רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עוף הקרוב לתרנגול | עוף הקרוב לתרנגול תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עוף הקרוב לתרנגול. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עוף הקרוב לתרנגול" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עוף הקרוב לתרנגול בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

התרנגולאים: אימפריה נוצתית עתיקה ומגוונת

סדרת התרנגולאים (Galliformes) היא קבוצה מרתקת של עופות המונה כ-280 מינים, ביניהם תרנגולות, פסיון, שליו, פנינייה ועוד. קבוצה זו מאופיינת במגוון עצום של צורות, גדלים, צבעים והתנהגויות, וניתן למצוא אותה כמעט בכל יבשת בעולם, למעט אנטארקטיקה.

המשפחות המרכזיות: פסיפס של ייחודיות

בין המשפחות הבולטות בסדרת התרנגולאים ניתן למצוא את הפסיוניים (Phasianidae), הכוללים את הפסיון המפואר, התרנגול הודו המרהיב והטאוס המרהיב. משפחה זו ידועה בנוצותיה הצבעוניות ובטקסי החיזור המורכבים שלה. משפחת השליווים (Phasianidae) כוללת מינים קטנים יותר, כמו השליו המצוי, והיא מאופיינת ביכולת התעופה המוגבלת שלה. משפחת הפנינייתיים (Numididae) ידועה בקריאותיה הייחודיות ובנוצותיה המנוקדות, וניתן למצוא אותה בעיקר באפריקה.

אבולוציה מרתקת: מסע דרך הזמן

סדרת התרנגולאים עברה אבולוציה מרשימה לאורך מיליוני שנים. המאובנים העתיקים ביותר של עופות אלו מתוארכים לתקופת הקרטיקון, לפני כ-100 מיליון שנה. מאז, עברו התרנגולאים שינויים רבים, תוך התאמה לתנאים סביבתיים מגוונים. תהליך זה הוביל להתפתחות של מגוון עצום של מינים, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו.

קשרים בין-מיניים: רשת מורכבת של אינטראקציות

העולם של סדרת התרנגולאים שופע בקשרים מורכבים בין מינים שונים. חלק מהמינים טורפים מינים אחרים, בעוד שאחרים חיים בשיתוף פעולה. ישנם גם מינים המתחרים זה בזה על מזון ובתי גידול. קשרים אלו תורמים לתפקוד התקין של המערכות האקולוגיות שבהן חיים התרנגולאים.

התנהגויות מיוחדות: עולם שלם של פלאים

סדרת התרנגולאים ידועה במגוון רחב של התנהגויות מיוחדות. חלק מהמינים ידועים בטקסי החיזור המורכבים שלהם, הכוללים ריקודים, שירה ותצוגות נוצות מרשימות. מינים אחרים ידועים ביכולת החיקוי המדהימה שלהם, או ביכולתם לחקות קולות של בעלי חיים אחרים. התנהגויות אלו הן תוצאה של אבולוציה לאורך מיליוני שנים, והן משחקות תפקיד חשוב בהישרדותם ובהתרבותם של התרנגולאים.

חשיבות כלכלית ותרבותית: תרומה משמעותית לחברה האנושית

בני האדם מנצלים את התרנגולאים למטרות שונות כבר אלפי שנים. תרנגולות הן אחד ממקורות החלבון החשובים ביותר בעולם, וביציהן משמשות במגוון מאכלים. מינים אחרים, כמו הפסיון, מגודלים לצורך ציד ספורטיבי. התרנגולאים משחקים גם תפקיד חשוב בתרבויות רבות ברחבי העולם, ומופיעים במיתולוגיות, באגדות ובאמנות.

איומים ואתגרים: עתיד לא בטוח עבור התרנגולאים

סדרת התרנגולאים מתמודדת עם איומים רבים, ביניהם אובדן בתי גידול, ציד בלתי חוקי וזיהום סביבתי. איומים אלו גרמו לירידה משמעותית באוכלוסיות של מינים רבים, ואף הביאו להכחדתם של מספר מינים. חשוב לפעול להגנה על סדרת התרנגולאים ועל המגוון הביולוגי העשיר שהיא מכילה. ניתן לעשות זאת באמצעות הקמת שמורות טבע, פיתוח תוכניות ניהול בר-קיימא לבתי גידול, חינוך והסברה לציבור, ופיתוח טכנולוגיות חדשות למאבק בציד ובזיהום.

השמירה על המגוון הביולוגי: אחריות משותפת

השמירה על סדרת התרנגולאים ועל המגוון הביולוגי בכלל היא אחריות משותפת של כל בני האדם. כולנו יכולים לתרום למאמץ זה, גם בצעדים קטנים. ניתן לצמצם את צריכת המוצרים מן החי, לבחור במוצרים ידידותיים לסביבה, לתמוך בארגונים העוסקים בשמירת טבע, ולהפיץ מודעות לחשיבות השמירה על המגוון הביולוגי.

סיכום: עולם מרתק ששווה להגן עליו

סדרת התרנגולאים היא קבוצה מרתקת של עופות המהווה חלק בלתי נפרד מהמגוון הביולוגי העשיר של כדור הארץ. מינים אלו מאופיינים במגוון עצום של צורות, גדלים, צבעים והתנהגויות, והם ממלאים תפקיד חשוב במערכות האקולוגיות שבהן הם חיים. חשוב להגן על סדרת התרנגולאים מפני האיומים הרבים שעימם היא מתמודדת, ולפעול לשמירה על המגוון הביולוגי העשיר שהיא מכילה. עתידם של התרנגולאים, ושל כדור הארץ כולו, תלוי בנו. בהצלחה !




מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: הוקו, שליו
פתרון 5 אותיות: דגרתל, שכווי
פתרון 6 אותיות: פניניה, פנינית 
פתרון 7 אותיות: 
פנינייה  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
הוקו כהה, פניניית הקסדה, שליו מצויץ
ביטויים דומים: עוף הקרוב לתרנגול 6 אותיות, עוף הקרוב לתרנגול מילון, עוף הקרוב לתרנגול תשחץ, עוף הקרוב לתרנגול תשבץ, מה זה עוף הקרוב לתרנגול? , שם של עוף הקרוב לתרנגול
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו