רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי | קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

דחק את השעה: כשקוצר הרוח משתלט

תארו לכם שאתם רצים לתפוס אוטובוס שעומד לצאת מהתחנה, או מנסים לסיים עבודה חשובה דקות לפני המועד האחרון. זוהי בדיוק התחושה של "לדחוק את השעה" – להיות בלחץ של זמן, להרגיש שהזמן אוזל ושאנחנו חייבים להספיק הכול מהר. לפעמים זה קורה בגלל דברים חיצוניים, כמו פקק תנועה או מבחן פתע, ולפעמים זה בגללנו – כי דחינו הכול לרגע האחרון. כך או כך, "דחק את השעה" מתאר מצב שבו אנחנו מרגישים לחוצים, חסרי סבלנות וממהרים לסיים הכול בלי לחשוב יותר מדי.

למה אנחנו דוחקים את השעה?

הסיבות לדחיקת השעה רבות ומגוונות. לפעמים אנחנו פשוט לא טובים בלתכנן את הזמן שלנו, ולפעמים יש הפתעות שמשבשות לנו את התוכניות. לפעמים אנחנו דוחים משימות כי הן לא נעימות לנו, ואז מוצאים את עצמנו דוחקים את השעה ברגע האחרון. חשוב לזכור שגם אורח החיים המודרני, עם כל הטכנולוגיה והרשתות החברתיות, תורם לתחושת הלחץ והדחיפות. אנחנו מוקפים בגירויים ומידע, וקשה לנו למצוא רגעים של שקט ורגיעה.

מתי דחיקת השעה היא בעייתית?

לפעמים דחיקת השעה היא הכרחית, כמו במקרה של חירום או מצב מסכן חיים. אבל כשזה קורה בתדירות גבוהה, זה עלול להיות בעייתי. דחיקת השעה עלולה לגרום למתח, חרדה ואפילו לדיכאון. היא עלולה גם לפגוע ביכולת שלנו לחשוב בצורה צלולה ולקבל החלטות טובות. בנוסף, כשאנחנו דוחקים את השעה, אנחנו עלולים לעשות טעויות ולפגוע בעצמנו ובאחרים. לדוגמה, נהג הדוחק את השעה עלול לסכן את חייו ואת חיי הנוסעים שלו.

איך אפשר להפסיק לדחוק את השעה?

החדשות הטובות הן שאפשר ללמוד לנהל את הזמן שלנו בצורה יעילה יותר. כדאי לתכנן את היום שלנו מראש, לקבוע סדרי עדיפויות ולפרק משימות גדולות למשימות קטנות יותר. חשוב גם ללמוד לומר "לא" ולדחות בקשות שלא מתאימות לנו, כדי שלא נמצא את עצמנו עמוסים מדי. בנוסף, כדאי לתרגל מיינדפולנס וטכניקות הרפיה אחרות, כדי להפחית את המתח והחרדה.

לסיכום

"דחק את השעה" הוא ביטוי שמתאר תחושה שכולנו מכירים. חשוב להיות מודעים לגורמים שמובילים אותנו לדחוק את השעה, ולהבין את ההשלכות השליליות שעלולות להיות לכך. עם קצת מודעות ותרגול, אנחנו יכולים ללמוד לנהל את הזמן שלנו בצורה יעילה יותר, ולהפחית את הצורך לדחוק את השעה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
דחק את השעה (נחפז יתר על המידה)
ביטויים דומים: קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי מילה נרדפת, קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי פירוש, קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי 9 אותיות, מה זה קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי?, קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו