רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


כלו כל הקיצין | כלו כל הקיצין תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה כלו כל הקיצין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "כלו כל הקיצין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה כלו כל הקיצין בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

שפה כראי הנפש: כוחן של מילים

המילים הן כלי רב עוצמה בידינו, המאפשרות לנו לבטא את רחשי ליבנו, רגשותינו העזים ותחושותינו העמוקות ביותר. בעברית, שפה עשירה ומורכבת, קיימים ביטויים רבים המתארים מצבים שונים של מצוקה, ייאוש וחוסר תקווה. שניים מהביטויים המטלטלים ביותר הם "כלו כל הקיצין" ו"הגיעו מים עד נפש". ביטויים אלו, שטבועים עמוק במסורת ובתרבות העברית, מצליחים ללכוד במילים ספורות את תחושת חוסר האונים והמצוקה הקיצונית, ולעורר בנו הזדהות עמוקה עם החוויה האנושית של ייאוש. במאמר זה נצלול אל מעמקי הביטויים הללו, נחקור את מקורם ומשמעותם, ונבחן כיצד הם משמשים אותנו כיום לתיאור מצבים קשים ומאתגרים.

"כלו כל הקיצין": כשנגמרת התקווה

מקורו של הביטוי "כלו כל הקיצין" נעוץ בספרות חז"ל ובתלמוד הבבלי, שם הוא מופיע בהקשר של ביאת המשיח ו"קץ הימים". "קצין", צורת הריבוי של המילה "קץ", מתייחסת למועדים בהם היה אמור להגיע המשיח. הביטוי "כלו כל הקיצין" מבטא את התפיסה שחלפו כל המועדים בהם היה אמור להתרחש השינוי המיוחל, וכי התקווה הולכת ודועכת. כיום, הביטוי משמש לתיאור מצבים בהם נדמה שאין מוצא, שכל האפשרויות מוצו, ושנגמרה התקווה לשינוי לטובה. תחושת חוסר האונים והאובדן שולטת, והאדם חש שהוא לכוד במצב בלתי נסבל ללא יכולת להיחלץ ממנו.

"הגיעו מים עד נפש": כשמציף הקושי

הביטוי "הגיעו מים עד נפש" מקורו בתנ"ך ובספרות חז"ל, והוא מתאר מצב של מצוקה קיומית, בה הקושי והסבל מציפים את האדם כמים הגואים ומאיימים להטביעו. בעבר, המילה "נפש" שימשה גם לתיאור קנה הנשימה, והביטוי "הגיעו מים עד נפש" קיבל משמעות מוחשית של חנק ומחנק, כאילו המים חוסמים את דרכי הנשימה ומסכנים את החיים. כיום, הביטוי משמש בהשאלה לתיאור כל מצב בו הקושי הוא כה גדול עד שהוא בלתי נסבל, והאדם חש שהוא על סף שבירה. תחושת ההצפה והטביעה שולטת, והאדם חש שהוא מאבד את יכולתו להתמודד עם המצב.

שימושים בביטויים: מילים ככלי לביטוי אותנטי

הביטויים "כלו כל הקיצין" ו"הגיעו מים עד נפש" משמשים אותנו במגוון רחב של הקשרים, החל ממשברים אישיים וכלה באסונות לאומיים. בספרות, בשירה ובנאומים, ביטויים אלה משמשים ככלי רב עוצמה לביטוי רגשות עזים של ייאוש, חוסר אונים ותחושה של חוסר מוצא. בשיח היומיומי, אנו משתמשים בהם כדי לתאר מצבים קשים ומאתגרים, בהם אנו חשים שאנו על סף שבירה. הביטויים הללו מאפשרים לנו לתקשר את עומק המצוקה שלנו, להביע את תחושותינו הכנות ביותר, ולקבל הזדהות ותמיכה מאחרים.

התמודדות עם ייאוש: תקווה גם במצבים הקשים ביותר

ההתמודדות עם מצבים בהם "כלו כל הקיצין" או "הגיעו מים עד נפש" היא אתגר מורכב וקשה. תחושות של ייאוש, חוסר אונים ואובדן שליטה עלולות לשתק אותנו ולמנוע מאיתנו לפעול לשינוי המצב. במצבים כאלה, חשוב לזכור כי גם בחשכה הגדולה ביותר, יש תמיד ניצוץ של תקווה. פנייה לעזרה ותמיכה, הן מקצועית והן חברתית, יכולה לספק לנו כלים להתמודדות ולעזור לנו למצוא את הכוחות להמשיך. בנוסף, טיפוח של אמונה ותקווה, גם אם קלושות, יכול לסייע לנו לשמור על רוחנו ולמצוא משמעות גם במצבים הקשים ביותר.

סיכום: גם בחשכה, יש תמיד אור

הביטויים "כלו כל הקיצין" ו"הגיעו מים עד נפש" הם ביטויים עבריים עוצמתיים המתארים מצבים של ייאוש, חוסר תקווה ומצוקה קיצונית. מקורם של ביטויים אלה נעוץ במסורת ובתרבות העברית העשירה, והם משמשים אותנו כיום ככלי רב עוצמה לביטוי רגשות עזים ותחושות עמוקות. במצבים בהם אנו חשים שאפסו הסיכויים או שהמצוקה גדולה מנשוא, חשוב לזכור כי גם בחשכה הגדולה ביותר, יש תמיד ניצוץ של תקווה. פנייה לעזרה, טיפוח אמונה ותקווה, ושימוש בשפה חיובית ומעצימה יכולים לסייע לנו להתמודד עם הקשיים ולמצוא את הכוח להמשיך. גם כאשר נדמה ש"כלו כל הקיצין" או ש"הגיעו מים עד נפש", חשוב לזכור כי יש תמיד אפשרות לשינוי ולצמיחה, וכי גם במצבים הקשים ביותר, האור תמיד יכול לגבור על החושך.
בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
באו מים עד נפש, הגיעו מים עד נפש, נגמרו הסיכויים, עד כאן
ביטויים דומים: מה זה כלו כל הקיצין?, כלו כל הקיצין 13 אותיות, כלו כל הקיצין מילה נרדפת, כלו כל הקיצין פירוש, כלו כל הקיצין תשבץ, כלו כל הקיצין תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו