רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שולי בגד תפורים | שולי בגד תפורים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שולי בגד תפורים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שולי בגד תפורים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שולי בגד תפורים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

התפירה - מיומנות עתיקת יומין וחיונית להישרדות

התפירה, המוגדרת כחיבור או עיצוב של בדים, עורות וחומרים דומים באמצעות חוט ומחט, היא מיומנות שראשיתה עוד לפני הופעת האדם המודרני. עדות לכך הן מחטי תפירה קדומות, בנות כחצי מיליון שנה, שנמצאו באתרים ארכיאולוגיים ברחבי העולם. ממצאים אלו מעידים על כך שהתפירה הייתה כלי חיוני להישרדות בתנאים הקשים של תקופת הקרח, ואפשרה לאבותינו הקדמונים ליצור בגדים, מחסות ופריטים חיוניים אחרים. עם התפתחות הציוויליזציה, התפירה הפכה ממיומנות הישרדותית למלאכה חשובה בכל משק בית, וכיום היא תחום עשיר ומגוון הכולל אופנה, עיצוב ויצירה. 

סוגי התפרים - כל תפר והייעוד שלו

עולם התפירה מציע מגוון רחב של תפרים, כל אחד עם ייעוד ומאפיינים ייחודיים. התפר הבסיסי ביותר הוא המכליב, תפר זמני ופשוט המשמש להצמדת בדים באופן זמני לפני התפירה הסופית. התפר הנסתר, לעומתו, הוא תפר עדין ובלתי נראה המשמש לגימור מכפלות בבגדים אלגנטיים. תפר הזיגזג, הנפוץ במכונות תפירה ביתיות, משמש לגימור קצוות בד, לרקמות ולתפירת בדים גמישים. האוברלוק, תפר הנעשה במכונה ייעודית, חותך את שולי הבד ויוצר גימור חזק וגמיש, המתאים במיוחד לבגדי ים והלבשה תחתונה. תפר הכלה, הדקיק והעדין, משמש לגימור בדים עדינים כמו שיפון ואורגנזה (סוג של בד).

המכפלת - הגימור המושלם לבגד

המכפלת היא שולי הבגד המקופלים והתפורים, והיא בעלת חשיבות רבה בגימור הבגד ומניעת התפוררותו. קיימים סוגים רבים של מכפלות, החל ממכפלות פשוטות ועד למכפלות מורכבות ומעוצבות. הבחירה בסוג המכפלת תלויה בסוג הבד, בסגנון הבגד ובמיומנות התופר. ניתן לתפור מכפלות ביד או במכונה, כאשר התפירה ביד מאפשרת גימור מדויק ועדין יותר. 

אמנות הטלאים - יצירתיות וצבעוניות בטקסטיל

אמנות הטלאים, הידועה גם כקווילטינג, היא מלאכת יד בה מחברים פיסות בד קטנות ושונות לכדי יצירה גדולה יותר. אמנות זו מאפשרת ביטוי יצירתי באמצעות שילוב של צבעים, דוגמאות ומרקמים. קיימות טכניקות רבות ליצירת טלאים, כמו "בקתת קורות", "אווזים מעופפים" ו"קווילט משוגע", כל אחת עם אסתטיקה ומורכבות משלה. אמנות הטלאים מאפשרת ליצור שמיכות, כריות, תיקים ופריטי לבוש ייחודיים ומלאי אופי.

המחט - הכלי הקטן והחשוב ביותר בתפירה

המחט היא הכלי המרכזי בתפירה, והיא עברה שינויים רבים במהלך ההיסטוריה. מחטים קדומות היו עשויות מעצמות בעלי חיים או מעץ, ואילו המחטים המודרניות עשויות מפלדה ומצופות בניקל או זהב (סוג של מתכת) למניעת קורוזיה. קיימים סוגים רבים של מחטים, המותאמים לסוגי הבדים והתפרים השונים. בחירת המחט הנכונה היא קריטית להשגת תוצאות תפירה איכותיות.

מכונת התפירה - המהפכה ששינתה את עולם האופנה

המצאת מכונת התפירה במאה ה-19 חוללה מהפכה בעולם האופנה והתפירה. המכונה אפשרה ייצור מהיר ויעיל של בגדים, והפכה את התפירה לנגישה יותר לקהל הרחב. כיום, קיימים סוגים רבים של מכונות תפירה, החל ממכונות ביתיות פשוטות ועד למכונות תעשייתיות מתוחכמות. מכונות התפירה המודרניות מציעות מגוון רחב של תכונות, כמו תפרים ממוחשבים, רקמה אוטומטית ומהירות תפירה גבוהה.

תפירה - תחביב מרתק ומספק לכל הגילאים

התפירה היא לא רק מיומנות שימושית, אלא גם תחביב מרתק ומספק. היא מאפשרת ביטוי יצירתי, פיתוח מיומנויות מוטוריות עדינות והנאה מתוצרים מוחשיים. בין אם אתם מעוניינים לתפור בגדים, ליצור אמנות טלאים או לתקן פריטים קיימים, התפירה מציעה אפשרויות בלתי מוגבלות לביטוי עצמי ויצירה. עם כלים בסיסיים כמו מחט, חוט ומכונת תפירה, תוכלו להגשים את חלומותיכם היצירתיים ולהוסיף יופי וייחודיות לחייכם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: מכפלת
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: שולי בגד תפורים מילון, שולי בגד תפורים תשבץ, שולי בגד תפורים תשחץ, שולי בגד תפורים 5 אותיות, מה זה שולי בגד תפורים?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו