רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מראשי עיריית הרצליה | ראש עיריית הרצליה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מראשי עיריית הרצליה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ראש עיריית הרצליה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ראש עיריית הרצליה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
הרצליה: פנינת חוף של ישראל

הרצליה, עיר חוף הממוקמת כ-10 קילומטרים צפונית לתל אביב-יפו במישור החוף, תופסת מקום ייחודי בנוף הישראלי. הוקמה כמושבה ב-23 בנובמבר 1924, נקראה על שמו של בנימין זאב הרצל, מייסד מדינת ישראל בעל החזון. גובהה של העיר נע בין פני הים ל-66 מטרים, ומציע שטח מגוון וסביבה ציורית.

מאז הקמתה תוכננה הרצליה בקפידה, עם שטחים ייעודיים לחקלאות, משק חי ופיתוח עירוני. היא הפכה לעיר בשנת 1960, השייכת למחוז תל אביב ומשתתפת בארגון פורום ה-15.

שטיח היסטורי: לידה וצמיחה

שורשיה של הרצליה נעוצים בקבוצת חלוצים מ"קהילת ציון", ארגון ציוני בארצות הברית. המייסדים רכשו אדמות מהכפרים עג'ליל ואל-חרם, ובשנת 1924 הקימו את הרצליה על גבעה שוממה. בצמיחת העיר נוספו חקלאים מישובים קיימים, ויצרו את קבוצת "בני בנימין".
בעידן שלפני הקמת המדינה, התקיימה הרצליה בהרמוניה עם שכנותיה הערביות, וטיפחה מערכות יחסים חמות. אולם עם הכרזת העצמאות ומלחמת העצמאות שבאה בעקבותיה, עזבו התושבים הערבים, הרצליה התרחבה, ומאוחר יותר סופחו האדמות ליישובי האזור.

במהלך השנים עברה הרצליה התפתחות משמעותית, עם עלייה באוכלוסייה במהלך גלי העלייה ההמוניים של אמצע המאה ה-20. קמו שכונות ואזורי תעשייה חדשים שתרמו להתרחבות הכלכלית והמגורים של העיר.

להנהגת הרצליה (ראשי העירייה) היה תפקיד מכריע בהיגוי גורלה של העיר. במשך עשרות שנים של שינויים תרמו ראשי ערים וועדות לפיתוחה. בשנות ה-70 וה-80 היו עדות לצמיחה משמעותית, עם בנייה נרחבת בשדות חקלאיים לשעבר. הפיתוח נמשך בשנות ה-90, בסימן חנוכת קניון שבעת הכוכבים והפיכת אזור התעשייה למוקד בילוי ותעסוקה. במאה ה-21 הרצליה המשיכה להתפתח, והייתה עדה להקמת שכונות חדשות כמו "גליל ים" ו"גבעות הרצליה". בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: נבו
פתרון 4 אותיות: גרמן
פתרון 5 אותיות: 
יסעור, לנדאו, פדלון
פתרון 6 אותיות: לנגרמן, רוזנטל
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אלי לנדאו, יהונתן יסעור, יוסף נבו, יעל גרמן, משה פדלון, משולם לנגרמן, נתן רוזנטל
ביטויים דומים: מראשי עיריית הרצליה שם משפחה, מראשי עיריית הרצליה תשבץ, מראשי עיריית הרצליה מילון, מראשי עיריית הרצליה 7 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו