט
פתרון 7 אותיות: שכשנבוא
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים: אברהם ושרה, אגדת דשא, אדוני השופט, אדון שוקו, אדם האמין, אהבה חופשית, אובלדי אובלדה, אחותי הלבנה, איילת אהבים (שיר של אריק איינשטיין), איילת החן, אמא אדמה, אמא שלי, אמרו לו, אם תרצי, אנו נפגש, אני ואתה, אני מבין, בית הערבה, במדינת הגמדים, דון קישוט, האדון הרופא, ילד מזדקן, לבכות לך, לי ולך, מה איתי, מי שחלם, מכופף הבננות, סדום ועמורה, סוס עץ, סן פרנסיסקו, סע לאט, עוד נפגש, עוף גוזל, עטור מצחך, עיר לבנה, פסק זמן, פרח הלילך, פרידת מלח, צא מזה, צליל מכוון (משירי אריק איינשטיין), קפה טורקי, שבת בבוקר (שיר עברי שביצע אריק איינשטיין / משירי אריק איינשטיין למילים של תרצה אתר), שחק אותה (שיר של אריק איינשטיין), שלום חבר, תרנגולת כחולה
פתרון שלוש מילים: אהבה ממבט ראשון, אהבת פועלי בנין, אוהב להיות בבית, אחד מן הגח"ל, אחינועם לא יודעת, אח מילת מפתח, אל תוותרי עלי, אני אוהב לישון, אני מרגיש מלך, אני מתגעגע אבא, דמעות של מלאכים, הוא חזר בתשובה, הימים הארוכים העצובים, הכניסיני תחת כנפך, זה בראש שלך, זו אותה האהבה, חייל של שוקולד, יושב מול הנייר, יושב על הגדר (משירי אריק איינשטיין), ילדים של החיים, ירושלים של זהב, יש בי אהבה, כל השבוע לך, מה עושות האיילות, פגישה לאין קץ, קח לך אישה
פתרון ארבע מילים ומעלה: אהבה פנים רבות לה, אהובתי שלי לבנת צוואר, אולי את לא יודעת, אולי צריך לתת לזה עוד זמן, אז מה אם בן אדם, אני אוהב אותך היום, אני רואה אותה בדרך לגימנסיה, הילדה הכי יפה בגן (משירי אריק איינשטיין), השיר על התוכי יוסי, זה לא בדיוק געגוע, יד אחת עושה את זה, יכול להיות שזה נגמר, כמה טוב שבאת הביתה, כשאת בוכה את לא יפה, למה לי לקחת ללב (שיר של אריק איינשטיין), מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר, שיר של אחרי מלחמה

ביטויים דומים: שיר של אריק איינשטיין 7 אותיות, שיר של אריק איינשטיין מילון, משירי אריק איינשטיין תשבץ, משירי אריק איינשטיין פירוש, רשימת שירים של אריק איינשטיין
מחפשים תשובות נוספות השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו