רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי אריאל זילבר | שיר של אריאל זילבר תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משירי אריאל זילבר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שיר של אריאל זילבר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משירי אריאל זילבר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

אריאל זילבר - ביוגרפיה ורקע מוזיקלי

אריאל זילבר, שנולד ב-22 בספטמבר 1943 בתל אביב, הוא דמות מפתח במוזיקה הישראלית. בנם של הזמרת ברכה צפירה והכנר בן עמי זילבר, אריאל גדל בסביבה מוזיקלית עשירה. ילדותו הייתה מורכבת; בגיל 5 נשלח לגור כילד חוץ בקיבוץ גן שמואל, וחזר לבית הוריו רק בגיל 16. חוויות אלו השפיעו עמוקות על יצירתו המוזיקלית. זילבר החל את דרכו המוזיקלית בלימודים אצל ד"ר צבי קרן ובאקדמיה למוזיקה, ובשנת 1964 החל בקריירה מקצועית. הוא נסע לאנגליה ולצרפת, שם זכה להצלחה בעיקר ככותב מוזיקה לפרסומות. תקופה זו הייתה משמעותית בעיצוב סגנונו המוזיקלי, המשלב אלמנטים מהמוזיקה המערבית והמזרחית.

להקת תמוז וראשית הקריירה הסולו

בשנת 1974, זילבר הצטרף ללהקת תמוז, שהייתה מהלהקות המשפיעות ביותר על הרוק הישראלי. בתקופה זו יצר שירים כמו "ככה את רצית אותי" ו"הולך בטל", והיה שותף להלחנת "סוף עונת התפוזים". אולם, המתחים בין חברי הלהקה והרצון של זילבר לבטא את סגנונו האישי הובילו לפרישתו ב-1976. פרישה זו סימנה את תחילת הקריירה הסולו שלו, שהחלה עם הוצאת אלבום הבכורה "אריאל זילבר". אלבום זה כלל להיטים כמו "רוצי שמוליק" ו"בטי בם", וזיכה את זילבר בתואר זמר השנה במצעד הפזמונים העברי השנתי של רשת ג' לשנת תשל"ו. המעבר לקריירת סולו אפשר לזילבר לפתח את סגנונו הייחודי, המשלב אלמנטים של רוק, פופ ומוזיקה מזרחית.

"רוצי שמוליק קורא לך" - ניתוח השיר והצלחתו

"רוצי שמוליק קורא לך", או בשמו המוכר יותר "רוצי שמוליק", הוא אחד השירים המזוהים ביותר עם זילבר. השיר, שנכתב והולחן על ידי שמואל צ'יזיק, יצא לאור ב-1976 והיה חלק מאלבום הבכורה של זילבר. מעניין לציין כי זילבר ביקש תחילה להקליט את השיר עם להקת תמוז, אך חברי הלהקה סירבו, בטענה שהשיר אינו מתאים לקו המוזיקלי שלהם. החלטה זו הובילה את זילבר להקליט את השיר באופן עצמאי, מה שהיווה למעשה את תחילת דרכו כזמר סולו. השיר, שמשלב מנגינה קליטה עם מילים פשוטות אך אפקטיביות, הפך ללהיט מיידי. הוא שהה 8 שבועות רצופים במקום הראשון במצעדים השבועיים של רשת ג', ונבחר לשיר השנה במצעד הפזמונים העברי השנתי של התחנה לשנת תשל"ו. הצלחתו של "רוצי שמוליק" ביססה את מעמדו של זילבר כאחד היוצרים המובילים בזירת המוזיקה הישראלית.

"בחברה להגנת הטבע" - מאפייני השיר והקשר התרבותי

"בחברה להגנת הטבע" הוא עוד אחד מהשירים הבולטים בקריירה של זילבר. השיר, שנכתב והולחן על ידי שמוליק צ'יזיק, יצא לאור ב-1983 וזכה להצלחה רבה. הוא מתאפיין במבנה ייחודי, המורכב מחלקים שונים שלכאורה אין קשר ביניהם, אך יחד יוצרים תמונה שלמה ומעניינת. השיר משלב הומור עם ביקורת חברתית עדינה, ומתייחס לתופעות ומוסדות ישראליים מוכרים, כמו החברה להגנת הטבע. מעניין לציין כי השיר הוצע תחילה לאמנים אחרים כמו דויד ברוזה, דני סנדרסון ואריק איינשטיין, אך כולם סירבו להקליטו. זילבר, שזיהה את הפוטנציאל בשיר, הקליט אותו ועיבד אותו יחד עם איתן גדרון. התוצאה הייתה שיר שהפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית, והגיע למקום השני במצעד הפזמונים העברי השנתי לשנת התשמ"ג של רשת ג' ושל גלי צה"ל.

"ואיך שלא" - התפתחות השיר לאורך השנים

"ואיך שלא" הוא שיר נוסף שהפך לאחד מסימני ההיכר של זילבר. השיר, שנכתב, הולחן ובוצע על ידי זילבר עצמו, יצא לראשונה באלבומו "בה-דה-די-דיאה" בשנת 1989. השיר מתאפיין במנגינה קליטה ומילים פשוטות אך עמוקות, המתארות מערכת יחסים מורכבת. לאורך השנים, השיר זכה לפרשנויות שונות, כאשר היו שסברו שנכתב כשיר אהבה לכלבתו של זילבר, טענה שהוא הכחיש וטען כי נכתב כשיר אהבה לאשתו. "ואיך שלא" זכה לפופולריות מחודשת כאשר מוש בן ארי הקליט גרסת כיסוי לשיר ב-2001, שנכללה כרצועת בונוס באלבום הבכורה שלו. בשנת 2010, השיר עמד במרכזה של מחלוקת משפטית כאשר זילבר טען כי להקת הדג נחש השתמשה בלחן השיר ללא רשותו בשירם "מה נעשה". בפסק בוררות נקבע כי על הלהקה לפצות את זילבר ב-100,000 שקלים. לאחרונה, בדצמבר 2023, הזמר עומר אדם הוציא גרסת כיסוי לשיר, שזכתה להצלחה רבה והגיעה למקום ה-55 במצעד ההיטליסט.

סגנון מוזיקלי ותרומה למוזיקה הישראלית

סגנונו המוזיקלי של זילבר מתאפיין בשילוב ייחודי של אלמנטים מהרוק, הפופ והמוזיקה האתנית. לאורך הקריירה שלו, זילבר לא חשש לנסות דברים חדשים ולשלב סגנונות שונים, מה שהפך אותו לאחד היוצרים המגוונים והמעניינים במוזיקה הישראלית. הוא היה מחלוצי שילוב המוזיקה האתנית במיינסטרים הישראלי, כפי שבא לידי ביטוי באלבומו "מסך עשן" משנת 1999, שכלל מוזיקה ערבית וישראלית מקורית. תרומתו למוזיקה הישראלית זכתה להכרה רשמית כאשר בשנת 2014 הוענק לו פרס אקו"ם על תרומתו למוזיקה, ובשנת 2016 זכה בפרס אמ"י על מפעל חיים. זילבר השפיע על דורות של מוזיקאים ישראלים, והשירים שלו ממשיכים להיות מבוצעים ומעובדים על ידי אמנים צעירים עד היום.

התפתחות אישית ומקצועית לאורך השנים

לאורך הקריירה שלו, זילבר עבר שינויים אישיים ומקצועיים משמעותיים שהשפיעו על יצירתו. בתחילת שנות ה-2000, הוא היה פעיל במחאה נגד תוכנית ההתנתקות, ובאותה תקופה גם חזר בתשובה והפך לחסיד חב"ד. שינויים אלה באו לידי ביטוי ביצירתו, כפי שניתן לראות באלבומו "פוליטיקלי קורקט" משנת 2008, שכלל שירי מחאה פוליטיים. למרות הביקורת שספג לעיתים בגלל עמדותיו הפוליטיות, זילבר המשיך ליצור ולהופיע. בשנים האחרונות הוא הוציא אלבומים נוספים, כמו "העטלף והתרנגול" ב-2013 ו"בשמחה" ב-2019, המשקפים את התפתחותו האישית והמוזיקלית. זילבר ממשיך להיות דמות משמעותית בתעשיית המוזיקה הישראלית, כאשר שיריו ממשיכים לרגש ולהשפיע על קהלים חדשים וותיקים כאחד. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: אגדה יפנית, אהבה שקטה, אם תעזביני, אני שוכב לי על הגב, בטי בם, גינת ההפתעות, ואיך שלא, ויהי ערב ויהי בוקר, יש לי חלום, מיליארד סינים, מסך עשן, שבועיים בעיר זרה, שמש שמש
ביטויים דומים: שיר של אריאל זילבר תשחץ, שיר של אריאל זילבר תשבץ, שיר של אריאל זילבר מילון, משירי אריאל זילבר 7 אותיות, משירי אריאל זילבר מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו