רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שחקן אנגלי | שחקן אנגלי בעבר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שחקן אנגלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שחקן אנגלי בעבר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שחקן אנגלי בעבר בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הכירו את השחקנים האנגליים המצליחים ביותר

תעשיית הבידור הבריטית הניבה מגוון עשיר של שחקנים מוכשרים שהפכו למוכרים ברחבי העולם. שחקנים אנגליים, בזכות כישרונם המשחקי המרשים וההיצע הגדול של תוכן טלוויזיוני ובריטי איכותי, הצליחו לצבור מעריצים רבים בזירה הבינלאומית. בחלק גדול מהמקרים, הצלחתם העולמית התבססה על תפקידים מרכזיים בסדרות טלוויזיה ובסרטים פופולריים שנהנו מחשיפה נרחבת. תרומתם של השחקנים האנגליים חרגה מעבר להישגיהם האישיים, והם גם תרמו להעלאת המודעות ולהגברת הפופולריות של תוכניות טלוויזיה בריטיות ברחבי העולם, מה שהביא לחשיפה תרבותית רחבה יותר של התרבות הבריטית בכלל. 

גארי אולדמן ובן קינגסלי - שחקנים אנגליים ותיקים ומוערכים

גארי אולדמן ובן קינגסלי הם שניים משחקנים האנגליים הוותיקים והמוערכים ביותר שהשאירו חותם בל-יימחה על עולם הבידור. אולדמן, שנודע בזכות גילומים אקסצנטריים ובולטים של דמויות שוליים כמו סיד וישס בסרט הקאלט "סיד וננסי" מ-1986, וכן דרקולה בסרט האיקוני של פרנסיס פורד קופולה מ-1992, צבר מעריצים רבים בזכות סגנונו המשחקי הייחודי והבוטה. קריירה ארוכת שנים ומגוונת אפשרה לו ליישם את כישרונותיו לא רק בתפקידים אנטגוניסטיים אלא גם בדמויות חיוביות יותר כמו סיריוס בלק בסרטי הארי פוטר. מצידו, בן קינגסלי השיג פרסום עולמי והערכה רבה עם גילומו הבלתי-נשכח של המנהיג ההודי מהאטמה גנדי בסרט הביוגרפי "גנדי" משנת 1982, שזיכה אותו בפרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר. (153 מילים)

שחקנים אנגליים זוכי פרסים יוקרתיים

מעבר להצלחתם המסחרית וההערכה הציבורית, כמה משחקנים האנגליים המצליחים ביותר זכו גם בפרסים יוקרתיים על משחקם המרשים. גארי אולדמן קיבל את חותמת האישור הסופית בשנת 2018 כאשר זכה בפרס אוסקר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו כראש הממשלה הבריטי וינסטון צ'רצ'יל בסרט קולנוע הבריטי "שעה אפלה" . הוא גם זכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר - סרט דרמה, ובפרס גילדת שחקני המסך על אותו תפקיד. בן קינגסלי, כאמור, זכה בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר עבור גילומו המונומנטלי של גנדי, וזכיותיו כללו גם שני פרסי גלובוס הזהב ופרס באפט"א. כמו כן, קינגסלי היה מועמד לעוד שלושה פרסי אוסקר ולארבעה פרסי גלובוס הזהב במהלך קריירתו הארוכה והמכובדת. זכייתם של שחקנים אנגליים אלה בפרסים כה יוקרתיים היא עדות נוספת לכישרונם ולתרומתם המכריעה לעולם הבידור העולמי.

לסיכום:

שחקנים אנגליים כמו גארי אולדמן ובן קינגסלי הם דוגמאות מצוינות להשפעה העצומה שיש לכוכבי בידור בריטים על הזירה הבינלאומית. בזכות כישרונם המשחקי העצום, גילומיהם הבלתי-נשכחים של דמויות קולנועיות אייקוניות, והצלחתם לצבור מעריצים רבים ברחבי העולם, הם השאירו חותם של ממש בתעשיית הבידור העולמית ותרמו להגברת החשיפה למוצרי תרבות בריטיים. הפרסים היוקרתיים שזכו בהם, כמו פרס האוסקר, גלובוס הזהב ופרסים נוספים, מהווים ראיה נוספת להערכה שרוכשים שחקנים בריטים מעולים אלה בזירה הבינלאומית. יתרה מכך, הצלחתם של אולדמן וקינגסלי השפיעה וסללה את הדרך לדורות חדשים של שחקנים אנגליים להמשיך וליהנות מחשיפה גלובלית. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: לי
פתרון 3 אותיות: אלן, בין, כהן, לאו, מור, ניי, קין, ריד, תאו
פתרון 4 אותיות: 
בייל, ברנט, גרנט, מקיי, מקלן, נייט, פירת', קיין
פתרון 5 אותיות: איידל, ארליס, באמבר, בייקר, בראנה, ברטון, מקנלי, סנדרס, צ'פלין, ריקמן
פתרון 6 אותיות: אולדמן, גריפית', דיליין, הארטנל, הולנדר, רדקליף
פתרון 7 אותיות: אנדרווד, הוסקינס, הופקינס, סקופילד, פטינסון, קינגסלי
פתרון 8 אותיות ומעלה: אוליבייה, אטקינסון
פתרון של שתי מילים ומעלה:
איאן הארט, איאן מקלן, אליוט נייט, אלן ריקמן, אלפי אלן, אריק איידל, אוליבר ריד, אנתוני הופקינס, בוב הוסקינס, ביל ניי, בן קינגסלי, גארי אולדמן, גוד לאו, גון ת'או, ג'ורג' ארליס, ג'ורג' בייקר, ג'ורג' מקיי, ג'ורג' סנדרס, ג'יימי באמבר, דאדלי מור (דדלי מור), דניאל רדקליף, ויליאם הארטנל, ויל קין, טום הולנדר, יו גריפית', יו גרנט, כריסטיאן בייל, כריסטופר לי, לורנס אוליבייה, מייקל קיין, מישה ברטון, סאם אנדרווד, סטיבן דיליין, סמואל ברנט, סשה ברון כהן, פול סקופילד, פיטר סלרס, צ'ארלי צ'פלין, קווין מקנלי, קולין פירת', קנת בראנה, קרי גרנט, רואן אטקינסון, רוברט פטינסון, רוג'ר מור, ריצ'רד ברטון, שון בין
ביטויים דומים: שחקן אנגלי בעבר מילון, שחקן אנגלי בעבר תשבץ, שחקן אנגלי בעבר תשחץ, שחקן אנגלי בעבר שם משפחה, שחקן אנגלי בעבר 13 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו