רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


תכשיר לאיפור הלחיים , רוז' | תכשיר לאיפור הלחיים , רוז' תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה תכשיר לאיפור הלחיים , רוז'. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "תכשיר לאיפור הלחיים , רוז'" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה תכשיר לאיפור הלחיים , רוז' בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 
 
רוז' 

רוז', המכונה גם בלאש (blush באנגלית, שמקורו במילה צרפתית rouge שפירושה אדום), הוא אחד מחלקי האיפור החיוניים ביותר. תפקידו העיקרי הוא להעניק לפנים מראה בריא, רענן ומלא חיוניות על ידי הדגשת עצמות הלחיים. השימוש בסומק למטרת איפור מקורו עוד בתקופות העתיקות, כאשר המצרים הקדמונים ערבבו שומנים עם אדמה אדומה על מנת ליצור גוון אדמדם על הלחיים והשפתיים. מאז, הסומק היה חלק בלתי נפרד מתרבויות איפור שונות ברחבי העולם, החל מתרבות היוונית והרומית ועד התרבות הסינית העתיקה.

סוגים שונים של סומק

כיום, הסומק זמין במגוון רחב של צורות וטקסטורות. סומק אבקה הוא הסוג הנפוץ והמוכר ביותר, המורכב מפיגמנטים אדומים או ורודים המעורבבים בתוך אבקה טלק. סומק אבקה מתאים במיוחד לעורות שמנוניים ויכול להעניק מראה טבעי ומט. סומק קרם הוא צורה קרמית יותר של סומק, המתאימה במיוחד לעורות יבשים יותר ומעניקה מראה לח ורענן. סומק נוזלי, סוג חדשני יחסית, הוא נוזל עשיר ועמוק בגוון, קליל למריחה ונספג היטב בעור. סומק סטיק הוא צורה מוצקה ודחוסה של סומק, הדומה במרקמה לשפתון, ומאפשרת יישום קל ומדויק.

טיפים לבחירת סומק

בעת בחירת הסומק המושלם בשבילך, כדאי לבחון מספר גורמים קריטיים. ראשית, התחשבי בגוון העור הטבעי שלך. בעלות גוון עור בהיר יותר, מומלץ לבחור בגוונים ורודים או אפרסקיים, שיעניקו לך מראה טבעי ורענן. לעומת זאת, בעלות גוון עור כהה יותר, התמקדי בגוונים אדומים עמוקים או חומים, שיבליטו את מבנה הפנים שלך בצורה מחמיאה.

כמו כן, שימי לב לטקסטורת העור שלך. אם את בעלת עור שמנוני, מומלץ להשתמש בסומק קרמי או נוזלי, שלא יטה להידבק לאזורים המכילים שומן עודף. לבסוף, הקפידי לבחור בסומק איכותי, העשוי מחומרים טבעיים ככל האפשר, על מנת למנוע גירויים או תגובות אלרגיות.

זכרי, בחירת הסומק המושלם עבורך היא מפתח להשגת מראה לחיים טבעי ומחמיא. אז צאי והתנסי בגוונים השונים עד שתמצאי את הפתרון המושלם בשבילך!

טיפים למריחת סומק

אם אתם רוצים להשיג מראה לחיים חי ומלא חיים, סומק הוא חלק בלתי נפרד מהאיפור שלכם. אך כיצד תמרחו אותו בצורה נכונה ויעילה? להלן מספר טיפים חשובים שייקחו את הסומק שלכם למחוזות חדשים.

ראשית, בחרו במברשת מריחה בעלת קצוות זקופים וחדים. סוג זה של מברשת יאפשר פיזור אחיד ומדויק של הסומק על הלחיים. מרחו כמות קטנה בתחילה ואז הוסיפו בהדרגה עד להשגת המראה הרצוי. אחת הטכניקות היעילות היא למרוח את הסומק באזורים המרכזיים של הלחיים ולטשטש את הגבולות כלפי מעלה ולצדדים בתנועות עדינות. לחלופין, ניתן למרוח את הסומק בתנועות עיגוליות קטנות לאורך עצמות הלחיים, מה שיעניק מראה טבעי ומחמיא.

זכרו, מפתח ההצלחה למראה לחיים מושלם טמון בשילוב של מברשת איכותית, כמות הסומק הנכונה והטכניקה הנכונה למריחה. אז צאו והפגינו את הסומק המושלם שלכם לעולם!

יתרונות וחסרונות של סוגי סומק

כל סוג של סומק מציע יתרונות וחסרונות משלו. סומק אבקה נחשב יציב יותר ועמיד לאורך זמן, אך לעתים עלול להראות מלאכותי מדי. סומק קרם מעניק מראה טבעי ורענן, אך עלול להתקלף או להצטבר באזורים מסוימים של הפנים. סומק נוזלי הוא אופציה מצוינת לעורות שמנוניים, אך דורש יישום זהיר וקפדני. לבסוף, סומק סטיק הוא הנוח ביותר לנשיאה ויישום, אך עלול להיות קשה יותר לפיזור אחיד.

לסיכום

הסומק הוא כלי חשוב ביותר בארגז האיפור, המעניק לפנים מראה בריא, רענן וצעיר. בחירת הסוג והגוון הנכונים של סומק, יחד עם יישום מקצועי של הטכניקות המתאימות, הם המפתח להשגת מראה טבעי ומחמיא. יש להתחשב בגוון העור הטבעי ובסוג העור, ולבחור סומק איכותי העשוי מחומרים טבעיים. עם המדריכים הנכונים ומעט תרגול, כל אחת יכולה ללמוד למרוח סומק באופן מושלם והולם את צרכיה.
בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: סומק
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: תכשיר לאיפור הלחיים , רוז' מילון, מה זה תכשיר לאיפור הלחיים , רוז'?, תכשיר לאיפור הלחיים , רוז' תשבץ, תכשיר לאיפור הלחיים , רוז' תשחץ, תכשיר לאיפור הלחיים , רוז' 4 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו