רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שיח נוי | שיח נוי ריחני תשבץ | שיח נוי ריחני תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שיח נוי ריחני. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שיח נוי ריחני" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיח נוי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

כתר הגינה - שיחים ריחניים מופלאים שישרו בגינתכם אווירה קסומה 

מהי הדרך הטובה ביותר להפוך את הגינה שלכם למקום מרגיע, קסום ומלא חיים? התשובה היא שיחים ריחניים! שיחים אלה לא רק יוסיפו יופי חזותי לסביבה, אלא גם יפיצו ריחות משכרים שישרו אווירה נפלאה ויעניקו חוויה חושית בלתי נשכחת. קראו כאן על מספר שיחים ריחניים מדהימים שיהפכו את הגינה שלכם למקום קסום במיוחד.

הלילך - השיח שמשרה בגינה אווירה רומנטית

כשמדברים על שיחים ריחניים נפלאים, את הלילך ממש אי אפשר לפספס. שיח זה, הנקרא גם "סיריניה" והשייך למשפחת הזיתיים, יכול להגיע לגובה מרשים של עד 10 מטרים. הלילך מתהדר באשכולות פרחים יפהפיים בגוונים של לבן, סגול בהיר וסגול כהה, אשר מפיצים ריח חזק ומשכר. ריח משגע זה, בשילוב עם המראה המרהיב של השיח, יוצרים אווירה רומנטית ומלאת קסם בגינה. לא בכדי סומל הלילך באהבה ראשונית, נעורים ותום לפי שפת הפרחים. מוצאו של הלילך באירופה ובאסיה, והוא משגשג בזנים רבים ומגוונים המתאימים לגינות בכל העולם.     

האלמון ההודי - עוצמת ריחות מהפנטת 

כשחושבים על שיחים ריחניים יוצאי דופן, האלמון ההודי עומד במרכז התשומת לב. שיח מטפס זה, שמוצאו באזורים טרופיים כמו בורמה, מלזיה ואיי הפיליפינים, משגע בריחותיו העזים והמשכרים. תהליך הפריחה של האלמון ההודי הוא חוויה מופלאה - כל אשכול מורכב מפרחים קטנטנים שנפתחים כלבנים בלילה ומפיצים ניחוח עדין מתוק. בהמשך, הפרחים משנים בהדרגה את צבעם לוורוד ולבסוף לאדום עמוק, כשהריח הופך לעז ומשכר עוד יותר. האלמון ההודי התאקלם היטב בישראל, למרות שהוא זקוק להשקיה רבה. זהו שיח מדהים שישרה בגינתכם אווירה קסומה ויחממו את הלבבות.

היסמין – הריח המתוק מן המזרח העתיק שיישכר את חושיכם 

אם אתם מחפשים שיח ריחני קלאסי שיוסיף טעם מזרחי מלטף לגינתכם, היסמין הוא הבחירה המושלמת עבורכם. סוג זה, השייך למשפחת הזיתיים וכולל כ-200 מינים, מוצאו באזורים הטרופיים והסובטרופיים של אירואסיה, אפריקה ואוסטרליה. אך ריחו המשכר ותפוצתו הרחבה הפכו אותו לצמח נערץ במסורות רבות. פרחי היסמין הלבנים או הצהובים קטנטנים בגודלם (בקוטר של כ-2.5 ס"מ), אך להפתעתכם, הם מפיצים ריח מתוק וסמלי במיוחד. בהודו העתיקה ובסין הקדומה, היסמין נחשב לא רק צמח ריחני נפלא, אלא גם סמל לטוהר, תום ואצילות. בעבר ובהווה, השתמשו בו להכנת שמנים ריחניים, תרופות ותבלינים מופלאים.     

הויסטריה – פנינת החן המטפסת שתשרה ריח אצילי בגינתכם

כשמדברים על שיחים מטפסים ריחניים, את הויסטריה פשוט אי אפשר לפספס. שיח נוי זה, השייך למשפחת הפרפרניים, הוא אחד השיחים הריחניים הידועים והמרשימים ביותר. הוא בולט במיוחד כשהוא מטפס על פרגולות ועמודים, כשאשכולות הפרחים הארוכים והריחניים משתלשלים באלגנטיות. אשכולות אלה יכולים להגיע לאורך מרשים של 30 ס"מ, והפרחים הבוהקים נפרשים בגוונים מגוונים של סגול, כחלחל, ורוד ולבן. הויסטריה לא רק משרה נוכחות מרשימה ואצילית, אלא גם מפיצה ריח חזק ומשכר שממלא את הסביבה. אם חשוב לכם להוסיף מרכיב ייחודי ומרשים לגינתכם, הויסטריה היא השיח המטפס האידאלי.

האזוביון – מורשת עתיקה של ריחות מבושמים ששרדו אלפי שנים

בין כל השיחים הריחניים הנפלאים, האזוביון או הלבנדר בוודאי הוא אחד עם 
המורשת העשירה והייחודית ביותר. שיח זה ממשפחת השפתניים, שמקורו באזור ים התיכון, לא התגלה רק לאחרונה. דפים היסטוריים קדומים מתארים את שימושיו הריחניים, הרפואיים והמגיסטיים של האזוביון עוד מימי יוון העתיקה ורומא הקדומה. פליניוס הזקן כתב על האזוביון בפירוט רב בכתביו על הטבע, והעריך את סגולותיו הריחניות והרפואיות. גם בתלמוד היהודי ישנן התייחסויות ללבנדר, כאשר חכמים מתארים את ריחו הנפלא וסגולותיו המרפאות.

מאז ימי קדם, האזוביון משמש לייצור שמנים אתריים ריחניים, תרופות צמחיות ותכשירים קוסמטיים. הניחוח הייחודי והמרגיע של פרחיו נחשב לסגולה לבעיות שינה וחרדה. הוא אף מופיע במקורות עתיקים כסמל לנקיון, ביתיות וזוגיות ארוכת שנים. היום האזוביון נפוץ בגינות ברחבי העולם, כשהזנים המובילים הם הלבנדר הצרפתי והלבנדר האנגלי. ריחו המשכר, צבעי התכלת הבוהקים והמסורת העשירה שלו, הופכים את האזוביון לשיח ריחני מרשים ומיוחד במינו.

לסיכום - מלאו את גינתכם בריחות פראיים מלטפים ויצרו אחוזת חלומות ריחנית

מהלילך הרומנטי ועד האלמון ההודי המשכר, מהיסמין הקלאסי ועד הויסטריה האצילי - שיחים ריחניים מופלאים אלה יוכלו ליצור עבורכם גן חלומות קסום ומלא חיים. בחרו באלה שריחם ומראם מושכים אתכם במיוחד, שתלו אותם בגינתכם או במרפסת והשקיעו בהם תשומת לב וטיפול. בתמורה, הם יעניקו לכם חוויה חושית בלתי נשכחת של יופי, ריחות משכרים וטבע פורח - מתנה נפלאה לחושים ולנשמה. אז למה אתם מחכים? צאו והפכו את גינתכם לאחוזת בושם קסומה במיוחד. בהצלחה!



מודעות





פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: הדס (שיח נוי ריחני), ורד
פתרון 4 אותיות: לוטם, לילך (
שיח נוי בעל פרחים ריחניים), מורן, פיגם
פתרון 5 אותיות: אבליה, ורבנה, יסמין, לבנדר, לנטנה (שיח נוי תרבותי), קמליה (שיח נוי)
פתרון 6 אותיות: 
אשכרוע, לואיזה, ציפורן (צמח נוי ריחני)
פתרון 7 אותיות: אזוביון, רוזמרין
פתרון 8 אותיות ומעלה: היביסקוס
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אוזן הפיל, מורן החורש

ביטויים דומים: שיח נוי ריחני תשחץ, שיח נוי ריחני מילון, שיח נוי ריחני 7 אותיות, מה זה שיח נוי ריחני, סוגי שיחי נוי ריחניים, צמח נוי
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

8 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו