רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


יעיל ומתוחכם | יעיל ומתוחכם תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה יעיל ומתוחכם. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "יעיל ומתוחכם" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה יעיל ומתוחכם בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מהי חוכמה?

חוכמה היא היכולת להבין מהירה יחסית לאחרים, לנתח סיטואציות מורכבות ולהסיק מסקנות נכונות. אדם נחשב חכם אם הוא מפגין יכולת להבין, לנתח ולהגיע להחלטות מוצלחות בקצב מהיר בהשוואה לקבוצת ההתייחסות שלו בתחום מסוים. חוכמה אינה רק ידע עמוק או כישורים אקדמיים צרים, אלא היכולת הרחבה להבין את הסביבה, לחשוב בהיגיון ולהגיב באופן חכם למצבים משתנים.

יחסי הגומלין בין חוכמה ויעילות

יעילות והצלחה הן לעיתים קרובות סימנים לחוכמה, אך לא תמיד קיים קשר ישיר. חוכמה אמיתית כוללת לא רק הערכה נכונה של המצב הנוכחי, אלא גם חזון לטווח ארוך וחשיבה מקדימה על ההשלכות העתידיות של הפעולות. פעולה יעילה לטווח הקצר עשויה להיחשב פיקחית, אך לא בהכרח חכמה אם היא לא לקחה בחשבון את ההשלכות הרחבות יותר.

מקורות החוכמה והיעילות

מקורות עיקריים לחכמה ויעילות כוללים ניסיון חיים, למידה מכישלונות קודמים, יכולת היסק והסקת מסקנות, וכן תבונה טבועה. לפי הגישה האמפיריציסטית, חוכמה נובעת מצבירת ניסיון רלוונטי ויכולת להסיק לקחים ממנו. הרציונליסטים טוענים שחכמה מקורה בתבונה אנושית אפריורית ויכולת היסק לוגית. דתות שונות רואות בחוכמה מתת אלוהית או תוצר של התנהגות מוסרית וצדיקות.

יתרונות האינטליגנציה: יעילות וחוכמה

אינטליגנציה גבוהה קשורה לרוב ליכולת גבוהה יותר לפתור בעיות, לחשוב בהגיון, להסיק מסקנות ולהגיב ביעילות לאתגרים. בעלי אינטליגנציה גבוהה נוטים להציג יעילות וחוכמה רבה יותר בהתמודדות עם מצבים מורכבים. עם זאת, חשוב לזכור שאינטליגנציה היא רק אחד ההיבטים של חוכמה ושיכולת למידה, ניסיון חיים וראייה רחבה הם חלק חשוב מהחוכמה האנושית.

לסיכום

חוכמה ויעילות הן תכונות רצויות ביותר בחיים ובעבודה. חוכמה מאפשרת הבנה עמוקה של המציאות, חשיבה ארוכת טווח וקבלת החלטות נכונות. יעילות מבטאת את היכולת ליישם את החוכמה הזו בפועל ולהשיג תוצאות טובות בזמן קצר. שילוב של אינטליגנציה גבוהה, ניסיון חיים, למידה והסקה לוגית יכול להוביל לחוכמה ויעילות אמיתיות בחיים ובעבודה. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: משוכלל
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: יעיל ומתוחכם מילה נרדפת, יעיל ומתוחכם פירוש, יעיל ומתוחכם תשחץ, יעיל ומתוחכם תשבץ, מה זה יעיל ומתוחכם?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו