רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


גולל | גולל תשבץ | גולל מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה גולל. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "גולל" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה גולל בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 
הקדמה

המדריך יעסוק בשני מושגים יסודיים בתנועה: גלילה וסיבוב. נבחן את ההגדרות המדויקות של כל מושג, תוך הדגשת ההבדלים ביניהם. נסביר את החשיבות של מושגים אלו בתחומים רבים, כמו פיזיקה, הנדסה, טבע, אמנות ותרבות.

גלילה

גלילה מוגדרת כתנועה קווית לאורך מסלול עקום. ניתן לדמיין גלילה ככדור שמתגלגל במורד גבעה, או כרכבת שנוסעת לאורך פסים מעוקלים. במהלך גלילה, חפץ או גוף שומר על כיוון תנועה קבוע, תוך שינוי מתמיד במיקומו ביחס למרחב. גלילה יכולה להתרחש במישור (גלילה דו-ממדית) או במרחב (גלילה תלת-ממדית).

סיבוב

סיבוב מוגדר כתנועה מעגלית סביב ציר מרכזי. ניתן לדמיין סיבוב ככדור שמסתובב סביב צירו, או ככוכב לכת שמסתובב סביב השמש. במהלך סיבוב, גוף שומר על מרחק קבוע מהציר, תוך שינוי מתמיד בכיוון תנועתו. סיבוב יכול להתרחש בכיוון אחד (סיבוב חד-כיווני) או בכיוונים מנוגדים (סיבוב דו-כיווני).

הקשר בין גלילה וסיבוב

שני מושגים אלו קשורים קשר הדוק. גלילה יכולה להיראות כסדרה של סיבובים קטנים לאורך מסלול עקום. לדוגמה, כדור שמתגלגל במורד גבעה מבצע למעשה סיבובים קטנים סביב ציר זמני שמשתנה כל הזמן.

יישומים של גלילה וסיבוב

מושגים אלו משמשים בתחומים רבים ומגוונים. בפיזיקה, גלילה וסיבוב משמשים להסבר תנועת עצמים, כמו כוכבי לכת, מטוסים ורכבים. בהנדסה, מושגים אלו משמשים בתכנון מכונות, גלגלים, צירים ועוד. בטבע, גלילה וסיבוב משמשים להסבר תנועת גלים, זרמים במים ובאוויר, תנועת צמחים ועוד. באמנות ותרבות, מושגים אלו משמשים ביצירת תנועה ותחושת דינמיות בציורים, פסלים, ריקודים ועוד.

לסיכום

גלילה וסיבוב הם שני מושגים יסודיים בתנועה, המשמשים להסבר תופעות רבות ומגוונות בטבע, במדע, בטכנולוגיה ובאמנות. הבנת מושגים אלו חשובה לא רק לסטודנטים לפיזיקה, הנדסה ומתמטיקה, אלא גם לכל אדם סקרן שרוצה להבין טוב יותר את העולם סביבו. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: חותל, כורך, מקפל, נועל, סובב, עוטף 
פתרון 5 אותיות: מגלגל 
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: מה זה גולל?, גולל פירוש, גולל מילה נרדפת, גולל תשבץ, גולל תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו