רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ בגליל התחתון | קיבוץ בגליל התחתון תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קיבוץ בגליל התחתון. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קיבוץ בגליל התחתון" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קיבוץ בגליל התחתון בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הגליל התחתון הוא אזור מגוון ומרתק, הממוקם בצפון הארץ. האזור כולל נופים יפיפיים, היסטוריה עשירה, תרבות ייחודית וקהילות חיים תוססות.

אחד המאפיינים הייחודיים של הגליל התחתון הוא הימצאותם של מספר רב של קיבוצים. הקיבוצים בגליל התחתון הוקמו על ידי קבוצות של עולים ששאפו לבנות חברה חדשה על בסיס עקרונות של שיתוף, עבודה חקלאית ומעורבות בחברה.

כיום, קיימים בגליל התחתון מספר קיבוצים, המאכלסים כ-13,000 תושבים. הקיבוצים בגליל התחתון פועלים במגוון תחומים, ביניהם: חקלאות, תעשייה, תיירות, חינוך, רווחה ושירותים.

שלושת הקיבוצים הבאים הם דוגמאות אופייניות לקיבוצים בגליל התחתון:

  • בית קשת הוא קיבוץ שיתופי ותיק, שנוסד בשנת 1944. הקיבוץ ממוקם בגובה של כ-175 מטר מעל פני הים. בית קשת מתמחה בחקלאות, בענפי גידולי שדה ורפת. הקיבוץ ברשימת עשרת הקיבוצים העשירים בישראל.
  • בית רימון הוא קיבוץ שיתופי צעיר, שנוסד בשנת 1977. הקיבוץ ממוקם על רכס הר תורען, בגובה של כ-396 מטר מעל פני הים. בית רימון מתמחה בגידולי שדה, רפתות ולולים.
  • לביא הוא קיבוץ דתי, שנוסד בשנת 1949. הקיבוץ ממוקם בגובה של כ-310 מטר מעל פני הים, בסמוך לטבריה. לביא מתמחה בגידולי חקלאות שונים, רפת, עדר בקר לבשר ומפטמה.

הקיבוצים בגליל התחתון מהווים חלק חשוב מהאזור. הם תורמים לפיתוח הכלכלי, החברתי והתרבותי של האזור, ומספקים מקום מגורים איכותי לתושבי האזור.

איך זה לחיות בקיבוץ ?

החיים בקיבוץ מבוססים על עקרונות של שיתוף, שוויון ועבודה עצמית. הקיבוץ הוא קהילה קטנה יחסית, שבה כל חברי הקיבוץ מכירים זה את זה היטב.

חיי הקהילה

החיים בקיבוץ מתקיימים בקהילה משותפת. כל חברי הקיבוץ שותפים בנכסים המשותפים של הקיבוץ, כגון הבית, המשק, החינוך ועוד. החינוך בקיבוץ הוא חינוך משותף, שבו כל הילדים לומדים יחד, מגיל ינקות ועד בגרות. העבודה בקיבוץ היא עבודה משותפת. כל חברי הקיבוץ עובדים במשק הקיבוץ, בענפי חקלאות, תעשייה ושירותים.

חיי המשפחה

בעבר, הייתה נהוגה בקיבוצים לינה משותפת של הילדים, כלומר הילדים גרו בבתי ילדים משותפים, ולא בדירות ההורים. בשנים האחרונות, חל שינוי במדיניות זו, ורוב הקיבוצים עברו ללינה משפחתית.

האתגרים של חיי הקיבוץ

חיי הקיבוץ מתמודדים עם מספר אתגרים, כגון:

  • האוכלוסייה הקיבוצית מזדקנת, ויש פחות צעירים שמצטרפים לקיבוצים.
  • הקיבוצים מתמודדים עם קשיים כלכליים, בשל עלויות הקיום הגבוהות והירידה בהכנסות.
  • ישנם חילוקי דעות בקרב חברי הקיבוצים לגבי עתיד הקיבוץ, כגון האם יש לשמר את הערכים הקיבוציים המסורתיים, או להשתנות בהתאם לעולם המודרני.

בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: גבע, יחד, פלך (קיבוץ בגליל התחתון)   
פתרון 4 אותיות: אשבל, גלעד, דליה, לביא (קיבוץ בגליל התחתון, הוקם ב-1949), לוטם, מורן (קיבוץ בגליל התחתון), רביד, תובל
פתרון 5 אותיות: הזורע (קיבוץ בגליל), הרדוף, כישור, מגידו, קדרים
פתרון 6 אותיות: אלונים, חפציבה, יזרעאל
פתרון 7 אותיות: הסוללים (קיבוץ בגליל התחתון)  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון 2 מילים ומעלה: בית אלפא, בית השיטה, בית קשת (קיבוץ בגליל התחתון), בית רימון, גבעת עוז, משמר העמק, עין דור (קיבוץ בגליל התחתון, נוסד ב-1948, נקרא על שם יישוב מקראי בשם זהה)עין השופט, רמות מנשה, רמת השופט, שער העמקים, תל יוסף
ביטויים דומים: קיבוץ בגליל התחתון תשחץ, קיבוץ בגליל התחתון תשבץ, יישוב בגליל התחתון, קיבוץ בגליל המערבי, קיבוץ בגליל העליון, קיבוץ בגליל
לחיפוש תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

9 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו