רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


זמר ישראלי | רשימת זמרים ישראלים

פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה זמר ישראלי, זמר ישראלי תשבץ, זמר ישראלי תשחץ הן:   

הפעם נתבקשנו למצוא שם מלא או שם משפחה של זמר ישראלי. מדובר בהגדרה עם מגוון רחב של תשובות מכיוון שבישראל יש זמרים ותיקים רבים, ומיום ליום הרשימה מתרחבת כי שמות חדשים נכנסים להיכל התהילה של הזמר הישראלי. נכות לשנת 2016 הזמר הישראלי הכי מושמע ברדיו הוא אליל הזמר הים תיכוני - אייל גולן. והוא גם הזמר המרוויח ביותר בישראל. זמרים שאוהבים להופיע באירועים כמו חתונות: כמו ליאור נרקיס, משה פרץ, שרית חדד, עומר אדם ועוד הרבה אחרים, ויש גם קהל שמופיעים רק על במות כמו שלמה ארצי. אל נשכח את הזמר האגדי אריק איינשטיין שב ב-29 באוגוסט 1981 היתה ההופעה האחרונה שלו מול קהל, ומאז התרכז אך ורק בהקלטות.

סיפור הצלילים של ישראל: מסע מוזיקלי בין מזרח למערב, בין רוק לראפ

המוזיקה הישראלית, כמו החברה הישראלית עצמה, היא פסיפס צבעוני ועשיר של סגנונות, השפעות וטעמים. היא משמשת כראי לתרבות הישראלית המגוונת, שואבת השראה ממקורות יהודיים וערביים כאחד, וממזגת בין מזרח למערב. בין הז'אנרים הבולטים במוזיקה הישראלית ניתן למצוא את המוזיקה המזרחית, הרוק הישראלי, הפופ והיפ הופ, שכל אחד מהם מספר סיפור ייחודי על החברה הישראלית, על מאבקיה, על חלומותיה ועל זהותה המורכבת. המוזיקה הישראלית היא לא רק בידור, אלא גם כלי לביטוי אישי, למחאה חברתית ולתיעוד של ההיסטוריה והתרבות הישראלית. היא משמשת כפלטפורמה לאמנים מכל שכבות החברה להשמיע את קולם, לספר את סיפורם וליצור חיבור בין אנשים מרקעים שונים.

מוזיקה מזרחית: שירת הנשמה של ישראל

שורשיה של המוזיקה המזרחית נטועים עמוק בתרבות יהדות ערב ובמסורת המוזיקלית העשירה שהביאו עמם העולים ממדינות ערב ואיראן לארץ ישראל. בתחילת דרכה, המוזיקה המזרחית נחשבה ל"מחתרתית" ולא זכתה להכרה מצד הממסד המוזיקלי. זמריה, שכונו "זמרי קסטות", הופיעו בעיקר בחפלות ובאירועים משפחתיים, והפיצו את שיריהם באמצעות קלטות שהועברו מיד ליד. עם זאת, לאורך השנים, המוזיקה המזרחית פרצה את גבולות המחתרת והפכה לחלק בלתי נפרד מהמיינסטרים הישראלי. אמנים כמו זוהר ארגוב, עופר לוי, איציק קלה ואייל גולן הפכו לאייקונים תרבותיים, ושיריהם הפכו ללהיטים שכבשו את תחנות הרדיו ואת מצעדי הפזמונים.

המוזיקה המזרחית משלבת אלמנטים של מוזיקה ערבית, טורקית ויוונית, עם השפעות של מוזיקה מערבית, כגון פופ ורוק. היא מתאפיינת בשירה רגשית ועוצמתית, במנגינות עשירות ובטקסטים שעוסקים בנושאים כמו אהבה, כאב, געגועים וזהות. בתוך המוזיקה המזרחית התפתחו גם תתי-ז'אנרים ייחודיים, כמו מוזיקת דיכאון, המכונה גם "מוזיקת בכי", המתאפיינת בטקסטים מלנכוליים ובשירה קורעת לב.

רוק ישראלי: צעקה של עצמאות

הרוק הישראלי החל את דרכו בשנות ה-60 כתרבות שוליים מרדנית, שהושפעה מהרוק אנד רול האמריקאי והבריטי. להקות הקצב הראשונות, כמו "הצ'רצ'ילים" ו"האריות", פרצו את גבולות המוזיקה הממוסדת ויצרו סגנון חדש ומקורי ששילב בין רוק למקצבים ים תיכוניים. אריק איינשטיין, שאימץ את הצ'רצ'ילים כלהקת הליווי שלו, הפך את הרוק הישראלי למיינסטרים, ושיריו האישיים והאמיצים פרצו דרך במוזיקה הישראלית.

בשנות ה-70, להקת כוורת חוללה מהפכה במוזיקה הישראלית, כשהצליחה לשלב בין רוק, פופ והומור, והפכה את הרוק הישראלי לנגיש ופופולרי. אמנים כמו שלמה ארצי, שלום חנוך ויהודה פוליקר המשיכו את המהפכה, ושיריהם האישיים והחברתיים הפכו לפסקול של דור שלם. הרוק הישראלי הפך לכלי לביטוי אישי, חברתי ופוליטי, ושימש כבמה לאמנים להשמיע את קולם ולהשפיע על השיח הציבורי.

פופ ישראלי: להיטים, כוכבי ריאליטי וביקורת

הפופ הישראלי החל את דרכו בשנות ה-80, בהשראת הפופ האמריקאי והבריטי. אמנים כמו עפרה חזה, ירדנה ארזי, ריטה ודנה אינטרנשיונל הפכו לכוכבות פופ בינלאומיות, ושיריהם הקליטים והאופטימיים הפכו ללהיטים ענקיים. עם זאת, הפופ הישראלי ספג גם ביקורת על היותו מסחרי ושטחי, ונטען כי הוא מעדיף להיטים קליטים על פני תוכן איכותי.

בשנות ה-2000, תוכניות ריאליטי כמו "כוכב נולד" הפכו למפעל לייצור כוכבי פופ חדשים, והביאו לגל של אמנים צעירים ומוכשרים, כמו נינט טייב, הראל סקעת ושירי מימון, שכבשו את לב הקהל הישראלי. עם זאת, הצלחתם של כוכבי הריאליטי עוררה גם דיון על מקומם של כישרון, מקוריות ואותנטיות במוזיקה הפופולרית.

היפ הופ ישראלי: הקול של הדור הצעיר

ההיפ הופ הישראלי החל את דרכו בשנות ה-90, בהשראת ההיפ הופ האמריקאי. אמנים כמו סאבלימינל והצל, הדג נחש ושב"ק ס' פתחו את הדלת לסצנת היפ הופ ישראלית מקורית ומגוונת. ההיפ הופ הישראלי משמש ככלי לביטוי מחאה חברתית, לתיאור המציאות הישראלית המורכבת ולחשיפת הקשיים והאתגרים של החברה הישראלית.

בשנים האחרונות, ההיפ הופ הישראלי זוכה לעדנה מחודשת, עם אמנים צעירים ומוכשרים כמו נצ'י נצ', טונה, רביד פלוטניק ואחרים, שמביאים סגנון חדש ורענן לסצנה. ההיפ הופ הישראלי ממשיך להתפתח ולהשתנות, ומשקף את הקולות והחוויות של הדור הצעיר בישראל.

השפעות גלובליות ומקומיות: דיאלוג בין תרבויות

המוזיקה הישראלית היא תוצר של דיאלוג מתמשך בין תרבויות והשפעות שונות. היא מושפעת מהמוזיקה המערבית, אך גם מהמוזיקה הערבית והים תיכונית. היא משלבת בין מסורת לחדשנות, בין מזרח למערב, בין שפה עברית לערבית. היא סופגת השפעות מרחבי העולם, אך גם משפיעה על מוזיקאים ברחבי העולם.

המוזיקה הישראלית היא גשר בין תרבויות, שפה משותפת המאפשרת לאנשים מרקעים שונים להתחבר ולהזדהות. היא משקפת את הפסיפס התרבותי העשיר של ישראל, ואת החיפוש המתמיד אחר זהות והגדרה עצמית.

סיכום: מוזיקה ישראלית כמסע מתמשך

המוזיקה הישראלית היא מסע מתמשך של חיפוש, יצירה והתחדשות. היא משקפת את ההיסטוריה, התרבות והחברה הישראלית על כל גווניה ורבדיה. היא מאפשרת לאמנים ולקהל כאחד לבטא את עצמם, להתחבר לשורשיהם ולהיפתח להשפעות חדשות.

המוזיקה הישראלית היא מתנה יקרת ערך, שראויה להערכה, לתמיכה ולטיפוח. היא זכות גדולה להיות חלק מהקהל הישראלי, שיכול ליהנות מהעושר והמגוון של המוזיקה הישראלית, ולהיות גאה בהישגיה המרשימים. בהצלחה!



מודעות




פתרון 2 אותיות: בר, דץ, טל, לב
פתרון 3 אותיותאדם, בגר, בסן, בשן, גפן, לוי, משה
פתרון 4 אותיות: ארצי, ביטר, בלוך, בירן, בנאי, ברמן, גבסו, גדסי, גולן, גושן, חנוך, יניב, יצחק, כספי, לביא, לידר, נחום, עפיה
פתרון 5 אותיות: 
אהרון, אליעד, אפללו, ארגוב (זמר ישראלי בעבר), אשדות, בן-ארי, ברוזה, ברלין, דניאל, מרימי, סחרוף, סרוסי
פתרון 6 אותיות: בן ארצי, גרוניך, טולדנו, נתי לוי, פוליקר, פורטיס
פתרון 7 אותיות: אקשטיין, אביב גפן, גידי גוב (שחקן וזמר ישראלי), דני רובס
פתרון 8 אותיות ומעלה: אולארצ'יק
פתרון של 2 מילים ומעלה: אביב גפן, אבי ביטר, אבי טולדנו, אביתר בנאי, אבנר גדסי, אברהם טל, אייל גולן, אליעד נחום, אריק ברמן, ברי סחרוף, דור דניאל, דורון מירן, דני בסן, דני ליטני, דני סנדרסון, הראל סקעת, חיים משה, חמי רודנר, חנן בן-ארי, טל שגב (זמר ישראלי), יהודה סעדו, יהודה פוליקר, יואב יצחק, יוני בלוך, יזהר אשדות, ירמי קפלן, ישי לוי, מושיק עפיה, מני בגר (זמר רוק ישראלי), נמרוד לב, ניסים סרוסי, עידן יניב, קובי מרימי, שלמה גרוניך
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק!

15 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו