רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


הנחה את התוכנית פספוסים | הנחה את התוכנית "פספוסים" תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה הנחה את התוכנית "פספוסים". בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "הנחה את התוכנית פספוסים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה הנחה את התכנית פספוסים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

פספוסים: מתיחות, צחוק ודמעות - תופעה תרבותית ישראלית

"פספוסים", תוכנית המתיחות הישראלית בהנחיית יגאל שילון, שודרה במשך 14 עונות (1994-2008) והפכה לאבן דרך בתרבות הבידור הישראלית. התוכנית שילבה מתיחות מבוימות, פספוסים ביתיים ותחרויות, ויצרה שפה וזכרונות משותפים לדורות שלמים. "פספוסים" זכורה בזכות המתיחות המתוחכמות, הדמויות הצבעוניות וההומור הייחודי שלה, שהפכו אותה לתוכנית קאלט ולמודל לחיקוי עבור תוכניות בידור אחרות.

מ"סופסופ" ועד "חוזרים לפספוסים" - היסטוריה של התוכנית

התוכנית החלה את דרכה כפינה צנועה בתוכנית האירוח "סופסופ" עם גבי גזית בערוץ הראשון. בשנת 1991 קיבלה הפינה "ספין אוף" בערוץ 2 הניסיוני ונקראה "פספוסים פלוס". לאחר מכן עברה לערוץ 1 תחת השם "מועדים בשמחה", ובסוף 1994, עם הקמת ערוץ 2 המסחרי, חזרה למסך תחת השם "פספוסים". במהלך שנותיה עברה התוכנית מספר שינויים, ביניהם שינויים בפורמט, בעיצוב ובשיר הפתיחה. בשנת 2022, לאחר 14 שנים, חזרה התוכנית למסך בערוץ 13 תחת השם "חוזרים לפספוסים", בהנחיית יגאל שילון.

מתיחות, פספוסים ותחרויות - מבנה התוכנית

"פספוסים" שילבה שלושה סוגי קטעים עיקריים: מתיחות מבוימות, פספוסים ביתיים ותחרויות. המתיחות בוצעו על ידי צוות התוכנית, בראשות יגאל שילון, וכללו לרוב התחזות לדמויות שונות ותגובות מצחיקות של אנשים מהרחוב או ידוענים. הפספוסים הביתיים נשלחו על ידי צופים וצולמו על ידי אנשים פרטיים, ותיעדו רגעים משעשעים מחיי היומיום. קטעים אלו דורגו על ידי הצופים ובסוף העונה התחרו ביניהם על תואר "פספוס הזהב". בנוסף, התקיימו תחרויות מיוחדות כמו "הגדול מכולם", בה הצופים בחרו את המתיחה הטובה ביותר שנעשתה על ידוען.

יגאל שילון ואלי יצפאן - דמויות מפתח

יגאל שילון, מנחה התוכנית ויוצרה, היה הדמות המזוהה ביותר עם "פספוסים". שילון היה אחראי על עריכת התוכנית, בחירת הקטעים והנחיית הפינות השונות. לצידו כיכב אלי יצפאן, שהפך לאחד המתמחים הבולטים בתוכנית. יצפאן התחפש לדמויות שונות, כמו שוטר, מאבטח ונהג רכבת, וביצע מתיחות יצירתיות ומצחיקות.

השתקפות החברה הישראלית ב"פספוסים"

"פספוסים" לא הייתה רק תוכנית בידור, אלא גם שיקפה את החברה הישראלית ואת התרבות המקומית. המתיחות והפספוסים הציגו מגוון רחב של דמויות וסיטואציות מחיי היומיום, וחשפו היבטים שונים של החברה הישראלית, כמו הומור, חום אנושי, תמימות, ולעיתים גם פתיחות ותמימות יתר.

מורשת "פספוסים" ותוכניות המשך

"פספוסים" השאירה חותם משמעותי על תרבות הבידור הישראלית והיוותה השראה לתוכניות רבות אחרות. יגאל שילון עצמו יצר מספר תוכניות המשך, ביניהן "נראה אותך", "סתאאאם!" ו"אמבוש", ששאבו השראה מ"פספוסים" אך הציגו פורמטים וקונספטים שונים. גם כיום, שנים לאחר סיום שידורה, "פספוסים" ממשיכה להיות תוכנית אהובה וזכורה, ומתיחותיה ופיספוסיה ממשיכים להצחיק ולהנעים את זמנם של צופים רבים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: שילון
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
יגאל שילון (איש טלוויזיה ומתיחות / איש תקשורת ישראלי)
ביטויים דומים: הנחה את התוכנית פספוסים מילון, הנחה את התוכנית פספוסים שם משפחה, הנחה את התכנית פספוסים תשבץ, הנחה את התוכנית פספוסים תשחץ, הנחה את התוכנית "פספוסים" 9 אותיות, מי הנחה את התכנית "פספוסים"?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו