רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


רב מידות | רב-מידות תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה רב מידות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "רב-מידות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה רב מידות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מילים משמעותיות

המילים "רב מידות", "אדיר", "גדול", "ענק" ו"רחב" מתארות מידות וגדלים שונים. הן יוצרות תמונה מנטלית של משהו עצום בממדיו הפיזיים או המטפוריים. בעולם המתמטי, סימנים כמו ≠, <, >, ≤ ו-≥ מייצגים אי-שוויונות שונות ומשמשים להשוואת גדלים. אך מעבר לזה, מילים אלו ממחישות רעיונות רחבים יותר של גדולה, עוצמה, והשפעה.

שורשים עתיקים

רעיון האי-שוויון והגדלים היחסיים נוכח כבר בתרבויות קדומות. הפירמידות המצריות, תהילות קרב מתקופת התלמוד, והוגים יווניים כמו ארכימדס ופיתגורס עסקו בגדלים, מידות, ופרופורציות. סימנים מתמטיים לאי-שוויון החלו להופיע בימי הביניים, כשחוקרים כמו תומא ברדוורדין ורנה דקארט פיתחו שפה סימבולית להשוואת גדלים.

גאומטריה, אלגברה ועוד

בגאומטריה, אי-שוויונות מתארות יחסים בין אורכים, שטחים ונפחים של צורות גאומטריות. בתחום האלגברה, אי-שוויונות חיוניות לפתרון משוואות ומערכות משוואות. בחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי, הן משמשות לחישוב קצבי שינוי ונפחים של גופים מורכבים. בסטטיסטיקה ובהסתברות, אי-שוויונות נחוצות לניתוח נתונים וחישובי סיכויים.

גדלים בטבע

בעולם הטבע קיימים גדלים אדירים - ענקיות הגלקסיה, מפלי המים הרבים, ההרים השחורים, ויערות הגשם הרחבים. הגאולוגים, הביולוגים והפיזיקאים חוקרים את המידות הענקיות הללו ואת השפעתן על מערכות אקולוגיות, כדור הארץ ועוד. גדלים אלו משפיעים על המחזור ההידרולוגי, המגוון הביולוגי, והתהליכים הגאולוגיים בכדור הארץ.

גדולה והערכה  

בתרבויות שונות, המושגים "גדול", "ענק" ו"רחב" קשורים לסמלי סטטוס, עוצמה והערכה. ארמונות ענקיים נבנו להפגנת עושר והדר. גנים רחבים היוו סמל לנדיבות. מונומנטים אדירים הוקמו לתהילת מנהיגים. כיום, חברות רבות שואפות ל"נתח שוק ענקי" כדי להראות הצלחה ועוצמה כלכלית. המושג "גדול" זכה להערכה מסוימת בחברה המערבית.

סיכום: מעבר למידות הפיזיות

המונחים "רב מידות", "אדיר", "גדול", "ענק" ו"רחב" חורגים מהמשמעות הפיזית שלהם. הם מייצגים רעיונות מופשטים של עוצמה, השפעה, יוקרה, והערכה. בין אם מדובר בסימנים מתמטיים, במטפורות ספרותיות, בגדלי טבע, או בייצוגים חברתיים - מונחים אלו משקפים את שאיפתנו האנושית לגדולה, משמעות, ויצירת חותם בעולם סביבנו. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: ענק, רחב 
פתרון 4 אותיות: 
אדיר, גדול, כביר 
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: רב מידות מילה נרדפת, רב מידות תשבץ, רב מידות תשחץ, רב מידות 4 אותיות, מה זה רב מידות?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו