רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


רב מידות | רב מידות תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה רב מידות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "רב-מידות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה רב מידות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מעבר לאינסוף: מסע אל עולמות אדירים של רב-ממדיות


בעולם בו אנו חיים, אנו רגילים לחשוב במונחים של "גדול" ו"קטן", "גבוה" ו"נמוך", "רחב" ו"צר". מושגים אלו, המבוססים על אי-שוויון מתמטי, עוזרים לנו לתפוס את המציאות ולהשוות בין גדלים שונים. אולם, מה קורה כאשר אנו נתקלים בתופעות כה עצומות, עד כי מושגי ההשוואה הרגילים מאבדים ממשמעותם? במאמר זה נצא למסע אל עולמות אדירים של רב-ממדיות, נחקור את משמעותם של המושגים "רב מידות", "אדיר", "גדול", "ענק" ו"רחב" בתחומים שונים, וננסה להבין כיצד הם קוראים תיגר על תפיסת המציאות שלנו.

רב מידות במתמטיקה – אינסוף כנקודת מוצא

המתמטיקה, כמדע העוסק במספרים, צורות ומבנים, מציעה לנו כלים רבי עוצמה להבנת הרב-ממדיות. מושג האינסוף, המהווה אבן יסוד במתמטיקה, מאפשר לנו לחשוב על גדלים שמעבר ליכולת התפיסה האנושית. קיימים סוגים שונים של אינסוף, כמו עוצמות וסודרים, שכל אחד מהם מציג היבט אחר של האינסוף המתמטי. לדוגמה, עוצמת קבוצת המספרים הטבעיים שונה מעוצמת קבוצת המספרים הממשיים, אף על פי ששתי הקבוצות הן אינסופיות.

המתמטיקה מציעה גם דוגמאות רבות לרב-ממדיות. מרחבים וקטוריים, למשל, יכולים להיות בעלי מספר אינסופי של ממדים, כאשר כל וקטור במרחב מתואר על ידי קואורדינטות רבות. גם גאומטריות לא אוקלידיות, כמו הגאומטריה ההיפרבולית והגאומטריה האליפטית, מציגות מרחבים בעלי תכונות שונות מהמרחב האוקלידי המוכר לנו, ומאפשרות לנו לחשוב על רב-ממדיות בדרכים חדשות.

אדירות בטבע – היכן ש"גדול" הוא אנדרסטייטמנט

הטבע מציג בפנינו תופעות אדירות שמציבות את מושג הגודל בפרספקטיבה חדשה. גלקסיות, למשל, הן אוסף עצום של כוכבים, גז ואבק, המשתרעות על פני מרחקים של מיליוני שנות אור. חורים שחורים, שהם אזורים בחלל בעלי כוח משיכה כה חזק שאפילו אור אינו יכול להימלט מהם, הם דוגמה נוספת לתופעה טבעית אדירה. גם התפרצויות סופרנובה, שהן פיצוצים אדירים של כוכבים, ומבנים גאולוגיים עצומים כמו הרי געש וקניונים, מעוררים בנו תחושת פליאה ויראה לנוכח אדירות הטבע.

ענקים במיתולוגיה ובפולקלור – סיפורים שוברי שוויון

סיפורי ענקים מופיעים במיתולוגיות ובפולקלור של תרבויות רבות ברחבי העולם. דמויות כמו גוליית, הטיטאנים במיתולוגיה היוונית, היוטונים במיתולוגיה הנורדית והענקים בתנ"ך, מסמלות כוחות טבע אדירים, אתגרים אנושיים ושאיפה לגדולה. סיפורים אלו משקפים את הפחד והמשיכה האנושית לגדלים עצומים, ואת הצורך להתמודד עם אי-שוויון ועם פחד.

אדריכלות מונומנטלית – מבנים שפורצים את גבולות הדמיון

לאורך ההיסטוריה האנושית, בני האדם בנו מבנים אדירים שנועדו להרשים, להפחיד, לעורר יראה ולהנציח את הישגיהם. הפירמידות במצרים, החומה הסינית, מקדשים עתיקים באירופה ובאסיה, וגורדי שחקים מודרניים כמו בורג' ח'ליפה, הם רק חלק מהמבנים המונומנטליים שנוצרו על ידי האדם. מבנים אלו מתאפיינים בגובה רב, בנפח עצום, בפרופורציות מרשימות ובשימוש בחומרים עמידים ויקרים. הם משקפים את השאיפה האנושית לגדולה, את היכולת להתגבר על אתגרים טכנולוגיים ואת הרצון להשאיר חותם על העולם.

ענקים בעולם הדיגיטלי – האם הגודל קובע?

בעידן הדיגיטלי, אנו עדים לצמיחתן של חברות טכנולוגיה ענקיות כמו גוגל, אמזון, פייסבוק ואפל. חברות אלו, המכונות לעתים "ענקיות הטכנולוגיה", שולטות בשווקים רבים ומעסיקות מיליוני עובדים ברחבי העולם. הן מציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים, משפיעות על חיינו במגוון תחומים ומעוררות שאלות אתיות וחברתיות בנוגע לריכוזיות הכוח וההשפעה שלהן על החברה והכלכלה.

סיכום – מעבר לאינסוף, אל עבר עתיד של רב-ממדיות

במאמר זה יצאנו למסע אל עולמות אדירים של רב-ממדיות, חקרנו את משמעותם של המושגים "רב מידות", "אדיר", "גדול", "ענק" ו"רחב" בתחומים שונים, והבנו כיצד הם קוראים תיגר על תפיסת המציאות שלנו. ראינו כיצד המתמטיקה מציעה לנו כלים לחשוב על אינסוף ועל רב-ממדיות, כיצד הטבע מציג בפנינו תופעות אדירות שמעוררות בנו פליאה ויראה, כיצד המיתולוגיה והפולקלור משקפים את הפחד והמשיכה האנושית לגדלים עצומים, כיצד האדריכלות המונומנטלית מעידה על השאיפה האנושית לגדולה, וכיצד ענקיות הטכנולוגיה מעצבות את חיינו בעידן הדיגיטלי.

המסע שלנו אל עבר הרב-ממדיות מזמין אותנו לחשוב מחדש על מושגי הגודל וההשוואה, ולהבין כי המציאות מורכבת ורחבה הרבה יותר ממה שאנו יכולים לתפוס. הוא מזכיר לנו כי האנושות תמיד שאפה לגדול ולהתפתח, וכי השאיפה הזו היא חלק בלתי נפרד מהטבע האנושי. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: ענק, רחב 
פתרון 4 אותיות: אדיר, גדול, כביר 

פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: רב מידות מילון, רב מידות מילה נרדפת, רב מידות 4 אותיות, רב מידות תשבץ, רב מידות תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו