רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מסרטי שבי גביזון | מסרטי שבי גביזון מילן

מורדו פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה מסרטי שבי גביזון הם:   
הפעם נחפש את אחד מסרטיו של שבי גביזון. שבי גביזון הוא במאי , תסריטאי ומפיק קולנוע ישראלי. הוא החל ליצור סרטים אחרי שסיים את לימודי הקולנוע והטלוויזיה בשנת 1990. הוא לא הוציא מספר רב של סרטים , אך במעט שהוציא השתתפו טובי השחקנים בישראל כמו: משה איבגי, קרן מור, משה פרסטר, אורי גבריאל ועוד..
בעשור האחרון שבי גביזון פצח בקריירה טלוויזיונית, וביים וכתב סדרות כמו "אהבה זה כואב", אבידות ומציאות".

ביוגרפיה קצרה של שבי גביזון

שבי (שבתאי) גביזון נולד בשנת 1960 בקריית ים. הוא בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב ומשמש כפרופסור נלווה בחוג זה. גביזון הוא במאי קולנוע ישראלי ותסריטאי מוערך, שסרטיו זכו להצלחה רבה בארץ ובחו"ל ואספו פרסים חשובים. בין היתר, הוא זוכה פרס אופיר לבמאי הטוב ביותר.

סרטו הבכורה "שורו" (1990)

"שורו" שיצא לאקרנים בשנת 1990, נחשב לאחד מסרטי הקולנוע הישראלים החשובים בשנות התשעים. תסריטו של הסרט, שכתבו גביזון ויונתן ארוך, עוקב אחר אשר ישורון (משה איבגי), איש עסקים כושל אך כריזמטי שמפתח סביבו קבוצת מעריצים או כת לאחר שהתארח בתוכנית טלוויזיה. העלילה מתארת את הקשרים המורכבים שמתפתחים בחבורה, עם בגידות, סודות ואהבות. שחקנים נוספים שהופיעו בסרט הם קרן מור, משה פרסטר וערן צור. "שורו" נחשב לסרט קאלט ומצליח במיוחד עם צופים רבים והשפעה תרבותית רחבה.

"חולה אהבה בשיכון ג'" (1995)

הסרט השני של גביזון, "חולה אהבה בשיכון ג'", המשיך את שיתוף הפעולה עם השחקן משה איבגי שכיכב בתפקיד הראשי של ויקטור. ויקטור הוא מנהל תחנת כבלים פיראטית החי עם אמו בשיכון קשה יום בקריית ים (עיר בארץ). הוא נוהג לספר בדיחות דעת על רומנים עם נשים, עד שהוא מתאהב באמת במיכאלה (אביגיל אריאלי), שחקנית צעירה שעוברת לגור בקרבתו. העלילה עוקבת אחרי חיזוריו הכושלים של ויקטור למיכאלה. הסרט נחשב לאחד מיצירותיו המצליחות ביותר של גביזון, עם הישגים כמו שמונה פרסי אופיר ופרסים נוספים בפסטיבלים בינלאומיים. "חולה אהבה" הפך במהרה לסרט פולחן המוערך על ידי קהלי צופים נרחבים.

"האסונות של נינה" (2003) - סרט הבכורה הגדול של גביזון  

"האסונות של נינה" נחשב לסרט הבכורה הגדולה של גביזון. הסרט זכה להצלחהמסחרית אדירה עם למעלה מ-140 אלף צופים והיה הסרט הישראלי המכניס ביותר בשנת 2003. העלילה המרכזית עוקבת אחר נדב (איתן שריר), נער בן 12 שעובר לגור אצל דודתו נינה (איילת זורר) לאחר מות בעלה. נדב פיתח אהבה נערית ומיוסרת לדודתו, בזמן שנינה חווה תהליך רגשי משלה. במהלך הסרט מוצגים גם קשרים משפחתיים סבוכים וגעגוע לתא המשפחתי השלם. זהו אחד מסרטיו המצליחים ביותר של גביזון ממבחינת הצלחה מסחרית, ביקורות והישגים עם 11 פרסי אופיר, פרסים בפסטיבל ירושלים ועוד.      

"געגועים" (2017) - שלב בוגר ביצירתו של גביזון

בסרטו "געגועים" מ-2017, גביזון יצר עלילה מורכבת ורגישה הבוחנת יחסים ואבהות. השחקנים שי אביבי ואסי לוי גילמו את אריאל ורונית, זוג לשעבר שמתאחדים לאחר שרונית מגלה לאריאל שהם היו להם בן משותף אדם (אדם גבאי) שנהרג לאחרונה בתאונה. אריאל יוצא למסע של התוודעות לחייו של אדם, נפגש עם אנשים וסיטואציות שמשרטטים את דמותו. מבקרים רבים ציינו את הבגרות והעומק הרגשי של "געגועים" בהשוואה ליצירות קודמות של גביזון. הסרט גם קיבל ביקורות נלהבות על ההפקה האיכותית והמשחק, והצביע על שלב חדש וייחודי בקריירה הבוגרת יותר של גביזון.

"געגוע" (2017) - סרטו הבוגר של גביזון  

בסרטו "געגועים" מ-2017, גביזון שילב שחקנים מפורסמים כמו שי אביבי ואסי לוי. העלילה המורכבת עוקבת אחרי אריאל שנפגש לאחר עשרים שנה עם רונית, אהבתו לשעבר, ומגלה שיש להם בן משותף שנהרג לאחרונה בתאונה. גביזון קיבל ביקורות חיוביות על עומקה של העלילה וההפקה האיכותית של "געגועים", המבשר על שלב בוגר יותר ביצירתו.

קריירה טלוויזיונית עשירה וסדרת "אבידות ומציאות"

מלבד עבודתו בקולנוע, לגביזון קריירה עשירה גם בטלוויזיה. בין השנים 2001-2007, הוא שימש כמנהל מחלקת הדרמה בערוצים 10 ו"רשת", כעורך תסריט לסדרות דוגמת "מעורב ירושלמי", "אהבה זה כואב" ו"הכל דבש". בשנים 2007-2008 ביים גביזון את הסדרה "אבידות ומציאות", שעסקה בקשרים משפחתיים ורומנים מחוץ לנישואין. לסדרה קדם סרט קולנוע בכורה באותו שם.    

עבודתו האקדמית בהוראת תסריטאות ובימוי

נוסף על פעילותו היוצרת, גביזון משמש גם כפרופסור נלווה בחוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב (אוניברסיטה בארץ). הוא מרצה בסדנאות כתיבת תסריט ובימוי, ותורם מניסיונו העשיר להכשרת דור חדש של יוצרים. לאורך הקריירה המגוונת שלו, גביזון הותיר חותם משמעותי על תרבות הקולנוע והטלוויזיה הישראלית עם יצירות שקנו להן מעמד של קלאסיקות.



מודעות






פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: שורו (סרט בבימויו של שבי גביזון ובכיכובם של משה איבגי וקרן מור)
פתרון 5 אותיות:
 
געגוע (מסרטי שבי גביזון)
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: אבידות ומציאות, אהבה זה כואב, האסונות של נינה, חולה אהבה בשיכון ג'
ביטויים דומים: מסרטי שבי גביזון תשחץ, מסרטי שבי גביזון תשבץ, רשימת סרטים שבי גביזון
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו