רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שיח נוי בעל פרחים ריחניים | שיח נוי בעל פרחים ריחניים תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שיח נוי בעל פרחים ריחניים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שיח נוי בעל פרחים ריחניים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיח נוי בעל פרחים ריחניים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

שיחים ריחניים לגינה: חגיגה של ניחוחות וצבעים

גינה ריחנית היא חוויה חושית מיוחדת. היא מעוררת בנו תחושות של רוגע, שלווה ואושר. שיחים ריחניים הם דרך נפלאה להוסיף לגינה שלכם ניחוחות משכרים וצבעים מרהיבים. במאמר זה נסקור כמה מהשיחים הריחניים הפופולריים ביותר לגינה: לילך, אלמון הודי, יסמין, ויסטריה ואזוביון.

לילך: מלכת האביב הריחנית

הלילך (Syringa) הוא שיח נשיר ממשפחת הזיתיים, המוכר בזכות פריחתו המרהיבה והריחנית באביב. הלילך גדל לגובה של 2 עד 10 מטרים ומתאפיין בעלים בצורת לב ופרחים קטנים הגדלים באשכולות גדולים. צבעי הפריחה הנפוצים הם סגול, לבן וורוד. הלילך גדל בצורה הטובה ביותר באזורים בעלי אקלים ממוזג ודורש שמש מלאה וקרקע מנוקזת היטב. הלילך הסגול מסמל אהבה ראשונה, בעוד שהלילך הלבן מסמל תום ונעורים. בנוסף ליופיו וריחו, הלילך משמש גם ברפואה העממית לטיפול במחלות שונות.

אלמון הודי: מטפס ריחני עם פריחה מרהיבה

האלמון ההודי (Quisqualis indica) הוא שיח מטפס נשיר בעל פריחה מרהיבה וריחנית במיוחד. הוא פורח באשכולות גדולים של פרחים קטנים בצבעים משתנים – מלבן לוורוד ועד אדום עז. האלמון ההודי זקוק לתמיכה לטיפוס וגדל היטב באזורים חמים ושטופי שמש. הוא דורש השקיה סדירה וגיזום שנתי. שמו הבוטני של האלמון ההודי, Quisqualis, מבטא את קריאות התפעלותו של הבוטנאי שגילה אותו לראשונה למראה יופיו המיוחד.

יסמין: ניחוח קסום מהמזרח

היסמין (Jasminum) הוא סוג של שיחים מטפסים וזקופים ממשפחת הזיתיים, המונה מעל 200 מינים. היסמין ידוע בפרחיו הלבנים או הצהובים הריחניים להפליא. הוא גדל היטב באזורים חמים ושטופי שמש ודורש השקיה סדירה. היסמין משמש בתעשיית הבשמים, בתעשיית התה ואף ברפואה העממית. הוא מסמל טוהר, אהבה ותשוקה. היסמין הערבי (Jasminum sambac) הוא המין המשמש להכנת תה יסמין.

ויסטריה: מפל של פרחים סגולים

הוויסטריה (Wistaria) היא מטפס נשיר בעל פריחה מרהיבה בצורת אשכולות ארוכים של פרחים סגולים, כחולים, ורודים או לבנים. הוויסטריה גדלה במהירות וזקוקה לתמיכה חזקה לטיפוס. היא גדלה היטב באזורים ממוזגים ודורשת שמש מלאה וקרקע מנוקזת היטב. הוויסטריה נקראת על שם פרופסור קספר ויסטר, מומחה לאנטומיה אמריקאי. בשל יופיה המרהיב, הוויסטריה היא צמח נוי פופולרי מאוד ברחבי העולם.

אזוביון: ניחוח פרובנס בגינה שלכם

האזוביון (Lavandula), המוכר גם כלבנדר, הוא בן שיח רב שנתי ממשפחת השפתניים. הוא מתאפיין בפרחים סגולים קטנים הגדלים בשיבולים צפופות ובניחוח חזק ומרגיע. האזוביון גדל היטב באזורים שטופי שמש ודורש מעט מאוד מים. הוא משמש בתעשיית הבשמים, ברפואה העממית, בבישול ואף כדוחה חרקים טבעי. האזוביון מסמל טוהר, שלווה ורוגע. שמן האזוביון ידוע בסגולותיו המרגיעות והמשרות שינה.

טיפים לגידול שיחים ריחניים

גידול שיחים ריחניים דורש תשומת לב לתנאי הגידול המתאימים לכל מין. רוב השיחים הריחניים מעדיפים אזורים שטופי שמש וקרקע מנוקזת היטב. חשוב להשקות אותם באופן סדיר, במיוחד בתקופות יבשות, ולדשן אותם באופן קבוע כדי לעודד פריחה עשירה וריחנית. גיזום נכון של השיחים הריחניים יסייע להם לשמור על צורה יפה ולהגביר את הפריחה. מומלץ לגזום את השיחים לאחר הפריחה כדי לעודד צמיחה חדשה.

שימושים נוספים לשיחים ריחניים

מעבר ליופיים וריחם המשכר, שיחים ריחניים מציעים מגוון רחב של שימושים נוספים. ניתן להשתמש בפרחים הריחניים להכנת שמן ריחני, סבונים, נרות ריחניים, שקיקי ריח לארונות ואפילו להוסיף אותם לאמבטיה חמה ליצירת חוויה מרגיעה. בנוסף, לפרחים של צמחים רבים, כמו אזוביון ויסמין, יש סגולות רפואיות והם משמשים ברפואה העממית לטיפול במגוון רחב של מחלות.

סיכום: בחירת השיח הריחני המושלם לגינה שלכם

בבחירת שיחים ריחניים לגינה, חשוב לקחת בחשבון את תנאי האקלים, גודל השיח הרצוי, צבעי הפריחה המועדפים והשימושים הנוספים של הצמח. כל אחד מהשיחים שהוזכרו במאמר זה מציע שילוב ייחודי של יופי, ניחוח ותועלת. בין אם אתם מחפשים מטפס ריחני לכיסוי פרגולה, שיח פורח לגדר חיה או צמח תבלין ריחני, ישנו שיח ריחני שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. הוספת שיחים ריחניים לגינה שלכם היא דרך נפלאה ליצור מרחב מזמין ומרגיע, מלא בניחוחות וצבעים שיעניקו לכם הנאה בכל עונות השנה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: לילך
פתרון 5 אותיות: יסמין
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: 
אזוביון (לבנדר), ויסטריה 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אלמון הודי

ביטויים דומים: שיח נוי בעל פרחים ריחניים תשחץ, שיח נוי בעל פרחים ריחניים מילון, שיח נוי בעל פרחים ריחניים פירוש, שיח נוי בעל פרחים ריחניים 4 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו