רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


חרפה נצחית | חרפה נצחית תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה חרפה נצחית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "חרפת נצחית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה חרפה נצחית בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

דראון עולם: צלילה אל תוך מעמקי הביטוי

השפה העברית עשירה בביטויים ססגוניים, צלולים כמעיין וחכמים כזקן שבשבט. ביניהם, בולט הביטוי "דראון עולם", טעון משמעות עמוקה ועוצמה רבה. ביטוי זה, החוצה תרבויות ודורות, נושא עמו מסר חזק אודות מעשים ותוצאותיהם, טובים ורעים כאחד. במאמר זה, נצלול אל תוך מעמקי הביטוי "דראון עולם", ונחקור את משמעותו, מקורותיו, השימושים בו וההשלכות הנובעות ממנו.

מה מסתתר מאחורי "דראון עולם"?

לכאורה, משמעותו של הביטוי ברורה: מעשה נורא וחמור שיהווה חרפה ובושה נצחיות. אך עיון מעמיק יותר מגלה רבדים נוספים, עמוקים ומורכבים יותר.

שורשי הביטוי וגלגוליו ההיסטוריים:

הביטוי "דראון עולם" שואב את מקורותיו מן התנ"ך, בספר דניאל, פרק י"ב, פסוק ב': "ורבים מישני אדמת עפר יקיצו, אלה לחיי עולם ואלה לחרפות לדראון עולם". בפסוק זה, מתייחס הביטוי לתחיית המתים, וחלוקתם לצדיקים שיזכו לחיים נצחיים, ולרשעים שיוקיעו לחרפה נצחית.

עם הזמן, קיבל הביטוי משמעות רחבה יותר, המתייחסת לכל מעשה חמור שיהיה בעל השלכות קשות ורחבות טווח. שימוש ידוע בביטוי מופיע גם בספרות ימי הביניים, שם הוא מתאר לעתים קרובות מעשי כפירה או בגידה.

דוגמאות מן החיים: "דראון עולם" במראה

ההיסטוריה האנושית רצופה בדוגמאות טרגיות הממחישות את משמעות הביטוי "דראון עולם". ניתן למנות ביניהם אירועים כמו השואה, מלחמות עולם, פשעים נגד האנושות ועוד. אירועים אלו, שגרמו סבל נורא ואובדן עצום של חיי אדם, הטביעו חותם עמוק על התודעה האנושית ונותרו צלקות נצחיות על פני ההיסטוריה.

חשוב לציין, שגם מעשים פחות דרמטיים, אך בעלי השפעה הרסנית, יכולים להיחשב כ"דראון עולם". בגידה באמון, שחיתות שלטונית, פגיעה קשה בסביבה - כל אלו עשויים להיחשב כמעשים שתוצאותיהם הקשות ילוו את האנושות לאורך זמן רב.

ההיבט הפסיכולוגי: דראון עולם והשפעתו על הנפש

הידיעה על קיומם של מעשים המוגדרים כ"דראון עולם" עשויה לעורר בנו רגשות קשים ומורכבים. תחושות של פחד, זעם, ייאוש ואף חוסר אונים עלולות לעלות בנו לנוכח מעשים אלו.

עם זאת, חשוב לזכור שגם מתוך החושך הגדול ביותר ניתן למצוא אור. מודעות למעשים אלו ותשוקה עזה לשינוי חיובי הן אבני היסוד לבניית עולם טוב יותר.

סיכום:

הביטוי "דראון עולם" הוא תזכורת עוצמתית לכך שמעשינו נושאים משקל כבד, וכי השלכותיהם עשויות להשפיע על חיינו ועל חיי הדורות הבאים. עלינו לפעול בחוכמה, באחריות ובחמלה, ולשאוף ליצור עולם שבו מעשים אלו יהיו בגדר זיכרון רחוק, ולא מציאות יומיומית.



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אות קלון, דראון עולם
ביטויים דומים: חרפה נצחית מילון, חרפה נצחית תשבץ, חרפה נצחית תשחץ, חרפה נצחית פירוש, מה זה חרפה נצחית?, חרפה נצחית מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו