רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


תכשירים לטיפוח היופי | תכשיר קוסמטי תשבץ | תכשירי יופי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה תכשירים לטיפוח היופי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "תכשירי יופי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה תכשיר קוסמטי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בהצלחה !

הביטוי "תכשירים לטיפוח היופי" פותח צוהר לעולם מרתק של טיפוח עצמי, שיפור המראה החיצוני וחיזוק הביטחון האישי. עולם זה, המכונה גם "קוסמטיקה", מציע מגוון רחב של כלים וטיפולים, החל מצביעת שיער ועיצובם ועד ניקוי עור הפנים, טיפוח כפות ידיים ורגליים (מניקור ופדיקור) ואף הסרת שיער לצמיתות.

בעבר, תחום היופי נתפס כנחלתן הבלעדית של נשים, אך כיום גברים רבים מוצאים בו עניין ונהנים מהיתרונות הרבים שהוא מציע. יותר ויותר גברים משלבים טיפולים קוסמטיים בשגרת הטיפוח שלהם, מתוך רצון להרגיש טוב יותר עם עצמם ולשדר מראה מטופח ומקצועי.

בין אם אתם נשים או גברים, עולם היופי פותח לכם דלתות אל עבר הרגשה נעימה יותר, ביטחון עצמי גבוה יותר ומראה זוהר וחיוני. אז קדימה, צאו למסע גילוי אישי, התנסו בטיפולים שונים וגלו את הדרך


עולם הקוסמטיקה

קוסמטיקה הינה תחום רב-תחומי העוסק בטיפוח ובשיפור המראה החיצוני של הגוף, תוך שימוש במגוון רחב של תכשירים וטיפולים. ענף זה שם דגש מיוחד על טיפוח עור הפנים, השיער והציפורניים, תוך התייחסות הן להיבטים האסתטיים והן להיבטים הבריאותיים.

טיפוח השיער

תחום טיפוח השיער כולל שימוש במוצרים ייעודיים, כגון שמפו, קונדישנר, מסכות, תכשירים לעיצוב השיער וצבעים, במטרה לשמור על בריאותו, חוזקו ומראהו האסתטי. טיפולים אלו נועדו להתמודד עם אתגרים שונים, כגון נשירת שיער, קשקשים, קצוות מפוצלים ועוד.

טיפוח העור

טיפוח העור הינו נדבך מרכזי בתחום הקוסמטיקה, ומתמקד בהגנה על עור הפנים והגוף, תוך שמירה על בריאותו, גמישותו ורכותו. טיפולים אלו כוללים שימוש בקרמים, סרומים, פילינגים, טיפולי לחות ועוד, תוך התאמתם לסוג העור ולצרכיו הייחודיים.

טיפוח הציפורניים

תחום טיפוח הציפורניים שם דגש על שמירה על בריאותן וחוזקן של הציפורניים, תוך עיצובן והוספת מראה אסתטי. טיפולים אלו כוללים שימוש בלק, מרכך ציפורניים, מקלות לציפורניים ועוד, תוך הקפדה על טכניקות עבודה נכונות.

איפור

איפור פנים מהווה כלי רב עוצמה המאפשר הדגשת תווי הפנים, הסתרת פגמים ויצירת מראות מגוונים בהתאם לטעם אישי ולסיטואציה. תחום זה כולל מגוון רחב של מוצרים, כגון צלליות, אייליינר, מסקרה, סומק ועוד, וכן טכניקות איפור שונות.

טיפולים נוספים:

עולם הקוסמטיקה מציע מגוון רחב של טיפולים נוספים, כגון הסרת שיער בשיטות שונות, טיפולי אנטי-אייג'ינג, טיפולי פנים מקצועיים ועוד. טיפולים אלו נועדו לתת מענה לצרכים ספציפיים ולשפר את מראה הגוף באופן משמעותי.

לסיכום:

עולם הקוסמטיקה הינו ענף דינמי ומתפתח, המציע מגוון רחב של פתרונות לשמירה על יופי הגוף ובריאותו. בחירת תכשירים וטיפולים מתאימים, תוך הקפדה על איכות ובטיחות, הינה חיונית להשגת תוצאות מיטביות ולשמירה על בריאות הגוף לאורך זמן. בהצלחה!



מודעות





פתרון 2 אותיות: לק (תכשיר קוסמטי לציפורניים)
פתרון 3 אותיות: טלק, קרם (תכשיר קוסמטי למריחה), רוז' (סומק)
פתרון 4 אותיות: אודם, סומק (תכשיר קוסמטי), רימל (תכשיר קוסמטי
פתרון 5 אותיות: מסקרה, 
פודרה, שפתון (תכשיר קוסמטי)
פתרון 6 אותיות: פילינג
פתרון 7 אותיות: 
קונסילר, תמרוקים (תכשירי יופי)  
פתרון 8 אותיות ומעלה: קוסמטיקה  
פתרון של שתי מילים ומעלה: הסרת שיער, קוצץ ציפורניים, קרם לחות
ביטויים דומים: תכשירים לטיפוח היופי, תכשירים לטיפוח היופי מילון, "קוסמטיקאי", צבע ללחיים, אבקת איפור
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

6 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו