רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


תכשיר קוסמטי לאיפור הלחיים, רוז' | תכשיר קוסמטי לאיפור הלחיים רוז תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה תכשיר קוסמטי לאיפור הלחיים רוז'. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "תכשיר קוסמטי לאיפור הלחיים, רוז" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה תכשיר לאיפור הלחיים , רוז' בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הכירו את רוז' - מוצר האיפור הקלאסי שתמיד חוזר לשיאו

קסם העבר והחדש של רוז'

למרבה ההפתעה, השימוש ברוז' החל כבר בימי מצרים העתיקה. ציורים עתיקים מלמדים אותנו כי גברים ונשים באותה תקופה השתמשו בסומק כדי לצבוע את הלחיים והשפתיים. הם ערבבו שומן עם אדמה אדומה ליצירת צבע אדום עשיר, שהעניק להם מראה עשיר ומושך. השימוש ברוז' בקרב המצרים הקדמונים היה סימן לעושר ומעמד חברתי גבוה.

מהונג קונג ועד רומא - מסע הכיבוש של רוז'

לאחר הופעתו במצרים העתיקה, הרוז' החל להתפשט לאזורים אחרים ברחבי העולם. בסין, למשל, השתמשו נשים בסומק החל מתקופת שושלת שאנג, וזאת באמצעות מיץ של פרחים אדומים וכחולים. בעולם היווני והרומי, הרוז' יוצר מתערובת של מינרלים כגון עופרת אדומה וציקלידית. למרבה הצער, שימוש בחומרים אלה הוכח כמסוכן לבריאות ואף גרם למקרי מוות. לאורך ההיסטוריה, הרוז' שימש כאות לעושר ומעמד חברתי גבוה.

גוונים בכל צבעי הקשת.

על אף שחלפו מאות בשנים, הרוז' שומר על מעמדו כאחד מפריטי האיפור החשובים והקלאסיים ביותר. בימינו, הרוז' מיוצר בצורת אבקה, קרם או נוזל, והוא מופק בעיקר מפרחי קקטוס הקרדי או מתמיסת קרמין. אמנם צבעי הרוז' המודרני הורחבו מעבר לגוני האדום המסורתי, אך העיקרון נותר אותו עיקרון - הענקת מראה בריא ונקי יותר לפנים. בניגוד לצבעי שפתיים, צבעי הרוז' נשארו יחסית מוגבלים, והשם "רוז'" ממשיך להתייחס בעיקר לצבע לחיים ולא לצבע שפתיים.
להלן שתי פסקאות נוספות שניתן להוסיף למאמר על רוז':

הקפדה על איכות

לבסוף, חשוב לזכור כי לא כל הסומקים נוצרו שווים. בעידן הצפוף של מוצרי איפור, חשוב להקפיד ולבחור רק במוצרים איכותיים, העשויים מחומרים טבעיים ככל האפשר. בחירת סומק איכותי לא רק שתעניק לך את הצבע המושלם, אלא תאפשר לך להתמסר לאיפור בביטחון מלא. חומרים סינתטיים או לא מוכרים עלולים לגרום לגירויים או תגובות אלרגיות, המקלקלות את חווית האיפור.

לכן, עשו את ההשקעה הנכונה ובחרו בסומק איכותי. זו השקעה לא רק ביופי הפנים שלכם, אלא גם בבריאות העור והרווחה הכללית שלכם. הקפדה על איכות היא המפתח להשגת מראה סומק מושלם שישרוד לאורך כל היום.

"סומק הוא הדרך הקלה ביותר להפוך לאדם טוב יותר" ?

אך מדוע אנשים בוחרים להשתמש ברוז' כחלק מטקס האיפור שלהם? מחקרים מראים שמעבר ליופי החיצוני, קיים קשר עמוק בין סומק לבין רגשות חברתיים. הרעיד הלחיים, המלווה לעיתים קרובות את רגשות הבושה, האשמה או ההתרגשות, נתפס כסימן למחויבות חברתית ולפרוסוציאליות. כלומר, הרוז' לא רק מעניק מראה מזמין, אלא גם משמש כאינדיקציה לאופי חברתי חיובי של האדם. אז הסוד להצלחה נעוץ לא רק בצבע המושך, אלא גם ברגשות שהוא מבטא.

סוף סוף נסיים את המסע המרתק של רוז'

חייב להודות, הרוז' הוא באמת אחד מפריטי האיפור המרתקים והמעניינים ביותר. החל מהשימוש העתיק בו במצרים ועד ימינו, הרוז' שמר על מקומו כמוצר איפור מבוקש והכרחי. אם תרצו להעניק לפנים מראה בריא ומלא חיים, או אפילו לשדר מסרים חברתיים חיוביים, רוז' הוא הפתרון המושלם. אז מה אתם מחכים? צאו והתנסו בכוחו המופלא של הרוז' המופלא. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: סומק
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: תכשיר קוסמטי לאיפור הלחיים רוז' מילון, תכשיר קוסמטי לאיפור הלחיים, רוז פירוש, תכשיר קוסמטי לאיפור הלחיים, רוז' 4 אותיות, מה זה תכשיר קוסמטי לאיפור הלחיים רוז'?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו