רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אינטרנציונלי | אינטרנציונלי מילון | אינטרנציונלי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אינטרנציונלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אינטרנציונלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אינטרנציונלי בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

מהו "בינלאומי" - הגדרה והסבר המונח

המונח "בינלאומי" מתייחס לדבר-מה שחוצה גבולות לאומיים ומקיף יותר ממדינה אחת. זוהי אינטראקציה, שפה, ארגון או כל דבר אחר שנוגע ליותר מאומה אחת. לדוגמה, משפט בינלאומי הוא משפט שתקף במדינות שונות. שפה בינלאומית היא שפה שמדוברת על ידי תושבים ממדינות רבות. המשמעות המילולית של המונח "בינלאומי" היא מעבר ממסגרת לאומית אל מעבר למדינה יחידה.

תולדות המונח החדש "בינלאומי"

"בינלאומי" הוא מונח שנטבע לראשונה על ידי הפילוסוף ג'רמי בנת'ם בשנת 1789. במילותיו, המילה "בינלאומי" נועדה "להביע באופן המשמעותי ביותר את הענף של החוק המכונה משפט העמים". לאחר מכן המונח אומץ בשפה הצרפתית בשנת 1801 והחל להשתרש ולהתפשט במובנו החדש כמתאר דברים בין-מדינתיים. 

ביטויים רבים שטבע בנת'ם התקבלו כחידושים חשובים, אך רק חלקם צלחו והפכו לשגורים. "בינלאומי" היה ללא ספק אחד מהמוצלחים שבהם.

שימושים ספציפיים למונח "בינלאומי"

בספורט קבוצתי, "בינלאומי" הוא משחק שמתקיים בין נבחרות לאומיות שונות. בפוליטיקה, המונח יכול להתייחס לפוליטיקה בינלאומית שחוצה גבולות. בבלשנות, שפה בינלאומית היא שפה שמדוברת על ידי אנשים במדינות רבות. דוגמאות לשפות בינלאומיות הן אנגלית, ספרדית וערבית.

באמנות, תנועה אמנותית בינלאומית היא תנועה שמשתתפים בה אמנים ממדינות שונות. דוגמאות כוללות לטריזם בינלאומי וסיטואציוניזם בינלאומי.

בינלאומי או גלובלי - מהי ההבדל?

לעתים המונח "בינלאומי" משמש כנרדף למונח "גלובלי". עם זאת, ישנה הבחנה מסוימת ביניהם. "גלובלי" מתייחס לתופעה שקיימת בקנה מידה עולמי כולל ולא רק במספר מדינות. לעומת זאת, "בינלאומי" יכול לתאר משהו שקורה במספר מדינות מצומצם או אזור ספציפי ולא בהכרח ברחבי העולם כולו.

הכלכלה הגלובלית משלבת יחסים כלכליים ענפים בין מדינות במרבית היבשות והאזורים. מנגד, התנועה הבינלאומית לזכויות עובדים צרה יותר וחוצה גבולות של קבוצת מדינות מסוימת אך אינה כלל-עולמית. 

חשיבותו ומשמעותו של המונח "בינלאומי"

המונח "בינלאומי" ממחיש התפתחות חשובה בתפיסת העולם - המעבר מחשיבה מקומית צרה לגישה רחבה יותר. הוא משקף מודעות לקשרים שמעבר לגבולות ולאינטראקציה שחוצה יבשות. החשיבות שלו בעיצוב תפיסה גלובלית היא משמעותית.

פריצת המחסומים הלאומיים באמצעות שפות, דעות ויחסים בינלאומיים סללה דרך לחשיבה מתקדמת על לכידות בין-מדינתית וחברה אנושית אחת משותפת. ערכו של המונח טמון בביטוי תקווה לשיתוף פעולה בינלאומי ובהבנה של הקשר שבין אומות.

העידן המודרני והעתיד של המונח "בינלאומי"

בעידן הגלובליזציה המונח "בינלאומי" רלוונטי ונפוץ יותר מתמיד. הכלכלה, התרבות והתקשורת הופכות יותר ויותר בינלאומיות. חברות רב-לאומיות, תרבות פופולרית משותפת ומדיה חדשה מקשרות בין אנשים, ארגונים וקהילות ברחבי העולם.

העתיד צפוי המשך התגברות של תופעות בינלאומיות. שיתופי פעולה וקשרים שיחצו גבולות יילכו ויתעצמו. המונח "בינלאומי" יהפוך חיוני ומרכזי יותר מתמיד כדי לתאר את הריבוי הגובר של קשרים וזרימה חופשית של אנשים, רעיונות, מוצרים ותרבות.

סיכום

המונח "בינלאומי" מתאר דבר מה שקשור ליותר ממדינה אחת והופך לבליל של מרכיבים ממקורות שונים בזירה העולמית. הקשרים הבינלאומיים מייצגים צעד חשוב לקראת תפיסה גלובלית ושיתוף פעולה בין אומות ולאומים. ככל שהעולם הופך מקושר ומשולב יותר, כך גם משמעותו של המונח "בינלאומי" תלך ותגבר.
בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה: בינלאומי
פתרון שתי מילים ומעלה: 
בין לאומי
ביטויים דומים: אינטרנציונלי פירוש, אינטרנציונלי תשבץ, אינטרנציונלי תשחץ, מה זה אינטרנציונלי?, אינטרנציונלי מילה נרדפת, אינטרנציונלי 8 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו