רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מראשי עיריית הרצליה | מראשי עיריית הרצליה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מראשי עיריית הרצליה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מראשי עיריית הרצליה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מראשי עיריית הרצליה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הרצליה, פנינה חופית

הרצליה, עיר חוף ציורית הממוקמת על מישור החוף הדרומי של ישראל, היא עיר בעלת היסטוריה עשירה ותרבות עשירה. העיר נוסדה בשנת 1924 על ידי קבוצת חלוצים ציונים, והיא קרויה על שמו של בנימין זאב הרצל, מייסד מדינת ישראל.

הרצליה בשנים הראשונות

בשנותיה הראשונות, הרצליה הייתה עיר קטנה וחקלאית. העיר הייתה מוקפת בשדות חקלאיים, ורוב תושביה התפרנסו מחקלאות. עם זאת, הרצליה החלה להתפתח במהירות בשנות ה-50 וה-60, עם הגעתם של גלי עלייה גדולים. העיר גדלה במהירות, והפכה לעיר גדולה ומתפתחת.

הרצליה כיום

הרצליה של היום היא עיר מודרנית ומתקדמת. העיר היא מרכז תרבותי ובילוי חשוב, והיא מציעה מגוון רחב של אטרקציות לתושביה ולמבקרים בה. הרצליה היא גם מרכז עסקים חשוב, והיא ביתם של חברות רבות מהמגזר הפרטי והציבורי.

הרצליה בעתיד

הרצליה צפויה להמשיך להתפתח בשנים הבאות. העיר מתכננת להרחיב את תחומיה המוניציפליים, ולהקים שכונות חדשות. הרצליה גם מתכננת להשקיע בפיתוח העיר, ולהפוך אותה לעיר ירוקה וידידותית לסביבה.

בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: נבו
פתרון 4 אותיות: גרמן
פתרון 5 אותיות: 
יסעור, לנדאו, פדלון
פתרון 6 אותיות: לנגרמן, רוזנטל
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אלי לנדאו, יהונתן יסעור, יוסף נבו, יעל גרמן, משה פדלון, משולם לנגרמן, נתן רוזנטל
ביטויים דומים: מראשי עיריית הרצליה 7 אותיות, מראשי עיריית הרצליה שם משפחה, מראשי עיריית הרצליה מילון, מראשי עיריית הרצליה מילון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו