רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי | מיהר מדי, קצרה רוחו מלהמתין תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מיהר מדי, קצרה רוחו מלהמתין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

דחק את השעה: כשחוסר הסבלנות משתלט

כולנו מכירים את התחושה הזאת: לחץ זמן, דופק מואץ, הרגשה שצריך לרוץ ממאה למאה כדי להספיק הכול. זה בדיוק מה שהביטוי "דחק את השעה" מתאר – מצב שבו אנחנו ממהרים בטירוף, חסרי סבלנות, ורק רוצים שהזמן יעבור מהר יותר כדי שנספיק לעשות את מה שאנחנו צריכים.

למה אנחנו דוחקים את השעה?

לפעמים, דחיקת השעה נובעת מלחץ חיצוני. תארו לכם שאתם צריכים להגיש עבודה חשובה בעוד שעה, או שאתם מאחרים לפגישה קריטית. במצבים כאלה, אין ברירה אלא לרוץ מהר, לדחוק את השעה ולנסות להספיק הכול בזמן.

אבל לפעמים, דחיקת השעה נובעת דווקא מתוכנו. אנחנו חסרי סבלנות, רוצים הכול כאן ועכשיו, ולא מוכנים לחכות. אנחנו כמו ילד קטן שרוצה ממתק ומנדנד לאמא שלו עד שהיא נכנעת.

הסכנה שבדחיקת השעה

חשוב לזכור שדחיקת השעה לא תמיד דבר טוב. כשאנחנו ממהרים ומלחיצים את עצמנו, אנחנו עלולים לעשות טעויות, לשכוח דברים ולפגוע בעצמנו ובסובבים אותנו.

תארו לכם נהג שדוחק את השעה בכביש. הוא נוסע מהר, עוקף מכוניות בצורה מסוכנת, ומסכן את חייו ואת חיי האחרים. בדיוק כמו הנהג הזה, גם אנחנו עלולים "להתנגש" בדברים כשאנחנו דוחקים את השעה.

סיפורו של אבשלום

בגמרא מסופר על אבשלום, בנו של דוד המלך, שדחק את השעה ורצה למלוך עוד בימי חיי אביו. הוא לא היה מוכן לחכות לתורו, וחשב שאם יפעל במהירות ובכוח, יצליח להשיג את מטרתו. אבל אבשלום טעה. הוא הוביל מרד נגד אביו, ובסופו של דבר נהרג בקרב.

סיפורו של אבשלום מלמד אותנו שחוסר סבלנות ודחיקת השעה עלולים להיות הרסניים. לפעמים, כדאי לקחת נשימה עמוקה, להירגע, ולחכות בסבלנות לרגע המתאים.

איך להפסיק לדחוק את השעה?

אז מה אנחנו יכולים לעשות כדי להפסיק לדחוק את השעה? הנה כמה טיפים:
תכנון זמן: נסו לתכנן את הזמן שלכם בצורה יעילה. רשמו את המשימות שאתם צריכים לבצע, ותנו לכל משימה את הזמן המתאים.
סבלנות: תרגלו סבלנות. לפעמים, דברים לוקחים זמן, ואין טעם לנסות להאיץ אותם בכוח.
נשימות עמוקות: כשאתם מרגישים לחץ ודחיפות, קחו כמה נשימות עמוקות ונסו להירגע.
הפסקות: אל תשכחו לקחת הפסקות במהלך היום. הפסקות קצרות יעזרו לכם להתאוורר, להירגע ולחזור למשימות עם אנרגיות חדשות.

לסיכום, דחיקת השעה היא תחושה מוכרת לכולנו. לפעמים היא נובעת מלחץ חיצוני, ולפעמים מתוכנו. חשוב לזכור שדחיקת השעה עלולה להיות הרסנית, ולכן כדאי לנסות להימנע ממנה ככל האפשר. תכננו את הזמן שלכם בצורה יעילה, תרגלו סבלנות, וקחו הפסקות כדי להירגע ולחזור למשימות עם אנרגיות חדשות. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
דחק את השעה
ביטויים דומים: מיהר מדי, קצרה רוחו מלהמתין פירוש, מיהר מדי, קצרה רוחו מלהמתין תשבץ, מיהר מדי, קצרה רוחו מלהמתין תשחץ, מיהר מדי, קצרה רוחו מלהמתין מילה נרדפת, קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי תשבץ, קצרה רוחו מלהמתין, מיהר מדי 9 אותיות, נחפז יתר על המידה
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו