רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


תפקיד מיניסטריאלי | תפקיד מיניסטריאלי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה תפקיד מיניסטריאלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "תפקיד מיניסטריאלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה תפקיד מיניסטריאלי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

להיות שר: אחריות גדולה

שר בממשלה הוא אדם חשוב מאוד. הוא אחראי על תחום מסוים בחיי המדינה, כמו חינוך, ביטחון, בריאות או תחבורה. עליו לדאוג שהכל יתנהל בצורה חלקה וטובה, ושהאזרחים יהיו מרוצים מהשירותים שהם מקבלים.

מהי אחריות מיניסטריאלית?

הביטוי "אחריות מיניסטריאלית" אומר שהשר אחראי על כל מה שקורה בתחום שלו. זה כולל את מעשיו שלו, את מעשי העובדים שלו, וגם את הדברים שלא נעשו.

לדוגמה, אם יש בעיה במערכת החינוך, כמו מחסור במורים או בתי ספר, השר אחראי לפתור אותה. גם אם הוא לא יצר את הבעיה בעצמו, הוא עדיין צריך לתקן אותה.

למה אחריות מיניסטריאלית חשובה?

אחריות מיניסטריאלית חשובה מאוד כי היא גורמת לשרים להיות אחראיים למעשים שלהם. היא מבטיחה שהם יעשו כל מה שביכולתם כדי שהתחום שלהם יתפקד בצורה טובה, ושהאזרחים יהיו מרוצים.

דוגמה היסטורית:

מלחמת יום הכיפורים הייתה אירוע קשה מאוד בהיסטוריה של ישראל. רבים טוענים שהמלחמה פרצה בגלל טעויות של שר הביטחון דאז, משה דיין. כתוצאה מכך, הוא התפטר מתפקידו.

לסיכום:

אחריות מיניסטריאלית היא עיקרון חשוב מאוד בממשלה דמוקרטית. היא גורמת לשרים להיות אחראיים למעשים שלהם, ולעשות כל מה שביכולתם כדי לטפל בבעיות בתחום שלהם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: שר האוצר, שר האנרגיה, שר הביטחון, שר הבריאות, שר החוץ, שר החינוך, שר המודיעין, שר המשפטים, שר העבודה, שר העלייה והקליטה, שר הפנים, שר התחבורה, שר התיירות, שר התקשורת, שר התרבות והספורט, ראש הממשלה
ביטויים דומים: תפקיד מיניסטריאלי מילון, תפקיד מיניסטריאלי תשבץ, תפקיד מיניסטריאלי תשבץ, תפקיד מיניסטריאלי 6 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו