רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


כינוי למעוטי חשיבות והשפעה | כינוי למעוטי חשיבות והשפעה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה כינוי למעוטי חשיבות והשפעה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "כינוי למעוטי חשיבות והשפעה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה כינוי למעוטי חשיבות והשפעה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

אזובי הקיר: מעבר לצמח - סמל לחולשה וחוסר השפעה בראי התרבות

אזובי הקיר: משמעות הביטוי והשורשים התלמודיים

אזובי הקיר, ביטוי שגור בפי רבים, מתייחס לדברים קטנים וחלשים, לאנשים חסרי חשיבות והשפעה. שורשיו נעוצים בתלמוד הבבלי, שם הוא מופיע בהקשר של הספד על רבינא, מגדולי האמוראים. הביטוי "אם בארזים נפלה שלהבת, מה יעשו אזובי הקיר?" נועד להמחיש את גודל האובדן של רבינא, שהיה כאחד הארזים הגדולים, ואת החשש לגורלם של שאר החכמים, שהם כ"אזובי הקיר" לעומתו.

אזובי הקיר בראי הספרות והתרבות: דימוי לחוסר אונים

הביטוי "אזובי הקיר" חדר עמוק לתרבות ולספרות העברית, ומשמש כמטאפורה לחולשה, לחוסר ישע ולחוסר יכולת השפעה. הוא מתאר את האדם הפשוט, חסר הכוח והשררה, הנמצא בתחתית הסולם החברתי והפוליטי. אזובי הקיר הם אלו שנפגעים ראשונים מכל משבר, והם חסרי האמצעים להתמודד עם אתגרים ושינויים.

אזובי הקיר בשיח הציבורי: ביקורת על חוסר צדק ושוויון

הביטוי "אזובי הקיר" משמש לעתים קרובות בשיח הציבורי לביקורת על מצבים של חוסר צדק ושוויון. הוא מבטא את התסכול והזעם של האזרח הקטן, החש חסר אונים מול מערכות גדולות וחזקות, כמו הממשלה, הצבא והמשטרה. אזובי הקיר הם אלו שנפגעים ראשונים ממדיניות כלכלית כושלת, מקיצוצים בתקציבים חברתיים, ומאי-צדק חברתי.

אזובי הקיר בראי הפוליטיקה: סמל למאבק על צדק חברתי

הביטוי "אזובי הקיר" הפך לסמל למאבק על צדק חברתי. הוא מייצג את הקריאה לשוויון הזדמנויות, לצמצום פערים חברתיים, ולהגנה על זכויותיהם של החלשים והמוחלשים. אזובי הקיר הם אלו שדורשים מהממשלה וממוסדות השלטון לפעול למען רווחתם, להבטיח את ביטחונם האישי והכלכלי, ולספק להם את השירותים הבסיסיים להם הם זכאים.

אזובי הקיר בראי התקשורת: קולו של האזרח הקטן

התקשורת משתמשת בביטוי "אזובי הקיר" כדי לתאר את האזרח הקטן, את האנשים הפשוטים שאינם נמנים עם האליטה השלטונית או הכלכלית. אזובי הקיר הם אלו שהתקשורת מבקשת להשמיע את קולם, לספר את סיפוריהם, ולהביא את מצוקותיהם לידיעת הציבור.

אזובי הקיר בראי הספרות המודרנית: גיבורים בלתי צפויים

בספרות המודרנית, אזובי הקיר זוכים לעתים קרובות לייצוג מורכב ומעניין יותר. הם אינם רק קורבנות חסרי אונים, אלא גם גיבורים בלתי צפויים, בעלי כוח פנימי ועוצמה רוחנית. בספרים כמו "הזקן והים" של ארנסט המינגווי, "אל תיגע בזמיר" של הרפר לי, ו"אדון הזבובים" של ויליאם גולדינג, אזובי הקיר הם אלו שמפגינים אומץ לב, נחישות ומוסר גבוה, גם אל מול מצוקות ואתגרים קשים.

סיכום: אזובי הקיר - סמל רב-פנים בתרבות

אזובי הקיר הוא ביטוי בעל משמעות עמוקה ומורכבת בתרבות ובחברה. הוא משמש כסמל לחולשה ולחוסר השפעה, אך גם ככלי לביקורת חברתית ופוליטית, וכסמל למאבק על צדק חברתי. הוא מייצג את האדם הפשוט, את האזרח הקטן, ואת הקריאה להשמיע את קולם של אלו שאינם נמנים עם האליטה. אזובי הקיר הם גיבורים בלתי צפויים, בעלי כוח פנימי ועוצמה רוחנית, המזכירים לנו שגם בדברים הקטנים והצנועים ביותר טמון כוח רב. בהצלחה
!



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אזובי הקיר
ביטויים דומים: כינוי למעוטי חשיבות והשפעה מילון, כינוי למעוטי חשיבות והשפעה 9 אותיות, כינוי למעוטי חשיבות והשפעה תשחץ, כינוי למעוטי חשיבות והשפעה תשבץ, כינוי למעוטי חשיבות והשפעה פירוש
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו